קמפוס צמרות בפנגו פתח תקווה

AI פתח תקווה. העירייה: "נתחיל לשלב לימודי בינה מלאכותית ב"קמפוס צמרות""

תוכנית המצוינות של אגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקווה, בשיתוף אגף המחוננים והמצטיינים במשרד החינוך – תקבל השנה שדרוג ורוח חדשנות נוספת, עם לימודים של מה שכבר עכשיו, נחשב לתחום טכנולוגי, שמשפיע בהווה וימשיך להשפיע בעתיד על החיים של כולנו. "בכל הקורסים ישולבו השנה כלי בינה מלאכותיים ויתקיימו סיורים חווייתיים במרחב העירוני", נמסר בעירייה.

"קמפוס צמרות" היא תכנית של העירייה המבוססת על תפיסת האקו-סיסטם העירוני, בדגש על למידה אקדמית הכוללת שיתופי פעולה עם חברות וארגונים שונים בעיר כגון: בתי חולים, בית המשפט, חברות הייטק, פיננסים, ארגוני תקשורת ועוד. התוכנית מיועדת לתלמידים בחינוך העל יסודי בעיר בשכבות ז' – ט', ומועברת על ידי מיטב המרצים והמומחים בתחומים השונים.

סיכום שנת תשפ"ד בקמפוס צמרות

לדברי העירייה השנה יפתחו לבחירת התלמידות והתלמידים, ארבע צמרות בתחומים הבאים: מדע בריאות ורפואה, משפטים וקרימינולוגיה, כלכלה ויזמות פיננסית ופסיכולוגיה במעגלי החיים. החידוש שצפוי להיות בשנת הלימודים תשפ"ה, הוא שבכל הקורסים ישולבו כלי בינה מלאכותיים. "קידום המצוינות האישית, והחשיבה הביקורתית לצד היצירתית ומיומנויות חשובות נוספות, מהווים חלק משמעותי בגיבוש היוזמה, משלב הרעיון, דרך תכנון העבודה ועד לביצוע", מסרה ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעירייה.

השנה, כמו בשנה שעברה,ימשיכו התלמידים של "קמפוס צמרות", לקבל העשרה מחברות טכנולוגיה מובילות בעיר, כמו פנגו, שמשרדיהם נמצאים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה. ""ההזדמנות לשתף את תלמידים בעולם המרתק של ניהול מוצר, הייתה מעוררת השראה", אמרה לפתח תקווה טנא אברהם, מנהלת מוצר בפנגו, שהרצתה בפני תלמידי "קמפוס צמרות".

ירדנה חדד מהעירייה וטנא אברהם מפנגו

"הם למדו מאיתנו על חשיבות ההבנה העמוקה של צרכי המשתמשים, השימוש בדאטה לקבלת החלטות מושכלות, והעבודה המשותפת עם צוותי הפיתוח ליצירת חוויית משתמש מעולה", הוסיפה אברהם. "הדגשתי בפניהם את הפוטנציאל המדהים שטמון בקריירה בהייטק ואת החשיבות של השקעה בלימודים, כדי להגיע לתפקידים מאתגרים ומשמעותיים כמו אלה שאנחנו מציעים בפנגו".

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »