ניר חדד פתח תקווה

עוד חלל מפתח תקווה: רס"ל במיל' ניר חדד נפטר 4 חודשים אחרי שנפגע קשה בעזה

מלחמת ה-7 באוקטובר, ממשיכה לגבות קורבנות מקרב תושבי העיר, כשחדד בן ה-28 הוא החלל/נרצח/חטוף הפתח תקוואי ה-37. חדד נפגע קשה ב-15 ביוני משאיפת עשן בפיצוץ מטען על טנק של לוחמי צה"ל בקרב בציר נצרים בצפון רצועת עזה – ומאז אושפז בבית החולים שיב"א – שם נקבע היום מותו. הוא הותיר אחריו את אשתו חן, שתי ילדות תאומות בנות 4, אם ואחים. בשעה זו הוא מובא למנוחות בסגולה.

לוחם השריון, ניר חדד מפתח תקווה חולץ כשהוא בהכרה מתקרית פיצוץ המטען בציר נצרים, לפני כארבעה חודשים, בה נהרגו שניים מחבריו לגדוד – סרן במיל' איתן קופלוביץ (28) מירושלים ורב-סמל בכיר אילון ויס (49) מפסגות. חדד עצמו נפגע קשה משאיפת עשן, ובראש השנה מצבו הידרדר, עד שנפטר היום – זאת למרות ששבוע שעבר הוא נותח על-מנת לשפר את מצבו.

36 חללים, נרצחים וחטופים פתח תקוואים מה-7.10
36 חללים, נרצחים וחטופים פתח תקוואים מה-7.10

"לצערנו אנחנו מעדכנים שניר שלנו נפטר לאחר שנפצע בקרב בציר נצרים ברצועת עזה", פרסמה משפחתו. "אחרי כמעט ארבעה חודשים בטיפול נמרץ, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שכל התפילות, כל התהילים, כל הקבלות שקראנו וקיבלנו בעבורו, יהיו לעילוי נשמתו הטהורה והקדושה. כל כך השתדלנו, אבל מלך מלכי המלכים רצה אותו קרוב לכיסא הכבוד".

יאיר שחר, חברו של חדד, ספד: "הלב מסרב להאמין שאתה לא איתנו, אבדה גדולה מאוד. העברתי את הילדות עם אחים שלך ביחד בבני ברק. אחיך היה מדריך שלי בבני עקיבא, אלעד אחיך למד איתי בבית ספר. לא אשכח את היום בכיתה ה' שבאו לבשר לאלעד שאבא שלו נפל בבית ונפטר. אתם כמשפחה המשכתם ובחרתם בחיים, ועכשיו הגיעה עוד סטירת לחי למשפחה".

בתקופה האחרונה חדד, שהספיק להשקיע בשוק ההון והנדל"ן, הקים עסק של ייעוץ כלכלי ופיננסי למשפחות צעירות – ואף פרסם מספר סרטונים בנושא. 

בן הדוד עוזי ספד גם הוא לניר ואמר: "ניר, איש ערכים ומופת, בחר להתנדב לשירות מילואים למרות שקיבל פטור, מתוך שליחות, אהבת העם והמולדת. לפני כארבעה חודשים, במהלך פעילות מבצעית בציר נצרים ברצועת עזה, נפצע ניר קשה כאשר הטנק שבו שירת עלה על מטען. הרב ראם הכהן, ראש ישיבת ההסדר עתניאל, ספד גם הוא: "ניר התייתם בגיל צעיר יחסית מאביו והגיע לישיבה לאחר ששני האחים שלו גם למדו כאן. ניר היה איש תם ופשוט מאוד. הוא אדם פעיל, אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן".

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading