החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ ובודי שופ, שירדו קומה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.
מי אמר שחנויות האופנה הפיזיות הולכות ונכחדות? מותגי הלבשה גדולים, ישראלים ובינלאומיים כאחד, ממשיכים להבין כי עם כל הכבוד לאונליין, אין תחליף לחווית השופינג האמיתית, שכוללת מימוש הבגד, מדידה שלו, המבט במראה והתגובה של המוכרת: "זה בול עלייך". זו אולי הסיבה שלאחר סניף ה-2000 מ"ר של אורבניקה, שנפתח לפני פחות משנה בקניון הפתח תקוואי, עכשיו גם בסטראדיווריוס רוצים להפגין נוכחות.
רשת האופנה הספרדית הידועה, נקראת באנגלית STRADIVARIUS, על שמו של הכינור המפורסם, כשעל הלוגו שלה מופיע סמל "מפתח הנגינה". המותג פונה בעיקר לנשים, למרות שב-2017, נפתח ליין של גברים (ספק אם הוא יהיה בחנות החדשה בפתח תקווה). הרשת הוקמה ב-1994, בעיר סאבאדל ומאז פתחה לא פחות מ-915 סניפים ב-62 מדינות.
הרשת שייכת לתאגיד האופנה הספרדי "אינדיטקס", הכולל גם את המותג המוכר "זארה", שכמובן גם סניף שלו נמצא בקניון פתח תקווה. בשנת 1997, נפתח לראשונה הסניף הראשון של הרשת מחוץ לספרד בעיר ליסבון וב-2008 היא יצאה לראשונה מגבולות אירופה והפכה לרשת בינלאומית לכל דבר ועניין. לישראל היא נכנסה לפני שלוש שנים (2019), עם סניף ראשון בעזריאלי.
קהל היעד העיקרי אליו פונה הרשת הוא כאמור נשים, בעיקר בגילאים צעירים. המחירים מאוד נגישים ואפשר לבנות מלתחה שלמה,יש שם ממש הכל מהכל. הקולקציות משתנות לפי עונה, קיץ וחורף. בין מבחר מוצרי הלבוש הרחב, ניתן למצוא בגדי ערב, יציאה, יום-יום ואף בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז. הרשת ידועה במחיריה המשתווים לשאר המותגים בשוק האופנה, כשהיא מנסה לייצר מחירים תחרותיים לחברות דומות, אבל יחד עם זאת לשמור על רמת ביגוד גבוהה ואיכותית.
בסטראדיווריוס אפשר למצוא תאי הלבשה בקונספט חדשני וייחודי בישראל. לקוחה שנכנסת לתא מקבלת שירות ויחס אישי, תוך רישום שמה, הצמדה למוכרת ואפשרות למדוד פריטים ללא הגבלה. באמצעות לחצן הנמצא בתא ההלבשה, יכולה הלקוחה לקרוא למוכרת שמסייעת לה. המוכרת עונדת שעון שמזמזם ומציג את מספר התא, שמבקש את עזרתה, מעניין איך החידוש הזה התקבל בישראל שבדרך כלל התור לתאי המדידה תמיד ארוך ומייגע במיוחד בשעות אחר הצהרים ושישי בבוקר.
עוד חידוש למותג – מייצרים ג'ינסים מבדים ממוחזרים 100% בתהליך ייחודי והם מציגים בחנויות סגנונות שונים ובמחירים נוחים לכיס.