מדובר במתחם ראשון בישראל וייחודי בסוגו, שהוקם במטרה למנף את הפופולאריות של המותג. חנות השוקולד צפויה להישאר באופן קבוע במתחם והיא למעשה מחליפה את חנויות הפופאפ (לגו, מזכרות ברצלונה), שנפתחו בו במהלך השנה. בחנות אפשר יהיה למצוא מוצרי שוקולד טריים, שיוכנו במקום (בעיקר קרפים), על טהרת המותג. הקניון: "בטוחים זו תהיה אטרקציה שתביא מבקרים מכל הארץ".
קומת האוכל בקניון גדושה בלקוחות רעבים, במיוחד בימי החג והחופשה, אותה פוקדים מדי יום אלפי אנשים ולא מעט ילדים, ששוקולד בשבילם הוא סיבה מספיק טובה להגיע לקניון – בטח אם מדובר במותג כמו נוטלה. היוזמה החדשה היא פרי שיתוף פעולה של נוטלה שוקולד אקספיריאנס ("Nutella by Chocolate experience") למותג נוטלה.
קרפ, גלידות וקרואסונים
"שוקולד אקספיריאנס", היא למעשה חנות קמעונאית לכל דבר, המגישה, בין היתר, מוצרים טריים שהוכנו עם שוקולד נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים, זאת לצד חבילות "עשו זאת בעצמכם" ומוצרים ייחודיים לצרכן, כמו קרפ עם ממרח השוקולד המפורסם, גלידה, קרואסונים, מארזים מיוחדים ומגוון מוצרים נוספים.
כשביקרנו לפני החג בחנות, הורגש עדיין שלב "ההשקה" (ולכן גם העדיפו שלא נצלם בוידאו), אבל נראה שכבר השבוע, המוכרים בחנות ייכנוס לעניינים וישרתו באופן הראוי את חובבי השוקולד, שיגיעו לקניון. החנות מעוצבת על טהרת המותג, כשמה שמבליט אותה הוא הדגם של ה-"Nutella Ape Car", רכב קל תלת גלגלי, המהווה סמל אייקוני למסורת וההיסטוריה של מותג השוקולד האיטלקי.
לדברי נוטלה, בסניף הושקעו למעלה ממיליון וחצי ש"ח, סכום גבוה מאוד, נוכח גודלה של החנות (כ-40 מ"ר בלבד). "אנחנו מתרגשים שענקית השוקולד האיטלקית בחרה לפתוח בקניון הגדול של פתח תקווה סניף חדש וייחודי", מסרה נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול. "אנו בטוחים שסניף זה יהווה אטרקצייה לילדים, בני נוער ומבוגרים, שיגיעו מכל רחבי הארץ".