"מלכת הקינוחים" הגיעה אתמול (11.3) בצהרים לקומה העליונה של המקום הכי מסחרי בפתח תקווה – ושם חברה לצוות של בית הקפה "גרג", להשקת סדרה חדשה של מטעמים – כולם על טהרת גומי הלעיסה ה-ורוד והמתקתק שכולנו מכירים. "יש לי חיבור חזק לפתח תקווה ומגיעה לפה הרבה – גם לקניון לקניות, גם לחברות וגם למשרדים לפגישות עסקים. הקינוחים ה-ורודים יוצעו במהדורה מוגבלת עד ה-31.1
אור שפיץ אומנם סגרה את הקונדיטורייה שלה בתל אביב, אבל היא לא שוקטת על שמריה (תרתי משמע). שיתוף פעולה מסקרן בינה לבין רשת בתי הקפה "גרג", יחד עם עופר הקניון הגדול – יכול להפוך את הפורים שלכם למתוק בהרבה. שלושת הקינוחים החדשים, שתמצאו החודש ב-120 הסניפים של גרג, מאופיינים בטעם בזוקה, בצע ורוד, מיועדים לכל בני המשפחה.
צפו בראיון עם אור שפיץ (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)
איזה קינוחים מחכים לכם על טהרת הבזוקה בקפה גרג בעופר הקניון הגדול?
- קינוח כיפת מוס ורודה – שכבות מוס בזוקה ומוס וניל עם דקואז אגוזים ובסיס פריך שוקולד מוגש על קרם שוקולד לבן. מדובר בקינוח ללא גלוטן. מחיר לצרכן: 48 ש"ח.
- קינוח וופל בלגי ורוד – וופל בלגי עם קרם שוקולד לבן, המשלב קצפת ורודה בטעם בזוקה וכדור גלידה וניל. קינוח המתאים גם לילדים. ניתן לבקש בצד גם מרשמלו בצבע ורוד. מחיר לצרכן: 52 ש"ח.
- משקה בזוקה ורוד מושחת – אייס וניל בטעם בזוקה, בשילוב קרם שוקולד לבן וקצפת. ב- 36 ש"ח בלבד.
רוצים להתגרות? לחצו להגדלה
"מגיעה לפתח תקווה לחברות ופגישות עסקים"
"אני שמחה וגאה בשיתוף הפעולה עם המותג הפופולרי בזוקה המזוהה בטעמו ובעיצובו הייחודי ועם רשת קפה גרג הנחשבת כמובילה" מסרה "השותפות המעניינת מביאה לצרכן הישראלי טעמים חדשים ומיוחדים עם גישה חדשנית המשלבת את טעם הבזוקה המוכר והאהוב, עולמות הקפה, הממתקים והצבע הורוד, הכל כך מזוהה איתי".
יוצא לך להגיע הרבה לפתח תקווה?
"כן, כמובן שזו לא הפעם הראשונה שלי בעופר הקניון הגדול. יש פה סניף של ויקטוריה'ס סיקרט, שאני בשיתוף פעולה איתם. כל פעם שאני מגיעה לפה, אני רואה כמה העיר מתפתחת. אני הולכת פה למשרדים לפגישות עסקים ויש לי חברה טובה מהצבא שגרה בעיר – ואני מבקרת אותה הרבה".

"עושים שייק ופונים גם לצעירים"
לאירוע הגיעו הבעלים של רשת קפה "גרג", ביניהם גלעד (גילי) אלמוג, שאמר לפתח תקווה NEWS. "הסניף של קפה גרג בעופר הקניון הגדול פתח תקווה קיים כבר 10 שנים והוא אחד מסניפי הגדל שלנו. המפעילים עושים כאן עבודה טובה מאוד. הקניון לא פראייר ומייצר לבית הקפה תנועה כל הזמן. אנחנו תמיד חושבים איך לגוון, לעשות שייק ולפנות לצעירים – והשיתוף פעולה עם אור היקרה הוא אחד מהם" .

