מסיבת סיום קיץ בפתח תקווה

כ-8000 תושבים הגיעו לחגוג את סיום החופש במסיבות ענק באצטדיון "שלמה ביטוח"

אלפי הורים וילדים חתמו את אוגוסט המתיש בשני מופעים (ב-10:00 וב-15:00), בהשתתפות כוכבי הילדים האולטימיטיביים – יובל המבולבל ודוד חיים. המופע כלל מסיבת ריקודים ענקית, שציינה 30 שנות קריירה של הצמד. בהפקה ציפו ל-20 אלף איש, אך כנראה עקב החום הכבד, רק כ-4000 הגיעו לכל מופע, שארגנה החברה לפיתוח פתח תקווה, יחד עם חברת ההפקה "חוגגים הפקות".

אחרי שבקיץ הזה ההורים תיזזו בכל אטרקציה אפשרית בארץ ובחול, הגיע היום אקורד הסיום, שבא בתזמון מושלם עם ההכרזה שאין שביתה והלימודים בפתח תקווה (ובכלל) צפויים להתקיים מחר רגיל בכל מוסדות החינוך. ההורים שהגיעו היום לאצטדיון צריכים לקבל מדליה, לאחר שחיכו לא מעט בתור, בחום החזק של סוף אוגוסט, אבל לדבריהם – זה היה שווה, לפחות בשביל ילדים.

ראש העיר רמי גרינברג עם כוכבי הילדים הדוד חיים, יובל המבולבל וטל מוסרי
ראש העיר רמי גרינברג עם כוכבי הילדים הדוד חיים, יובל המבולבל וטל מוסרי

שני האירועים התקיימו בשעות 10:00 ו- 15:00 וכללו מופע מרכזי, מסיבת ריקודים ענקית וחגיגת 30 שנות קריירה לצמד – יובל המבולבל ולדוד חיים. לחגיגה הצטרפו גם טל מוסרי ומשפחת אליהו, כשבמקביל התקיים הפנינג לילדים שכלל אטרקציות, דמויות שטח, מתנפחים עם מים ומגלשות מים, מתקני קליעה למטרה, עמדות משחק לכל המשפחה ועוד. מה שקצת פגם בחוויה, היה, איך לא, מזג האוויר.

"מהר מאוד התחיל להיות לנו חם", מספרת אורית אברהם, תושבת פתח תקווה ואחת האמהות שהגיעו למופע השני. "היו מקומות מוצלים לישיבה על הריצפה עם ממטרות מים כדי להקל על החום. המופע, שאמור היה להתחיל ב-15:00, התחיל באיחור של כ-50 דקות, להערכתי, כי לא נכנסו מספיק אנשים. סך הכל המופע היה נחמד מאוד, אבל לא נשארנו עד הסוף, כי היה ממש חם ומזיע. למרות זאת, הגדולה שלי נהנתה מאוד ואמרה שהיא רוצה לבוא עוד פעם".

ראש העיר, רמי גרינברג, כיבד את המופע בנוכחותו, במה שהייתה הופעתו הפומבית הראשונה עם קהל רב, מאז מעצרו בתחילת החודש. תושבי פתח תקווה רכשו כרטיסים בעלות של 30 ש"ח בלבד ואילו תושבים מחוץ לעיר נאלצו לרכוש כרטיס ב-89 ש"ח, או להתארגן על הנחות בוועדים השונים.

צילומים באדיבות: ניר סטולו

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »