צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

עם צאת החג, בסביבות השעה 20:00, נשמעה למרחקים המוסיקה שבקעה ממשאית של חב"ד, שהסתובבה במתחם שופ-טיים וקראה קריאות צהלה למותו של יחיאר סינוואר, שחוסל היום בעזה. את המשאית ליוו צפירות של מכוניות עם מבלים, שהתחילו להגיע לאיזור. הרחוב החל להיות הומה אדם כעבור שעה, אבל ב-21:30, כשהגיעה הבשורה על מותם של חמשת חיילים בלבנון – הורגשה ירידה באופוריה ובחלק המקומות האווירה נפלה.

צפו: תגובות המבלים של פתח תקווה אחרי חיסול סינוואר

@ptnews.tiktok הוא במבלים של פתח תקווה חוגגים את חיסול סינוואר ברחוב שחם. #קפהמרגו #יחיאסינוואר #פטריקספתחתקווה #פתחתקווה #מיהוואלאס @רק בפתח תקווה יש הפועל 🇮🇱💙 @קהל-הפועל פתח תקווה💙🖤 @הפועל פתח תקווה בלב 💙🖤💙🖤 @עיריית פתח תקווה המקורי! ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

למרות זאת, מספר מקומות המשיכו להיות מלאים עד השעות הקטנות של הלילה. הרבה עסקים עשו קופה יפה היום וחלקם הודו שהתפוסה הייתה מלאה יותר ממה שהם חשבו – והם משייכים את זה לכך שאנשים חיפשו מקום לחגוג את החיסול. אם אצלם זה בקלאוות, אצלנו זה המבורגר, פיצה או דרינק. מה שבטוח – לא היה צריך לנחש מהו נושא השיחה העיקרי היה בשולחנות.

ששת המקומות בהם ביקרנו: מרלה, פטריקס, ג'קי או, לה פיאדרה, מיה וואלאס וקפה מרגו

עוד חדש בפתח תקווה

10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »