כחלק ממהלך מיתוגי-עסקי רחב של רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל, השלטים הישנים הוחלפו ובפנים קהל הלקוחות התקבל בעיצוב חדש, מוצרים חדשים – וגם מבצעים, שלא היו קודם. המותג "יוניברס", שפעל עד 2003, חוזר בימים אלה ומחליף את המותג "שופרסל" ב-6 סניפים בארץ – ביניהם בסגולה פתח תקווה. "יש אהדה אצל קהל הצרכנים, נרשמת עלייה בכמות הקונים ובשביעות הרצון שלהם", מסרו ברשת.
בשופרסל מסרו כי לתכנית שינוי המותג, נבחרו סניפי שופרסל דיל בעלי מאפיינים ייחודיים כמו גודל ומיקום גאוגרפי, כמו זה שבסגולה פתח תקווה (רחוב הרב פינטו מסעוד אשר 18. "החנויות שנבחרו, מהגדולות בשוק, עברו שדרוג מסניפי שופרסל דיל, ומציעות חווית שירות ונראות חדשנית: מעברים רחבים, מגוון מוצרים גדול, וכל זה לצד חנייה נוחה. השדרוג נעשה במעורבות אישית של הנהלת שופרסל, תוך כדי הפעלת הסניפים", נמסר.

לדברי שופרסל, הרשת שמה דגש על מחלקות טריות איכותיות (קצביה casa de carne, מעדניה, דגייה, מאפייה bakery ופירות וירקות). הרשת מציעה מבצעי עומק ייחודיים ומחירים משתלמים, בבמות מבצעים ייחודיות – המבצעים על מוצרי יסוד, לצד מבצעי כמויות כיאה לפורמט דיסקאונט.
דוגמאות למחירים:
- מרק עוף של אסם 400 ג' ב-13.9 ש"ח
- יין אדום ברקן 750 ג' – 2 בקבוקים ב-40 ש"ח
- דבש טבעי לחיץ 250 ג' ב-7.9 ש"ח
- קילו גזר ב-2.9 ש"ח
- מיץ ענבים תירוש 750 ג' ב-5.9 ש"ח
