צפו: פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן בכפר גנים פתח תקווה. הרקע – פלילי. אין נפגעים

אם לא מספיק סף החרדה הנמוך של הפתח תקוואים, נוכח המתיחות הביטחונית, עולם הפשע בעיר, לא מפסיק לנוח והלילה, אחרי חצות – קיבלנו הוכחה לכך עם "בום" חזק שנשמע עד רמת גן וקרית אונו. למרבה המזל, או שאולי לפי התכנון, אף אחד לא נפגע, חוץ מהרכב המופצץ, שעלה באש לעיני השכנים ההמומים, שמצאו את עצמם שוב כתפאורה של מלחמת עבריינים, שלא נגמרת בפתח תקווה.

לפי סרטונים שעלו ברשתות החברתיות, עולה כי הפיצוץ העלה את המכונית באש, שבערה בה מספר דקות, עד שהגיעו מכבי האש של פתח תקווה. במכונית לא היה אף אחד וייתכן שהפיצוץ הוא סוג של איום, מבלי כוונה לפגוע (כרגע). כזכור, רק לפני שבוע, באותו רחוב, דגל ראובן, ביצעו אלמונים על פי החשד ירי לעבר אחד המבנים, שהוסב לדירה והשליכו רימון לעבר בלון גז שהיה בסמוך – מה שגרם לעוד פיצוץ.

מהמשטרה נמסר: המשטרה איתרה הלילה שרידי פריט אמל"ח בסמוך לרכב בפתח תקווה. חבלן המשטרה טיפל בפריט. שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע סמוך לרכב בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שריד מטען, ללא נפגעים. הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

צילום: הצלה פתח תקווה
הצומת בו התפוצצה המכונית (דגל ראובן- צה"ל) - ליד פרויקט UPTOWN של חקשורי
הצומת בו התפוצצה המכונית (דגל ראובן- צה"ל) - ליד פרויקט UPTOWN של חקשורי - תמונה מהבוקר

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

כ-1500 צפו בתבוסה 5:2 של מכבי פ"ת להפועל ב"ש. האוהדים קראו לפטר את רומן (וידאו)

הכחולים-לבנים אכזבו פעם נוספת והושפלו על ידי האדומים מהדרום, שהביאו כ-500 אוהדים, שחגגו ביציע המזרחי. בשערים 1 ו-2 אוהדי מכבי זעמו על המאמן וההנהלה ורבים מהם הלכו הביתה כבר כשהיה 5:1 בדקה ה-78. למרות האכזבה, רומן יישאר בינתיים. "תחושות לא טובות, יום רע מאוד שלנו", אמר המאמן בסיום. אפליקציית "סטאדיקום" המאפשרת להזמין מהמזנון למושב – הושקה אתמול.

המשך קריאה »

גול המועד: מכבי והפועל פתח תקווה יארחו היום ומחר ב"שלמה ביטוח" תחת הגבלות

אחרי פגרת הנבחרת, יום כיפור וחג סוכות – שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות חוזרות לשגרה. יותר נכון, לסוג של שגרה, כשברקע עדיין קיים חשש מירי טילים למרכז והגבלת פיקוד העורף לקהל צופים של 2000 בלבד. אם זה, פחות או יותר, אמור היה להיות המספר במשחקה של הפועל (יום שני, 19:30) מול בני יהודה, הרי שבמשחקה של מכבי היום מול הפועל ב"ש (20:15) היו צפויים להגיע הרבה יותר.

המשך קריאה »

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading