חנוכה הגיע ואיתו גם מבצעי חג המולד של דצמבר. זה בדיוק הטיימינג הנכון להשיק מותג אופנה עולמי כמו GUESS בקניון הגדול בפ"ת, בהשקעה נוצצת של מיליונים. צוות האתר יצא לבדוק עלויות ומבצעים מתוך החנות. אז מה הפריט הנמכר ביותר בחנות?
אם נשאר לכם עוד עודפים אחרי בלאק פריידי הגדול, כדאי שתכינו את הארנק גם לחודש המתנות הקרב ובא. בדיוק היום מציינים את תחילת חודש המולד ואיתו את השקת רשת האופנה המפורסמת GUESS (גאסס). מדובר על חברה שהספיקה לבסס לעצמה שם גדול בארה"ב, כשמספר ידוענים מוכרים כמו: השחקנית ג'ניפר לופז והזמר ג'יי באלווין, הם הפרזנטורים הראשיים שלה.
צפו בביקור בחנות החדשה:
"מספר אחד במכירות תיקים בעולם"
המותג GUESS הבינלאומי מחזיק בפריסה עולמית של אלפי חנויות ברחבי העולם. בישראל ראו את הפוטנציאל והביקוש הרב ונענו לבקשה. בחצי שנה האחרונות נפתחו חמישה סניפים, כששלושה מתוכם בעלות -3.75 מיליון שקלים. בסה"כ הכללי חולשת החברה על 7 סניפים והיא לא אמרה את המילה האחרונה. "אנחנו מאוד קשובים לקהל הישראלי. ראינו שהמותג מאוד מבוקש בישראל ולכן הצמיחה הגדולה הזאת שאנחנו מאוד גאים בה", אומרת לי כרמית כהן, מנהלת הרשת.
גל פרלמן משמש כמנכ"ל ושותף בחברת GBG ( גלובל ברנדס גלרי בע"מ) הבינלאומית והיא המפיצה הבלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל, ביניהם: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותג הנעליים האמריקאי SAM EDELMAN עם חברת הבת CIRCUS ומותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON.
כחלק משינוי המבורך של דימוי גוף האישה, העובר על עולם האופנה, גם ב- GUESS ניתן למצוא מידות קטנות עד XL בחולצות ובג'ינסים מ-24 עד מידה 42. "בהתחלה התחלנו כמותג ג'ינסים ולכן אנחנו מאוד קשובים ומבינים את גוף האישה. אין אישה שלא תמצא את עצמה בקולקציה. מגזרה גבוה, נמוכה, רחבה, צרה, ישרה, קרעים, סולידי, פשוט כל הסוגים", אומרת לי כהן. בהתכתב עם הטרנד המודרני כיום, גם ב- GUESS מחזיקים בליין אקטיב ספורטיבי מסוגנן יחד עם חנויות קונספט ייעודיות. בישראל, סניף האקטיב נמצא בקניון עזריאלי בתל אביב.
מבחינת סגנון הלבוש ניתן למצוא בחנות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ביגוד ערב / אלגנט, הנעלה, ליין DENIM אופנתי לצד קלאסי וליין אקססוריז עצום של: שעונים, משקפיים, תכשיטים ותיקים שבאופן מפליא המבוקשים ביותר בין פרטי המותג. "התיקים שלנו מספר אחד בעולם במכירות", אומרת כהן באופן גורף.
מותג שנתפס כיוקרתי
אומנם המותג האמריקאי מראה נוכחות יפה בתחום האופנה אבל בהחלט לא זול. אם תשאלו את כהן, אם משווים את איכות המוצרים של הרשת לעומת המחירים זה איפשהו באמצע. "מי שאוהב מותגים המחירים הם די דומים. התיקים שלנו, שמאוד פופולריים, נמכרים בסך ממוצע של 400 שקלים. שאר הביגוד ב- 250 שקלים ונעליים באזור ה- 250/300".
מה לגבי השוני בין מחירים של ישראל לארה"ב. כמה ההבדל מורגש בכיס?
"לישראלים יש נטייה לחשוב שהכל פה יקר לעומת חו"ל. אז בחנויות OUTLET מן הסתם שהמחירים יהיו נמוכים יותר אבל בחנויות הדגל אנחנו כמעט באותו רמת מחיר. ההבדל היחידי הוא הייבוא עצמו שמסתכם ב- 50 עד 70 שקלים הפרש". למעוניינים, יש גם סניף עודפים בכפר תבור.
מה לגבי מבצעים?
"אנחנו קשובים מאוד לקהל הישראלי ולכן אנחנו תמיד במבצעים. כבר עכשיו אנחנו בעיצומו של פתיחת כרטיס מועדון ללקוחות".
האם אתם מודעים להתפתחות שעוברת על פ"ת ועל מבני המסחר העתידיים "דן טאון" ו"ביג"? חשבתם להתרחב שם? זה ממש כאן קרוב, ליד הרכבת הקלה.
"אנחנו מתכננים לפתוח עוד חנויות. כרגע לא ידוע אם ספציפית שם אבל אנחנו בהחלט רואים את הפוטנציאל ושמחים על כך".