"לא צריך תיק ענקי. מספיק לי מקום להכניס, את הדברים שנופלים לי תמיד מהכיס. כל אחד סוחבת איתה תיק קטן" – ובאמת תיק (לאו דווקא קטן) בשנים האחרונות הפך לאביזר אופנתי, שהוא הרבה יותר מטרנד. סוג של "החבר ביותר של האישה. LOVE – House of Giving, בבעלות משפחת סקאל, משיק בלעדית את קולקציית התיקים החדשה של המותג הבינלאומי הנחשק kate spade. קפצנו לראות. המחירים בפנים.
לדברי LOVE פתח תקווה, "קייט ספייד", מותג הלייפסטייל העולמי, שיצא לאור בניו יורק ב-1993, מביא לישראל, באופן בלעדי לחנות – קולקציה כוללת "שישה דגמי תיקים מיוחדים, דוגל בנועזות, צבעוניות ושמחת חיים. התיקים הראשונים זכו להצלחה גדולה ולביקורות נלהבות – מה שעורר מהפכת אקססוריז של ממש, בארצות הברית ומשם בכל העולם. והשאר היסטוריה".
לדברי ליאת אבן חיים, מנהלת החנות, ב-LOVE המותג מוביל אג'נדה להתמודדות עם בריאות נפש האישה (הקניית כלים להתמודדות וכו') ובהעצמת נשים ברחבי העולם. "כל זאת במסגרת מהלכים רבים במרוצת השנים, וכן משתמש בפלטפורמה הרחבה שלו בזירה הבינלאומית על מנת לסייע בביטול הסטיגמטציה של בעיות בריאות הנפש ובקידום שיח בריא אודות התחום החשוב".
ועכשיו למה שבאמת מעניין – המחיר! אז את קולקציות התיקים החדשה תוכלו למצוא ב-LOVE פתח תקווה במחירים של בין 2,000 ש"ח ל-2,800 ש"ח עם מע"מ של 17% בלבד, מכיוון שב"לאב" כבר פרסמו כי הם סופגים את עליית המדד ב-1%. בנוסף לכך, LOVE תורמת מכל רכישה, של כל מוצר בחנות – 1% לעמותת "לב אוהב".
מתחם LOVE פתח תקווה מתפרש על פני 1,500 מ"ר בשתי קומות – קונספט קניות חדשני המשלב יוקרה, תרומה לחברה ואהבה גדולה לכ-100 מותגי אופנה יוקרתיים הנמכרים במתחם הושק לפני כשנה ושוכן ברחוב ז'בוטינסקי 61, בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקוה (בניין I – חנייה בתת קרקעי מרחוב תוצרת הארץ או השחם (חינם ברכישה מעל 100 ש"ח).
יש לציין כי מתחם LOVE משתף פעולה עם עמותות צדקה נוספות, המעטרות את "קיר העמותות" בו ניתן לסרוק ברקוד ולבצע תרומה לעמותה לפי רצון הלקוח/ה. חזון החברה הוא לפתח את הקונספט הייחודי לערים ראשיות נוספות.