מתחם האופנה והלייף סטייל, בבעלות איש העסקים חיים סקאל, המשווק למעלה מ 100 מותגי אופנה בינלאומיים מובילים ישאיר את המע"מ על המוצרים בעלות של 17% – אחוז אחד פחות מהעלייה, שהוכרזה ב-1.1.25. לדברי LOVE, ההחלטה נובעת מהאג'נדה של המקום – שילוב של קמעונאות ותרומה לחברה, בנוסף לרצון להעמיק את מבצעי סוף העונה. סקאל: "נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו".
למי שלא מכיר, LOVE – house of giving הינו קונספט קניות חדשני המשלב לצד חווית קניות ומגוון רחב של מותגים מהעולם ומישראל, הן בתחום האופנה והן מתחום הלייף סטייל גם תרומה לחברה. "השילוב הזה של קמעונאות לצד תרומה לחברה יוצר קנייה עם משמעות עבור הלקוחות" – מציינים ב-LOVE פתח תקווה, שנפתח לפני שנה וחצי במתחם עמי ב.ס.ר סיטי – על ציר ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת "שחם" של הרכבת הקלה.
ב-LOVE החליטו להשאיר את המע"מ על המחירים על סך 17%, למרות שהממשלה העלתה אותו החל מה-1.1.25 ל-18%. "סולידריות חברתית מחייבת לא רק גיוס אנשי מילואים, אלא התכנסות של כל ראשי העסקים במשק לשמור על השכבות הרגישות, שגם כך נפגעו באופן הרסני מהמלחמה, ולבלום עליית מחירים בכל דרך אפשרית", מסר הבעלים חיים סקאל. "יש לזה חשיבות ברמת הלאומית".
סקאל הוסיף כי "כעת עליית המעמ הביאה עמה טרנד של להעלות מחירים – באופן שמסכן ופוגע באופן קשה במיוחד בכמיליון משפחות שמתקשות להתמודד עם יוקר המחייה. אנו נספוג את עליית המע״מ בכדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו". ב-LOVE מוכרים שלל מוצרים ממותגים יוקרתיים כמו Perry Ellis ,Valentino ,COACH Kate Spade ,Michael Kors Men's, New Balance, ON, Valentino, All Saints, Scotch & Soda, Replay, Guess, DKNY.
מתחם LOVE מאפשר רכישה הכוללת תרומה המגולמת במחיר המוצר. כל הרוכש במתחם LOVE, ללא יוצא מן הכלל, תורם באופן אישי ומחזיר אהבה לחברה הישראלית. 1% מכל מוצר שנרכש במתחם מנותב ישירות לעמותת "לב אוהב" – בכל רכישה, עד כה סייעה לאלפי לוחמים, ומאות פצועים מהמלחמה. מתחם LOVE משתף פעולה עם עמותות צדקה נוספות, המעטרות את "קיר העמותות" בו ניתן לסרוק ברקוד ולבצע תרומה ישירה לעמותה לפי רצון הלקוח/ה.