במשרדי סלברייט בפתח תקווה ציינו את ה-7.10 בטקס עם מיצג קיר גלויות

יום מרגש היה אתמול במשרדי חברת הסייבר הפתח תקוואית, שיושבת בפארק עופר. במשרד, בו כ-500 עובדים, הוקם מיצג של קיר גלויות, עליו העובדים כתבו גלויות המוקדשות לחטופים והדביקו אותן על קיר – שכוסה כולו בגלויות אישיות לחטופים שעדיין נמצאים בעזה. בנוסף, החברה כללה אפשרות לתרומה למטה החטופים. בהמשך השבוע, צפוי להגיע כתב הטלוויזיה אור הלר להרצות לעובדי החברה בנושא.


מתחילת המלחמה, מאמצת סלברייט את חברי קיבוץ עלומים מהעוטף ומסייעת להם באופן שוטף במתן מענה לצרכים שונים. בראש השנה דיווחנו על כך שהחברה הקימה יריד הצדעה לתושבי קו העימות בצפון, בה נמכרו לעובדיה מאפים טריים של מאפיית פתפותים וקונדיטוריית ליאת ביטון, לצד יינות של יקבים כמו יקב הרי גליל ויקב אדיר, דוכני גבינות של מחלבת גרינלי, תפוחי בראשית מהגולן, דבש איילת השחר מהגליל ועוד.

סלברייט - קיר הגלויות
בתמונה: זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט יחד עם עובדי החברה. צילום: באדיבות יח"צ

עוד ב-טכנולוגיה

צוות סייברינט CYBERINT מפתח תקווה

צ'ק פוינט: רכשנו את Cyberint (סייברינט) מפ"ת. סכום העסקה כ- 200 מיליון דולר

ענקית הסייבר הישראלית, הוציאה השבוע (1.10) הודעה רשמית בדבר רכישה של החברה הפתח תקוואית, היושבת במפלסים 17 ועובדים בה יותר מ-150 איש במשרדים. הרכש החדש יאפשר לצ'ק פוינט להציע מוצר המנטר נסיונות לאסוף מידע רגיש על חברות, מתוך כוונה לעשות בו שימוש זדוני. סייברינט גייסה עד כה כ-65 מיליון דולר מהקרנות ויולה וסטייגוואן. בין המשקיעים: דב בהרב ומריו סגל.

המשך קריאה »

צפו: הקהילה העסקית של פ"ת הרימה כוסית לשנה החדשה במשרדי Cadence

העירייה ומינהלת העסקים וההייטק, בשיתוף חברת ההייטק הבינלאומית, הזמינו למשרדים ברח' בהט 18, שורה ארוכה של אורחים, שמניעים את הפעילות העסקית של העיר, שכוללת כ-10,000 עסקים ומאות אלפי עובדים, שעובדים בה מדי יום. הנוכחים באירוע הביעו תקווה לשנה טובה יותר. רמי גרינברג: "פ"ת תעבור את חיפה בכמות התושבים". נחשון קיויתי: "עוד שנה – ב.ס.ר סיטי ב-95% אכלוס".

המשך קריאה »
בתמונה 1: זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט, עם בעלי בוטיק גבינות גרינלי מקיבוץ אורטל.

סלברייט ציינה את ראש השנה במשרדיה עם יריד הצדעה לתושבי קו העימות בצפון

לאור המצב, חברת הסייבר הפתח תקוואית ויתרה השנה על חגיגת ראש השנה המושקעת והמסורתית – ובמקום זה, העובדים התחברו לאנשים והעסקים, שפוגשים מקרוב את המלחמה ומייצרים תוצרת מקומית מהגליל והגולן.
זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט: "זוהי זכות עבורנו להקדיש את אירוע ראש השנה לטובת בעלי עסקים שנפגעים מהמלחמה בצפון כבר חודשים רבים".

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

מקצצים גם בטלפונים: חלק מעובדי אינטל פתח תקווה יפסיקו לקבל החזרי סלולר

בהודעה שהוציאה ענקית השבבים, שמשרדיה הראשיים בישראל נמצאים בפתח תקווה, היא בישרה לעובדיה, לאחר גל הפיטורים בחברה, בכוונתה לבטל את הסבסוד על מכשירי סלולר וחשבונות סלולר של עובדים שהשימוש בטלפון איננו הכרחי לעבודתם – ויש רבים כאלה מבין 1500 העובדים בעיר. אנשי שיווק, עובדי IT, עובדי המחלקה המשפטית ועובדי המפעלים ימשיכו לקבל סבסוד על עלויות הסלולר שלהם.

המשך קריאה »