חנויות אופנת המותגים הספרדיים של אמנסיו אורטגה, הצמודות האחת לשנייה, בקומה העליונה של עופר הקניון הגדול פתח תקווה מעולם לא נראו מזמינות יותר. שתי החנויות, בשטח של כ-600 מ"ר כל אחת, לא רק שהציגו קולקציות חורף חדשות, אלא גם לוק מרענן אחרי שיפוץ מאסיבי בעלות של כ-12 מיליון ש"ח. בלטו באירוע: הפרזנטורית של הקניון עדי אשכנזי, שלי פרץ ועומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר.
חובבי האופנה מפתח תקווה והסביבה חיכו בסבלנות משתלמת לפתיחתן של שתי חנויות המותג ברשקה (BERSHKA) ו-פול אנד בר (PULL&BEAR) – והיום זה סופסוף קרה. ב-10:00 הגיעו עשרות מוזמנים לאירוע השקה מושקע בהפקת דניאלה רייבנבך, היחצ"נית הותיקה של הקניון, שכלל בופה עשיר, בר ואפילו די.ג'יית. אחרי הסייילים של נובמבר, בעופר הקניון הגדול מקווים להמשיך את המומנטום גם בדצמבר, הודות להשקת החנויות החדשות.
12 מיליון ש"ח שיפוץ. 600 מ"ר שטח כל חנות.
השדרוג של ברשקה ו-פול אנד בר מגיע אחרי שדרוגים נוספים בחנויות מותג של עופר הקניון הגדול – כמו שקרה עם מקדונלדס, זארה וסופר-פארם. לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים שמבצע עופר הקניון הגדול: חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ-65 מיליון".
המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו- PULL&BEAR בחרו לפתוח את שתי חנויות הדגל, בקונספט העולמי החדש. פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון, לרווחת המבקרים בו. ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל החדשות נאמדת בכ-12 מיליון ש"ח. סניף הדגל החדש של BEAR&PULL מיועד לנשים, גברים ובני-נוער, משתרע על שטח של כ- 600 מ"ר, בקומת המסחר העליונה.
לראשונה: קופות אוטומטיות בחנויות פול אנד בר וברשקה בעופר הקניון הגדול
הסניף עוצב ע"י אדריכלי המותג הבינלאומי, ולדברי אנשי המותג הוא "מתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של המותג: קו חדשני המשלב מוטיביים של מתכת, זכוכית ובטון, הנותנים יחד מראה הרמוני ונקי ומאפשר בולטות של הפריטים והקולקציות הצבעוניות". כמו כן, לראשונה ברשת יוצבו, קופות אוטומטיות והחנות תכיל 10 תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.
סניף הדגל החדש של BERSHKA ממוקם צמוד לו, גם הוא בקומת המסחר העליונה של הקניון ומשתרע על שטח של כ- 600 מ"ר. הסניף עוצב גם בקונספט העולמי החדש. החנות החדשה משלבת חוויה הוליסטית החל מהנראות ועיצוב ועד הטכנולגיה והחידושים בתאי הלבשה מיוחדים המאובזרים בחיישנים המתריעים שהתא פנוי, החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד.
שלי פרץ מדדה מעילים, עדי אשכנזי חושבת על חגיגות ה-50
לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "כניסתם של המותגים הבינלאומיים פול אנד בר וברשקה במתכונת החדשה שלהם, מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון". לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "כחלק מהאסטרטגיה של הקניון אנו פועלים על מנת להכניס לקניון את המותגים המובילים והנחשקים בעולם. הנהלת הקניון עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים".
שלי פרץ, כוכבת רשת עולה, שהיא גם אחותו של שוער הכדורגל הבינלאומי דניאל פרץ, וגיסתה לעתיד של נועה קירל, הגיעה גם היא לאירוע ההשקה ומשכה תשומת לב. "הקניון הוא כמו הבית שלי", אמרה לפתח תקווה NEWS. "שדרוג החנויות הוא כיף וכבר שמתי עין על כמה מעילים". גם הפרזנטורית של קניוני עופר, עדי אשכנזי, הגיעה להשקה רגע לפני יום הולדתה ה-50 וסיפרה שהיא מתכננת נסיעה משפחתית לחו"ל, לאחר תקופה ארוכה בה לא נפשו מעבר לים. בנוסף, סיפרה שהיא בקרוב יוצאת במסע הופעות חדש.