רוכבים בתקווה פתח תקווה מירוץ אופניים פתח תקווה

אירוע האופניים הענק של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2024" יתקיים ב-18.10

אחרי שהאירוע בשנה שעברה התבטל מפאת המלחמה, עיריית פתח תקווה פרסמה היום, שהיא מחזירה השנה את המירוץ "למסלול" והוא יתקיים ביום שישי, אחרי החג הראשון של סוכות. האירוע יכלול שלושה מקצים: 40 ק"מ לאלה שמחפשים אתגרים, 20 ק"מ לחובבים ו-10 ק"מ במסלול העממי. נקודת הזינוק תהיה באצטדיון "שלמה ביטוח". מחיר כניסה ליחיד (ללא השכרת אופניים) – 30 ש"ח.

ב-4.10.23 פרסמנו על אירוע האופניים של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2023", שאמור היה להתקיים בנובמבר השנה. שלושה ימים לאחר מכן, הגיע ה-7 באוקטובר – וכל האירועים התבטלו. לצערינו, עדיין לא חזרנו לשגרה, אבל מבחינת העירייה אירוע האופניים של 2024 יתקיים כרגיל, בכפוף, כמובן, להוראות פיקוד העורף. האירוע השנה צפוי להתקיים ב-18.10, אבל בעירייה כבר קבעו תאריך חליפי שלושה שבועות לאחר מכן (8.11), אם המצב הבטחוני, או מזג האוויר לא יאפשר את קיום האירוע.

נפגשים על האופניים באצטדיון שלמה ביטוח פתח תקווה

מצפים לאלפי נרשמים

מי שנוהג לרכב על אופניים בפתח תקווה והסביבה, כבר יודע שיש הרבה מסלולים אטרקטיביים לנסיעה. "רוכבים בתקווה 2024" מתוכנן כך שהרוכבים יהנו מנסיעה אורבנית בשילוב טבע לאורך שבילי נחל הירקון, בין קני הסוף, פרדסים ושדות. בעירייה מצפים לשיא של נרשמים, לאחר שבאירוע האחרון ב-2022 נרשמו כ-2000 רוכבים לכל המקצים.

כל משתתף מחויב ברישום ותשלום עבור השתתפות. אלו המחירים שפרסמה עיריית פתח תקווה: רישום לאירוע (ללא השכרת אופנים) – עד 2 משתתפים ב- 30 ₪, רישום לאירוע (ללא השכרת אופנים) 3-5 משתתפים ב-25 ₪, רישום לאירוע (ללא השכרת אופנים) 1-5 משתתפים עד 35 ₪, רישום לאירוע + השכרת אופנים וקסדה ב-75 ₪. הרכיבה מתאימה לאופני שטח, אופני טנדם, אופני הרים חשמליים עם מנוע עזר בלבד, נגררים ואופנים עם מושב ילד.

רוכבים בתקווה 2017

בעירייה מוסרים כי לא תתפשר רכיבה לאופני עיר חשמליים וקורקינטים והיא אינה מתאימה לאופניים עם גלגלי עזר. הרכיבה בשבילי הירקון היא באופני שטח ואינה מתאימה לאופני כביש. הרכיבה באופניים חשמליים אסורה בהחלט ולא תתאפשר כניסה לרוכבים ממונעים מכל סוג. בנוסף מציינים כי חלק מהמסלולים כוללים גם חציות מים.

מקצים לבחירה

  • מסלול אתגרי – 40 ק"מ (מסלול אדום). שעת זינוק : 7:00. מסלול אתגרי לרוכבים מנוסים מגיל 14 ומעלה (בליווי הורה מלווה) ולרוכבים בעלי ניסיון רכיבה למרחקים ארוכים בשבילי עפר כולל אבנים, מעברי מים וערוצים. מתאים לבעלי ניסיון ברכיבה למרחק כזה בשטח (לא דומה לרכיבה בכביש) – אך ורק לאופני שטח (לא חשמליים) או אופני טנדם (זוגי). זמן רכיבה משוער: 3-4 שעות

  • מסלול בינוני – 20 ק"מ (מסלול צהוב). שעת זינוק : 7:30. רמת קושי: בינוני. מתאים לילדים מגיל 10 עם ניסיון רכיבה (בליווי מבוגר מלווה) ולרוכבים עם רמת כושר בסיסית/רוכבים מתחילים עם אופני שטח ואופני טנדם. זמן רכיבה משוער: שעתיים

  • מסלול עממי – 10 ק"מ (מסלול ירוק). שעת זינוק : 8:00. מסלול עממי משפחתי, מתאים לכולם. ניתן לרכב גם עם נגררים, טריילרים, כסאות ילד/תינוק. זמן רכיבה משוער: שעה אחת

רוכבים בתקווה 2018

לו"ז אירוע:

  • 06:00 – פתיחת מתחם הכינוס וחלוקת ערכות
  • 08:00-06:30 – שתייה חמה, התארגנות
  • 06:45 – תדריך כללי לכל המשתתפים בבמה המרכזית
  • 07:00 – תדריך והזנקה מקצה 40 ק"מ
  • 07:30 – תדריך והזנקה מקצה 20 ק"מ
  • 08:00 – תדריך והזנקה מקצה 10 ק"מ
  • 10:30-9:00 – סיום במתחם האצטדיון, מוזיקה, שתייה וכיבוד קל למשתתפים הרשומים (רק לבעלי צמיד הרשמה)
  • 10:30 הגרלה למשתתפי המרוץ נושאת פרסים
פתח תקווה NEWS - שבילי אופניים

לא לשכוח משאבה ופנימית רזרבית

בעיריית פתח תקווה מדגישים כי מי שיאחר להזנקת המקצה שלו לא יוכל להשתתף במקצה שאליו נרשם ויופנה להזנקה הבאה (הקצרה יותר משלו). "אנא הקפידו להגיע לפחות 30 דקות לפני המקצה שלכם שתספיקו להתארגן ולהתכונן בנחת", מוסרים בעירייה. "יתכנו שינויים בלו"ז האירוע – הנרשמים מראש יקבלו עדכון ערב לפני האירוע באימייל ועדכון באתר ההרשמה".

העירייה מציינים כי יש להביא אופניים תקינים (לאחר טיפול בחנות אופניים), פנימית רזרבית + משאבה, קסדה חובה, 3 ליטר מים, חטיפים ואוכל לרכיבה, קרם הגנה, משקפי שמש. רכב ליווי וחילוץ ילווה את הרוכבים כמו גם אבטחה רפואית (אמבולנס) ועמדות ריענון ומים ימוקמו במסלולים.

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

המשך קריאה »
פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »

כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה ראו באצטדיון "שלמה ביטוח" 0:0 נגד הפועל חיפה

הקבוצה של דן רומן הייתה טובה מיריבתה, אבל לא הצליחה לנצל מצבים, ביניהם בעיטה לקורה של הרכש עדן שמיר בדקה ה-7. למרות המשחק החלש, אוהדי מכבי, גילו תמיכה ועודדו כמעט לאורך כל המשחק. מנגד, 500 אוהדים חיפאים, מחו נגד הבעלים יואב כץ וביקשו את עזיבתו. ביום חמישי הפועל פתח תקווה ניצחה, גם היא בבית, את מכבי הרצליה 1:0. GIF של החמצת העונה – בפנים

המשך קריאה »