בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

החברה לפיתוח פתח תקווה (החלפ"ת) הוציאו אתמול מכרז מעניין להקמת בית קפה בגודל של 367 מ"ר ולצידו קיוסק בגודל של 24 מ"ר – שיופעל בפארק הגדול (פארק אוחיון). במכרז שיצא, מציע את השטח הבנוי הצמוד לאגם האקולוגי (המלאכותי), שהוא נבנה בצורה כזאת – שרק צריך להכניס לשם בית קפה וקיוסק – כדי שהוא יהיה מושלם. כזכור, הפארק כבר קיים עסק אוכל אחד בשם "קפה לאגו", סוג של "פוד-טראק", שנמצא על הדשא, אבל חוויה של קפה על האגם – היא כבר חוויה אחרת.

הברווזים באגם - ליד בית הקפה העתידי בפארק הגדול פח תקווה
הברווזים באגם - ליד בית הקפה העתידי בפארק הגדול פח תקווה

מינימום 50 אלף ש"ח לחודש על בית הקפה. 5000 על הקיוסק

על זה בדיוק בונים בעיריית פתח תקווה ובחלפ"ת – לוקיישן אטרקטיבי, שיעלה את הערך של המכרז וימשוך עליו מפעילים חזקים, מנוסים (אולי רשתות) – שיוכלו לתת את המענה המושלם למי שרוצה לשדרג את הבילוי שלו בפארק. מי שרוצה לגשת למכרז עליו לשלם דמי רישום של 500 ש"ח + מע"מ ומומלץ לו להגיע לסיורים במקום שייערכו ב-14.10, 29.10 וב-7.11.

החלפ"ת מציעים השכרה של המתחם ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות במחיר שכירות מינימלי של 50,000 ש"ח לחודש עבור המסעדה ועוד 5,000 ש"ח לחודש עבור הקיוסק. על המציע במכרז להיות מפעיל של לפחות שני עסקים של מסעדה/בר ו/או בית קפה ו/או בייקרי/הסעדה וכיוצא בזה – בעל מחזור כספי שנתי ממוצע בסך של לפחות 1,500,000 ש"ח בין השנים ,2023-2020.

יהיה פתוח בשבת? נשאיר את זה פתוח. כרגע.

החלפ"ת מבקשים מהמציעים לצרף להצעתם תכנית הפעלה שתכלול את מתווה ותפיסת הקונספט של ניהול בית הקפה/מסעדה וניהול הקיוסק, התפריט המוצע, מנות/משקאות מוצעים ומחירים לצידם, לוחות זמנים ופרטים חיוניים נוספים. החלפ"ת רשאית לפסול הצעה, שתכנית ההפעלה שצורפה לה, הוגשה כשהיא אינה תואמת את דרישות המכרז ו/או את צרכי העירייה ו/או את הוראות חוקי העזר העירוניים.

חשוב לציין כי לגבי ההפעלה של בית הקפה והקיוסק בשבת אין כל מגבלות במכרז, אך ייתכן והחברה לפיתוח תקווה והעירייה יעדיפו, כמו שקרה קפה לאגו, עסק שלא יפעל בשבת ויפר את הסטטוס קוו שקיים בפארק. כזכור, עד לפני שנה הסוגיה של פוד טראק בפארק הגדול פתח תקווה – פתוח בשבת כן או לא – הייתה מעוררת דיון ועניין בעיר. ב-7 באוקטובר אף הייתה אמורה להיערך הפגנת מחאה בנושא, שכמובן התבטלה בסוף. כעת, עם פרסום המכרז החדש של החלפ"ת, הסוגיה הזאת עולה מחדש.

מהחברה לפיתוח פ"ת נמסר: "אנו מקדמים פרוייקטים מקצועיים רבים בהתאם למדיניותו של ראש העיר רמי גרינברג, באופן שיביא לשדרוג באיכות החיים של תושבי העיר, לצד משיכת יזמים ומבקרים לעיר. לאחרונה נכנסנו לקדם פרויקטים גם בתחום הקולינריה והמכרז למבנה להסעדה באגם האקולוגי בפארק אוחיון, הוא אחד מהם. מדובר במבנה גדול שיהווה אטרקציה של בילוי והסעדה שתכלול ישיבה על האגם ובנוסף גם הפעלת קיוסק לטובת מבקרי הפארק. החלפ"ת מאחלת לתושבי העיר שנה טובה, שנה של עשיה ובשורות טובות".

עוד ב-אוכל ובילויים

מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו שיכללו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

המשך קריאה »

צפו: חגיגת מוסיקה יוונית ב"חומוס אליהו" פתח תקווה עם הזמר איציק שטרית (וידאו)

במה שכבר הופך למסורת, הסניף הפתח תקוואי, של רשת החומוסיות הארצי, מנצל את ימי השישי היפים של העיר ובמיוחד של עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין אליו לאכול חומוס, לשתות אלכוהול ולהיכנס לתוך השבת בכיף – עם אירוע מוסיקה, שאפשר היה לשמוע מרחוק. עשרות הגיעו לאירוע וגם ניסו את כוחם בשירה – ביניהם אלעד שטרית ורפי ימין – זכייני הסניף, שאיחלו לכולם: "שנה טובה לכולם, שהחטופים יחזרו במהרה – והחיילים בשלום".

המשך קריאה »

צפו: הראפר "שחק" הפתח תקוואי עם הקליפ החדש "גורד שחקים", שצולם בפתח תקווה

אם חשבתם שראפרים מפתח תקווה זה רק טונה, פלוטניק ושרק – אז תשנו דיסק: שחק פאר, שגר 20 שנים בעיר, מתקרב לפופולאריות של בכירי סצינת ההיפהופ בעיר וכבר סוגר מופעים מלאים בתל אביב (הקרובה בעוד חודש בלבונטין). את האהבה לעיר הוא מבטא בקליפ, שמצולם ומופק באיכות ניו יורקית, שבולטים בו גורדי השחקים שלנו. הקליפ צולם ביכין, ב.ס.ר סיטי, בתחנה המרכזית. צפו בקליפ.

המשך קריאה »