בשורה צרכנית ללקוחות האופטיקה? הרשת הגדולה בישראל למשקפי ראייה ושמש הודיעה על פתיחת סניף חדש במרכז יכין על טהרת האאוטלט. הסניף הוקם בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח וגודלו כ-100 מ"ר. חיה הלפרין, מנכ"לית רשת "אופטיקה הלפרין": "החנות מנגישה משקפי יוקרה ממותגים במחירים אטרקטיביים לקהל הלקוחות שיגיע לסניף בפתח תקווה".
למרות הקירבה למתחם דן טאון הנוצץ והחדש, גם מרכז יכין (Y-CENTER) מתחדש עם עסקים מרשתות מובילות. לפני כ-8 חודשים נפתח סניף של "הום-סנטר", לפני כ-3 חודשים נפתח הסניף המדובר של KFC, לפני חודש נפתח הסניף של "גולף" במקום גלי ולפני מספר ימים הצטרפה רשת חדשה ומוכרת נוספת – "אופטיקה הלפרין", לה יש לא פחות מ-125 סניפים ברחבי הארץ, שמעסיקה כ-560 עובדים.
מדובר בסניף, שמבחינת הגודל, השירות והמוצרים שהוא מציע, דומה לסניפים האחרים, אך בניגוד אליהם, הוא מתמקד במוצרי "אאוטלט", כלומר מוצרים עודפים, שנותרו במלאי של אופטיקה הלפרין, מעונות מכירות קודמות, או כאלה של סוף עונה. משום כך, המחירים אטרקטיביים ונוחים, לדוגמא: משקפי שמש ב-49 ש"ח בלבד.
בין המותגים המובילים שניתן יהיה למצוא באאוטלט אופטיקה הלפרין במרכז יכין: Ray-ban, Dior, Guess ,FANDI, Harley-Davidson ועוד מותגים רבים. סניף האאוטלט, הוקם בהשקעה של 500 אלף ש"ח, על שטח של כ-100 מ"ר. לדברי הרשת, יש לה תוכניות לפתוח סניפי אאוטלט נוספים ברחבי הארץ במהלך 2023. לאופטיקה הלפרין יש כבר 8 סניפים נוספים בפתח תקווה.
"מדובר בבשורה צרכנית שמהווה המשך ישיר לפעילות הרשת אשר הביאה לציבור הרחב בישראל מותגים שונים במחירים נוחים לאורך השנים", מסרה חיה הלפרין, מנכ"לית רשת ״אופטיקה הלפרין״. "החנות מנגישה את מותגי העל ללקוחות, ומנגישה משקפי יוקרה ממותגים במחירים אטרקטיביים לכל הציבור הישראלי".
אופטיקה הלפרין אאוטלט פתח תקווה על המפה
אין גוגל מיי ביזנס