סטראדיווריוס בדרך לקניון פתח תקווה

הספרדים באים לפתח תקווה: רשת האופנה סטראדיווריוס תפתח סניף ענק בקניון הגדול

החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ ובודי שופ, שירדו קומה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.

מי אמר שחנויות האופנה הפיזיות הולכות ונכחדות? מותגי הלבשה גדולים, ישראלים ובינלאומיים כאחד, ממשיכים להבין כי עם כל הכבוד לאונליין, אין תחליף לחווית השופינג האמיתית, שכוללת מימוש הבגד, מדידה שלו, המבט במראה והתגובה של המוכרת: "זה בול עלייך". זו אולי הסיבה שלאחר סניף ה-2000 מ"ר של אורבניקה, שנפתח לפני פחות משנה בקניון הפתח תקוואי, עכשיו גם בסטראדיווריוס רוצים להפגין נוכחות.

רשת האופנה הספרדית הידועה, נקראת באנגלית STRADIVARIUS, על שמו של הכינור המפורסם, כשעל הלוגו שלה מופיע סמל "מפתח הנגינה". המותג פונה בעיקר לנשים, למרות שב-2017, נפתח ליין של גברים (ספק אם הוא יהיה בחנות החדשה בפתח תקווה). הרשת הוקמה ב-1994, בעיר סאבאדל ומאז פתחה לא פחות מ-915 סניפים ב-62 מדינות. 

הרשת שייכת לתאגיד האופנה הספרדי "אינדיטקס", הכולל גם את המותג המוכר "זארה", שכמובן גם סניף שלו נמצא בקניון פתח תקווה. בשנת 1997, נפתח לראשונה הסניף הראשון של הרשת מחוץ לספרד בעיר ליסבון וב-2008 היא יצאה לראשונה מגבולות אירופה והפכה לרשת בינלאומית לכל דבר ועניין. לישראל היא נכנסה לפני שלוש שנים (2019), עם סניף ראשון בעזריאלי. 

קהל היעד העיקרי אליו פונה הרשת הוא כאמור נשים, בעיקר בגילאים צעירים. המחירים מאוד נגישים ואפשר לבנות מלתחה שלמה,יש שם ממש הכל מהכל. הקולקציות משתנות לפי עונה, קיץ וחורף. בין מבחר מוצרי הלבוש הרחב, ניתן למצוא בגדי ערב, יציאה, יום-יום ואף בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז. הרשת ידועה במחיריה המשתווים לשאר המותגים בשוק האופנה, כשהיא מנסה לייצר מחירים תחרותיים לחברות דומות, אבל יחד עם זאת לשמור על רמת ביגוד גבוהה ואיכותית.

בסטראדיווריוס אפשר למצוא תאי הלבשה בקונספט חדשני וייחודי בישראל. לקוחה שנכנסת לתא מקבלת שירות ויחס אישי, תוך רישום שמה, הצמדה למוכרת ואפשרות למדוד פריטים ללא הגבלה. באמצעות לחצן הנמצא בתא ההלבשה, יכולה הלקוחה לקרוא למוכרת שמסייעת לה. המוכרת עונדת שעון שמזמזם ומציג את מספר התא, שמבקש את עזרתה, מעניין איך החידוש הזה התקבל בישראל שבדרך כלל התור לתאי המדידה תמיד ארוך ומייגע במיוחד בשעות אחר הצהרים ושישי בבוקר.

עוד חידוש למותג – מייצרים ג'ינסים מבדים ממוחזרים 100% בתהליך ייחודי והם מציגים בחנויות סגנונות שונים ובמחירים נוחים לכיס.

 

עוד ב-חנויות

הפרזנטורית עדי אשכנזי בקניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פתח תקווה: על כל 100 ש"ח שתקנו – קבלו הנחה של 50 ש"ח

מתחם השופינג הגדול בעיר יוצא לקראת הסתיו ובהלת הקניות של נובמבר, במבצע שכבר הפך למסורת. המבצע כולל מגוון רחב של מותגים מובילים מקטגוריות שונות, ביניהם: מותגי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח ובית, מוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, ספרים, תכשיטים, מוצרי חשמל, אופטיקה, ספורט ופנאי, הלבשה תחתונה, הנעלה, תיקים, משחקים ועוד. המבצע כולל כפל מבצעים – מה שהופך אותו למשתלם במיוחד.

המשך קריאה »
טיב טעם ביג פתח תקווה יהיה פתוח בשבת. קרפור - לא

סניפים של טיב טעם וקרפור ייפתחו ב-BIG פתח תקווה. יהיו פתוחים בשבת?

בגלובס פורסם כי רשתות המזון טיב טעם וקרפור זכו במכרז ויפתחו סניפים חדשים במתחם BIG פתח תקווה (BIG FASHION). בחודש פברואר דיווחנו כי המכרז יצא לדרך וכעת פורסם כי שתי הרשתות גברו על מתחרותיהן וירחיבו את אחיזתן בעיר. כזכור, באפריל דיווחנו כי הפרויקט צפוי לאכלס את הבניין הראשון שלו בסוף שנת 2028 ולצד שטחי משרדים, מסחר ומלונאות, יוקמו בו שני סופרמרקטים רחבי היקף.

המשך קריאה »

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading