אל אירוע הפתיחה הגיעו עשרות רבות של לקוחות ראשונים, רובם חברי המועדון של הרשת, שאפילו הם הופתעו מגודל החנות (1500 מ"ר) ומהמגוון האינסופי של המוצרים. מדובר בסניף הדגל של הרשת והגדול מבין 35 הסניפים שלה. באירוע, נכחו מנהלי הרשת, שהבטיחו כי הסניף יממש את הפוטנציאל המסחרי שלו. עופר ברק, מנכ"ל הרשת: "הסניף הוא סנונית ראשונה לסניפי ענק נוספים".
לפני שבוע דיווחנו לכם בפייסבוק על השלטים עם הלוגו הכתום של רשת "הסטוק", שהחלו להיתלות במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי. בתהליך הימים האחרונים, השלטים החלו להיפרש על פני שטח רב לאורך רח' יצחק רבין וכוללים גם מסך מנצנץ, שפונה לבאים מרח' ז'בוטינסקי, במטרה שאף אחד לא יפספס את הנוכחות של סניף הרשת, שנפתח אתמול ללקוחות.
צפו בביקור בפתיחת הסניף של רשת "הסטוק" בדן טאון פ"ת
עומר ברק, מייסד ומנכ"ל הרשת
שולטים לא רק בשילוט
הנוכחות של רשת "הסטוק" במתחם מרשימה לא רק בגלל השילוט. מדובר למעשה בחנות כלבו ענקית, שמזכירה את החנויות הגדולות בארה"ב ובאירופה, סטייל פרימרק. החנות ממוקמת על הקומה העליונה של המתחם המסחרי והגישה אליה היא דרך מדרגות נעות מקומת הכניסה. לחנות סוג של ויטרינה/מרפסת צמודה המשקיפה על דן טאון ומדגישה את הבולטות והנוכחות של "הסטוק", ביחס לעסקים הרבים במתחם.
את פנינו קידמו מנהלי הרשת, שהגיעו לפתיחה מרוגשים ומחוייכים, ובראשם עופר ברק הירושלמי, שהתחיל את האימפריה עם חנות צנועה (כולה 140 מ"ר) בגבעת זאב בפרברי ירושלים, אי שם ב-2006. מאז, הרשת גדלה והתנפחה, יחד עם רשתות סטוק נוספות, שעלו על הגל אותו הכתיב הצרכן הישראלי, שחיפש מוצרים לבית בזול – וכיום היא מגלגלת מחזור הכנסות שנתי של 300 מיליון ש"ח.
למרות שיש לו כבר 16 שנים של עסקי סטוק, אולי תפסנו את ברק אתמול ברגע הטופ העסקי של חייו. "מדובר בחנות הדגל של הרשת", סיפר נרגש. "השקענו פה הרבה תכנון ומחשבה והבאנו את הקונספט הייחודי שלנו לפתח תקווה, למתחם מסחרי שאין כמו בארץ. אנחנו רואים בפתח תקווה פוטנציאל מסחרי רב מבחינת הלוקיישן המרכזי והקירבה לערים נוספות כמו קריית אונו, גבעת שמואל וסביון".
מותג בית וחנות בתוך חנות
החנות הענקית, המתפרשת על פני 1500 מ"ר מכילה מחלקות מוצרים כמעט מכל הבא ליד: מוצרי מטבח וכלי אוכל, מוצרי עיצוב ונוי, מוצרי כתיבה וצעצועים, מוצרי פארם וחד פעמי, חשמל וגאדג'טים קטנים ועוד. יש אפילו קונספט מסחרי מרענן של "חנות בתוך חנות", בו ניתן למצוא את כל מוצרי המטבח של המותג היוקרתי "Food Appeal" (פוד אפיל), שכזכור סניף שלו נפתח בשנה האחרונה בקניון הכיכר.
מה שמייחד את "הסטוק" הוא מותג פרטי למוצרי בית בשם Cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת מדי עונ ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מטרנדים בעולם העיצוב. בקולקציה ניתן למצוא פריטים לכלל חלל בבית – מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה. "הכל במחירים משתלמים, איכות מוצרים גבוהה וחוויית קנייה חסרת תחרות", אומרים ברשת.
ובכלל, רשת "הסטוק" מציגה מחירי סטוק ידידותיים, שמתחרים היטב בחנויות אחרות המוכרות אותם מוצרים, חלקן נמצאות במתחם דן טאון עצמו. ב"הסטוק" לא מסתירים את זה שהם בונים שמה שימשוך את הלקוחות זה המחירים, שיהיו זולים אפילו עוד יותר ל-350 אלף חברי המועדון, שנהנים ממבצעים לאורך כל השנה.
תחבושות הגייניות ב-9.9 ש"ח
"איפה תמצאו עוד מחירים כאלה?", שואל-עונה דודו שליקר, סמנכ"ל המכירות של הרשות, תוך שהוא מצביע על חבילת תחבושות הגייניות של ALLWAYS ב-9.9 ש"ח. "רשת הסטוק היא רשת שמיטיבה עם הצרכן לאורך כל השנה ובמיוחד ביום כזה שיש מבצעי פתיחה חסרי תקדים במחירים שוברי שוק. המחירים הזולים זה המהות שלנו ובגלל זה באנו לעיר פתח תקווה".
יש לציין כי בין 35 הסניפים, ל"הסטוק" יש עוד סניף בפתח תקווה, במרכז יכין, שהוא כמובן קטן וצנוע בהרבה מהסניף בדן טאון. לדברי מנהלי הרשת, הסניף ביכין עתיד להישאר ולפעול במקביל לסניף בדן טאון, הנמצא מרחק 5 דקות הליכה ממנו. "הגענו למרכז של פתח תקווה למקום עסקים שהוא הומה אדם", מציינת מורן רחמים-ברכה, סמנכ"לית השיווק. "אנחנו צופים שיעברו פה אלפי אנשים ביום, מעצם זה שאנחנו קרובים לתחנת הרכבת הקלה ולבנייני המשרדים של ב.ס.ר סיטי".
"הסטוק" היו בין העסקים הראשונים שסגרו עם בעלי המתחם על השכרת השטח, אבל בין האחרונים שפתחו. גודל החנות, העיצוב המשורג והמורכבות הלוגיסטית דרשו זמן הכנה ותכנון רב, שגם התבטא בהשקעה גבוהה של 3.5 מיליון ש"ח. הסניף החדש אמור לקבע באופן סופי את רשת "הסטוק", כרשת הסטוק השניה בגודלה בישראל (אחרי "מקס סטוק")
"אנו שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר והסביבה להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר", סיכם ברק המנכ"ל. "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר".