כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה ראו באצטדיון "שלמה ביטוח" 0:0 נגד הפועל חיפה

הקבוצה של דן רומן הייתה טובה מיריבתה, אבל לא הצליחה לנצל מצבים, ביניהם בעיטה לקורה של הרכש עדן שמיר בדקה ה-7. למרות המשחק החלש, אוהדי מכבי, גילו תמיכה ועודדו כמעט לאורך כל המשחק. מנגד, 500 אוהדים חיפאים, מחו נגד הבעלים יואב כץ וביקשו את עזיבתו. ביום חמישי הפועל פתח תקווה ניצחה, גם היא בבית, את מכבי הרצליה 1:0. GIF של החמצת העונה – בהמשך.

כ-1500 צופים הגיעו הערב לאצטדיון "שלמה ביטוח" למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל בין מכבי פתח תקווה להפועל חיפה. אלה שהגיעו למשחק, ניצלו את הערב הנעים, לברוח קצת מהמתיחות הבטחונית, רגע לפני שאולי יוטלו הגבלות – כדי לראות כדורגל. כדורגל גדול הם לא ראו והמשחק הסתיים ב-0:0 ללא שערים. אם כי, אוהדי מכבי יכולים להתנחם בכך שקבוצתם גילתה עליונות לאורך כל המשחק.

צפו בתקציר של ה-0:0 בין מכבי פתח תקווה להפועל חיפה

אבי לוזון ירד ליציע המוזמנים. מהיום - אפשר להזמין אוכל מהמזנון באפליקציה

אוהדי מכבי פתח תקווה מגלים בינתיים סבלנות ואיפוק כל המאמן וההנהלה, למרות המאזן המאכזב של פתיחת הליגה – ניצחון, תיקו ו-2 הפסדים. הסיבה לכך היא שיש שיפור ביכולת של מחזיקת הגביע, במיוחד לאחר שאושר צירופם של הרכש עדן שמיר ואייל גולסה – שהיה המצטיין היום במגרש. ""לא ייצרנו מספיק מצבים", הודה בסיום המאמן דן רומן. "אנחנו מנסים לקחת את הדברים החיוביים, משחק שני שאנחנו לא סופגים ונמשיך הלאה. מגיע כל הכבוד לשחקני ההגנה, ולגבי ההתקפה – נלך עם מי שיוכיח את עצמו".

במשחק הושק לראשונה שירות של הזמנת אוכל ושתייה למושב – היישר מהמזנון, דרך האפליקציה של "סטאדיקום" – עליה דיווחנו לפני מספר חודשים. לא ראינו אוהדים שהזמינו – וייתכן כי יידרש עוד זמן עד שיתרגלו לרעיון. היו"ר, אבי לוזון, חרג ממנהגו לאחרונה ובמחצית ירד מיציע הכבוד לעבר יציע המוזמנים, מעל ספסל הקבוצה – היכן שהיה נוהג לשבת עד לפני כחצי שנה. אגב, מכבי פתח תקווה עדיין בלי ספונסר על חולצות השחקנים.

אבי לוזון משמאל ביציע מאחורי הספסל. מימין: ההודעה על האפליקציה המאפשרת לזמין מהמזנון אוכל ושתייה למושב

אבי אטינגר, אוהד מכבי פתח תקווה - נפטר

בעניין אחר, עצוב: תוך כדי המשחק, אוהדי מכבי פתח תקווה שמעו את הבשורה על מותו של אוהד הקבוצה הותיק, אבי אטינגר, שנפטר מדום לב בגיל 72. אטינגר היה בעל חנות חשמל ברחוב שטמפפר ונהג להגיע לרבים ממשחקי הקבוצה. חלק מהאוהדים, בעיקר הותיקים שבהם, הלכו מהמשחק להלוויה, שהחלה ב-22:300 בבית העלמין סגולה.

הודעת האבל על מותו של אבי אטינגר. אוהדים רבים יצאו מהמשחק להלוויה

ובינתיים, בהפועל - עוד ניצחון וכנראה החמצת העונה

אצל היריבה העירונית, הפועל פתח תקווה, הרבה יותר מחייכים. בעיקר בגלל שאחרי הניצחון ביום חמישי על מכבי הרצליה 0:1, הקבוצה רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה הלאומית והיא ממוקמת כרגע במקום השני, ממנו עולים לליגת העל – ועוד עם נקודה יותר משחק חסר, לעומת הפועל רמת גן שמתחתיה. את השער היחיד כבש אליאן רוחנא בדקה ה-28 מהנקודה הלבנה, לאחר שהבועט הקבוע, בן אז'ובל, ויתר לו לכבוד היום הולדת – וגם בגלל החמצת ההפנדל שלו במשחק הקודם מול הפועל תל אביב.

כ-2000 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו למשחק ועודדו ללא הפסק, כמו תמיד. המשחק ייזכר במיוחד במה שכנראה תהיה החמצת העונה. החלוץ הזמבי, צ'מפיוקה סונגה, שהיה המצטיין במגרש, קיבל במחצית השנייה, כדור במחצית המגרש כשהוא חופשי לגמרי וכבר עבר את השוער, אך החמיץ מול שער ריק. מה שהיה יפה זה שאוהדי הפועל עודדו אותו אחרי ההחמצה וגם שחקנים באו לנחם אותו.

החמצת העונה של צ'מפיוקה סונגה

לפני המשחק נערך טקס הוקרה לשחקן העבר גדעון מרקוס, שחגג 80, בו נכחו שחקני עבר וגם מאמן העבר, אברם גרנט. בתוך כך, הודיעה הפועל פתח תקווה על המשך הסכם החסות מול חברת הנדל"ן רם אדרת.
מחר (יום שני, 23.9, 19:00) תארח הפועל פתח תקווה את כפר קאסם במשחק השלמה וביום חמישי (26.9) תשחק בחוץ נגד הפועל כפר סבא (19:00) ואילו מכבי פתח תקווה תצא ביום שבת (28.9) למשחק חוץ מול הפועל ירושלים ב"טדי" (20:00).

בן אז'ובל מסביר אחרי המשחק מדוע ויתר על הפנדל (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok בן אז'ובל מספר על הפנדל שהוא ויתר לטובת אליאן רוחאנה בניצחון של הפועל פתח תקווה 1-0 על מכבי הרצליה. #הפועלפתחתקווה #בןאזובל #מכביהרצליה @רק בפתח תקווה יש הפועל 🇮🇱💙 @קהל-הפועל פתח תקווה💙🖤 @הפועל פתח תקווה בלב 💙🖤💙🖤 @עמוד לכל אוהדי הפועל פת🖤💙 ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

המשך קריאה »
פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »
רוכבים בתקווה פתח תקווה מירוץ אופניים פתח תקווה

אירוע האופניים הענק של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2024" יתקיים ב-18.10

אחרי שהאירוע בשנה שעברה התבטל מפאת המלחמה, עיריית פתח תקווה פרסמה היום, שהיא מחזירה השנה את המירוץ "למסלול" והוא יתקיים ביום שישי, אחרי החג הראשון של סוכות. האירוע יכלול שלושה מקצים: 40 ק"מ לאלה שמחפשים אתגרים, 20 ק"מ לחובבים ו-10 ק"מ במסלול העממי. נקודת הזינוק תהיה באצטדיון "שלמה ביטוח". מחיר כניסה ליחיד (ללא השכרת אופניים) – 30 ש"ח.

המשך קריאה »