חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

עשן רב היתמר היום (13.10) בצהרים במרכז העיר ברחוב חיים עוזר, שבוע אחרי ש-200 מטרים משם, פרצה שריפה גדולה אף יותר בקולנוע היכל הישן. מכבי האש הוזעקו על ידי בעלי החנות, שהיו לבדם בחנות, לאחר שהשכנים שלהם התקשרו אליהם וסיפרו להם על ריח שרוף. כשהכבאים הגיעו, האש כבר התפשטה ואחזה בחלק מהסחורה של החנות. תוך כדי, הגיעו סקרנים רבים למקום.

שריפה חנות נעלי איציק פתח תקווה. צילום: אלן מלכה

"סחורה רבה נפגעה ונגרם נזק לחנות", סיפרה לפתח תקווה NEWS, חיותא רשף, שהקימה את החנות, המתמחה בנעלי נשים איכותיות של מותגים מובילים, יחד עם בעלה איציק ב-2010. לפני זה הם החזיקו חנות ברחוב ההגנה, כמעט 30 שנה, כשבמקביל הם גם היו בעלי חנות ברחוב חובבי ציון במשך 16 שנים – כשבתקופה מסוימת הם החזיקו את שלוש החנויות במקביל. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", אמרה חיותא.

נסיבות השריפה ומה גרם לה – עדיין נבדקות.

נעלי איציק - לפני השריפה

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »
קמפוס צמרות בפנגו פתח תקווה

AI פתח תקווה. העירייה: "נתחיל לשלב לימודי בינה מלאכותית ב"קמפוס צמרות""

תוכנית המצוינות של אגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקווה, בשיתוף אגף המחוננים והמצטיינים במשרד החינוך – תקבל השנה שדרוג ורוח חדשנות נוספת עם לימודים של מה שכבר עכשיו נחשב לתחום טכנולוגי, שמשפיע בהווה וימשיך להשפיע בעתיד על החיים של כולנו. "בכל הקורסים ישולבו השנה כלי בינה מלאכותיים ויתקיימו סיורים חווייתיים במרחב העירוני", נמסר בעירייה.

המשך קריאה »