סי סיימן, אביהו מדינה, רמי גרינברג - טקס שדרת הכוכבים פתח תקווה

עיריית פתח תקווה חנכה את שדרת הכוכבים בהיכל התרבות בסימן "עד שכולם יחזרו"

לאירוע, שיכול היה להיות הרבה יותר שמח ומתוקשר בזמנים טובים יותר, הגיעו כוכבי תרבות פתח תקוואים, המזוהים עם העיר להטביע 35 כוכבים על הכניסה להיכל – ממש כמו בהוליווד. למרבה האכזבה, שני הראפרים המפורסמים תושבי העיר, רביד פלוטניק וטונה (שנכלל ברשימה, לאחר שנשכח) – לא הגיעו, אבל כיבדו בנוכחותם: אביהו מדינה, סי היימן (בשם אביהו), קובי פרג', דודו פישר – ועוד.

בלט בנוכחותו גם אלי שתיוי, אביו של החטוף עידן שתיוי, שחשף כוכב צהוב "עד שכולם יחזרו", אותו הטביעה העירייה – לתמיכה בהחזרתם של בנו ושאר החטופים, שנמצאים בעזה מזה 351 ימים נוראים וארוכים. ״הכוכב הצהוב בא לסמן את הלב שלנו שנמצא עם 101 החטופים והחטופות שנמצאים בשבי בעזסה כמעט שנה", אמר באירוע ראש העירייה, רמי גרינברג. "הכוכב פה מסמל שנמשיך להאיר את האור התקווה והכמיהה לראות אותם שוב איתנו, בריאים ושלמים.

מימין: אלי שתיוי, דוד פישר וקובי פרג'

אלי שתיוי אמר: "במשא ומתן או בלחץ צבאי, נעשה כל דבר ונלך בכל דרך עד שיחזרו כל החטופים והחטופות לבתיהם. הקושי הוא רב, אבל אני חזק. תקוותי ותפילתי שעידן שלי יהיה איתי סביב שולחן החג בראש השנה, ישוב הביתה ואיתו כל החטופים. אנחנו בדרך לשם בעזרת השם".

לאחר דבריו התפנו לאירוע הטבעת הכוכבים של 35 כוכבי וכוכבות תרבות, מהעבר ומההווה, מהספרות, מהשירה, החזנות והכתיבה, שנבחרו להיטמע לעד בשדרה המובילה להיכל התרבות, כולם תושבי או ילידי העיר. בלטו בהיעדרם הראפרים הפתח תקוואים, רביד פלוטניק וטונה (שנבחר להיות כוכב – רק בסוף) – שכנראה החליטו שהטקס הזה לא מתאים. גם ערן זרחוביץ' ונועה קולר לא הגיעו ובני משפחתם הגיעו בשמם.

בין הכוכבים, שכן הגיעו לאירוע היו מלך הזמר המזרחי, אביהו מדינה, הזמרת סי היימן (שהגיעה לכבוד אביה, נחום, זכרונו לברכה), נגה ברק, הבת של תמר בורנשטיין-לזר, הזמרת אופירה גלוסקא, השחקנים קובי מאור וקובי פרג', הזמר דודו פישר והסופרת מאירה ברנע גולדברג.

רמי גרינברג ראש העיר על הבמה. עשרות רבות הגיעו לאירוע - אבל לא כל הכוכבים
סי היימן משמאל, רמי גרינברג ודודו פישר, רמי גרינברג ואביהו מדינה
צילומים באדיבות העירייה

עוד ב-מהנעשה בעיר

ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »
הילה וטלאור חלא יולדים בבילינסון

התינוק הראשון שנולד בתשפ"ה בפתח תקווה – שייך להילה וטלאור חלא מראש העין

בית החולים בילינסון, מבית קבוצה כללית, מוסר כי התינוק הפתח תקוואי הראשון לשנה החדשה הוא אח לתינוקת בת שנתיים ו-9 חודשים ונולד במשקל 3,164 ק"ג. הלידה, אותה הוציאו לפועל המיילדות אפרת לינד ומיכל וולף, עברה בשלום והתינוק בריא. האם: "אני בשבוע 36 ותכננתי לסיים את החגים ורק אז ללדת, אבל זה פשוט קרה עכשיו והשנה נפתחה לנו בצורה מיוחדת".

המשך קריאה »

מכללת הגימלאים נפתחה באירוע עם מאות משתתפים בהיכל התרבות פתח תקווה

מאות גמלאים פתח תקוואים הגיעו ביום שני בבוקר לאירוע, לציון פתיחת מכללת אשמורת – מכללת הגמלאים הגדולה בישראל, שכלל זמר ושירה עברית משירי אהוד מנור עם ליאורה בלוך-תמיר. בימים אלו, נפתחים 18 מוקדים של המכללה ברחבי הארץ ונרשמו אליה למעלה מ-5,000 גמלאים. במסגרת המכללה יתקיימו במקום הרצאות בנושאים שונים, ממיטב המרצים ואנשי המקצוע המובילים בישראל.

המשך קריאה »