פרויקט מרכז מסחרי הדקל 9 פתח תקווה

נפתח המכרז לבחירת העסקים שיפעלו במרכז המסחרי החדש – "קהילון נווה גן"

אחד מהפרויקטים המסחריים המעניינים של העיר, עולה שלב: חודשיים לאחר שהחלה הבנייה ברח' מבצע דקל בשכונת נווה גן, העירייה קוראת לעסקים להשתתף במכרז להשכרת 6 שטחי מסחר במתחם. מדובר במרכז מסחרי עם מבנה של שתי קומות, על שטח של כ-1260 מ"ר, כשבקומה הראשונה צפויים לאכלס עסקים מסחריים ובשנייה שטחים קהילתיים. מועד השקה צפוי? ינואר 2024.

ה"קהילון" הוא קונספט חדשני בעיר שמעורר סקרנות בקרב בעלי עסקים רבים, שחלקם פנו אלינו למערכת, מאז שפרסמנו עליו ראשונים בפברואר השנה. העסקים התעניינו לגבי השכרת חנויות ומסעדות וכעת הם יכולים לגשת למכרז שנפתח על ידי העירייה. סוגי העסקים שצפויים להיכנס למרכז הם: מינימרקט, חנות פארם/חנות טבע/מספרה/ציוד משרדי/צעצועים/סלולר/כלי בית, שירותי הסעדה – קפה/בייקרי, פיצה/גלידה/ חנות שייקים, מעדניה/קצביה/חנות פירות וירקות ועוד.

 

השלט בחזית קהילון נווה גן
השלט בחזית קהילון נווה גן

למעשה, מדובר בשישה שטחי מסחר, שיצאו למכרז, לפי תמהיל שנקבע יחד עם תושבי שכונת נווה גן. בעירייה מדגישים כי המכרז מיועד לרשתות בעלות ניסיון מוכח בהפעלת עסקים במרכזים מסחריים. משתתף במכרז יוכל להגיש הצעות לשני שטחים שונים ולכל עסק מוגדרת תקופת מינימום עם אפשרות להארכה לתקופה נוספת כמפורט במכרז.

הזוכים במכרז יידרשו לקבל רישיון עסק, להשלים את עבודות ההתאמה וההצטיידות הנדרשות בשטח ולהתחיל להפעיל את העסק המוצע בתוך 90 יום ממועד קבלת ההחזקה בשטח המושכר. ניתן לעיין במכרז ולרכוש אותו כמפורט באתר החברה לפיתוח פתח תקווה.

הודעה על מכרז קהילון נווה גן - מטעם החברה לפיתוח פתח תקווה
הודעה על מכרז קהילון נווה גן - מטעם החברה לפיתוח פתח תקווה

הרווח מהפרויקט - יופנה לקהילה

כפי שדיווחנו לפני חודשיים, עבודות הבנייה של 'הקהילון' בנווה גן, שכתובתו תהיה מבצע דקל 9, החלו והוא צפוי לכלול מבנה בן שתי קומות בשטח של כ-1,260 מ"ר, כאשר קומת הקרקע תיבנה למסחר והקומה הראשונה תיבנה לשימושים ציבוריים. בנייתו עתידה להסתיים בעוד כ-15 חודשים.

כפי שכבר כתבנו בעבר, החברה לפיתוח פתח תקווה פיתחה מודל יזמי יייחודי להקמת מרכזים מסחריים על שטחים עירוניים. במסגרת המודל, החברה לפיתוח פתח תקווה בונה, מנהלת ומתפעלת את המבנה למספר שנים והרווח מהפרויקט יישאר לשימוש לצרכים ציבוריים ולא יופנה ליזמים פרטיים. הרווחים מהפעילות היזמית תופנה להשקעות נוספות בתושבי העיר שיהיו המרוויחים המרכזיים מהמודל החדש.

"המכרז פונה למגוון רחב של רשתות ועסקים ,שיוכלו להתמודד על שטחי המסחר ולספק לתושבי השכונה מגוון של אפשרויות בילוי", מסר לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה. "החברה לפיתוח פתח תקווה ממשיכה בעשיה מגוונת שתכליתה שיפור חיי תושבי העיר ע"י מיזמים ייחודיים שרווחיהם יחזרו לטובת תושבי העיר".

קהילון נווה גן פתח תקווה
העבודות התחילו לפני חודשיים - קהילון נווה גן פתח תקווה

ביקור בשטח קהילון נווה גן לפני תחילת הבנייה

קהילון נווה גן על המפה

עוד ב-מהנעשה בעיר

הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »
מטה מאבק סירקין עם שר החקלאות אבי דיכטר בכפר סירקין פתח תקווה

אבי דיכטר נפגש עם נציגי מטה המאבק של סירקין, שמחו בפניו על יוזמת הסיפוח לאלעד

שר החקלאות הגיע היום למזרח העיר לפגישה, שהתקיימה בבית האריזה של החקלאי בועז כץ בכפר סירקין, שבמרכזה עמד הניסיון המחודש לספח את שטחי "סירקין הקטנה" לעיר אלעד הרחוקה, ולבניית עוד כ-4000 יחידות דיור, בנוסף על הכמות העצומה, של 12,000 יחידות דיור בשכונה העתידית "נוף ירקון", שכבר אושרה. "ניכר כי כבוד השר שותף איתנו ורתום לנושא שחשוב מאוד גם לו", מסרו מהמטה.

המשך קריאה »