או לוי קדם לייט פיט פתח תקווה חדר כושר פילאטיס פתח תקווה

פילאטיס וכושר לנשים בהריון: אור לוי-קדם מסטודיו "לייט-פיט" מראה איך עושים זאת (וידאו)

"זאת תקופה מאתגרת", הודתה מדריכת הפילאטיס והכושר הפתח תקוואית, שפגשנו השבוע בסטודיו שבבעלותה בשכונת עין גנים. עם בטן של חודש תשיעי היא מחכה לבת, כל זאת בזמן שמיכאל, בעלה הלוחם, יוצא שוב למילואים  – לשלושה חודשים. מה שמחזק אותה (תרתי משמע), זה האימונים בסטודיו. "כשמתאמנות יוצאות מפה עם חיוך ענק על הפנים – זו המתנה הכי גדולה שניתנה לנו".

 

אחד ממכוני הפילאטיס והכושר הבולטים והמדוברים ביותר בפתח תקווה, נמצא ברח' רחל המשוררת 29. לייט פיט (Light FIt) נפתח רק לפני שנה ושלושה חודשים – וכבר מושך אליו מאות מתאמנות, שמצאו מקום, מאובזר ומצויד בכלים ובמכשור המתקדמים ביותר – אבל לא פחות מכך, ביחס אישי ותומך – הדרוש כל כך, למי שרוצה להתמיד בספורט ולהפיק ממנו את המיטב. 

צפו: אור לוי-קדם מדגימה איך עושים את זה נכון - פילאטיס וכושר בתוקפת ההריון (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

פילאטיס לנשים בהריון הפך לטרנד בשנים האחרונות. אור לוי-קדם מדריכת פילאטיס בהריון מתקדם ובעלת מכון לייט פיט בחנה יהודה פתח תקווה - מסבירה למה חשוב לעשות כושר ופילאטיס בזמן ההריון, תוך כדי הדגמה על מספר תרגילים #פתחתקווה#פילאטיס#כושר#לייטפיט#אורלויקדם @עיריית פתח תקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

הבייבי הראשון והבייבי האמיתי

ההערכה היא שיש בפתח תקווה מעל ל-10,000 מתאמנות (וגם מעט מתאמנים), בכ-30 מכוני סטודיו פילאטיס מקצועיים ועוד עשרות קבוצות שמתארגנות בחוגי בית ומועדונים של בניינים ומקומות עבודה. אור לוי-קדם, עלתה גם היא על הטרנד ופתחה את הסטודיו – קודם כל מתוך אהבה לכושר גופני וספורט – אבל גם מתוך הבנה, שיש כאן עסק עם פוטנציאל מסחרי, שיכול גם להתפתח לרשת עם סניפים בעיר ומחוצה לה.

לוי-קדם (27) היא פתח תקוואית שורשית, שנולדה וגדלה בשכונת עין גנים, בה היא מתגוררת עד היום – סמוך ל"לייט-פיט", ה"בייבי" הראשון שלה. הבייבי האמיתי צפוי (לדפוק על עץ) לצאת בקרוב מבטנה ההריונית והמתפתחת. זה לא מפריע לה להמשיך להפעיל את הסטודיו שלה במלוא המרץ – ויותר מכך, לפתח תרגילים שיכולים לעזור לכל מי שבהריון ורוצה לשמור על הבריאות, הגוף – ולהרגיש טוב עם עצמה.

אור לוי-קדם עם הבייבי שלה
אור לוי-קדם עם הבייבי שלה

500 מתאמנות מהשכונה ועד רמת גן ואריאל

"המיתוסים שהיו בעבר על כך שכושר בזמן הריון זה משהו מסוכן ויכול לגרום להפלות – מוכחים כלא נכונים", היא אמרה השבוע לפתח תקווה NEWS, בביקור שעשינו בסטודיו. "האימונים לנשים בהריון עוזרים קודם כל בהרגשה הטובה, אבל מעבר לכך מונעים כאבי גב, מחזקים את רצפת האגן וחגורת הכתפיים, מפחיתים את הסיכון לחלות בסכרת הריון, מפחיתים את תחושת המתח והחרדה ומסייעים למערכת העיכול. מעבר לכך, הוכח שאימונים מורידים את הסיכון בלידה שקטה".

אור לוי-קדם מדגימה לנו הלכה למעשה ומגוף ראשון, איך האימונים מחזקים אותה ומאפשרים לה לעבור את ההריון בצורה הטובה ביותר. בזמן הקצר מאז שהיא פתחה את הסטודיו, כבר נרשמו בו כ-500 מתאמנות. רובן מהסביבה הקרובה של מרכז העיר, שכונת עין גנים ומחנה יהודה, "אבל יש גם לא מעט מתאמנות שמגיעות מהשכונות היותר מרוחקות של פתח תקווה וגם מערים אחרות – כמו רמת גן ואריאל, למשל", אומרת לוי-קדם.

למעלה: סטודיו פילאטיס מכשירים. למטה: סטודיו אימונים פונקציונליים.

"כל הזמן מלווים ונותנים מענה"

לפני כשנתיים, לוי-קדם, רקדנית בעברה ומדריכת כושר ופילאטיס מוסמכת, שעד אז הדריכה במקומות לא שלה, שמה את עיניה על המבנה הנטוש במרכז המסחרי הקטן, על רחוב רחל המשוררת בעין גנים. בעבר היה שם סטודיו ריקוד, שנסגר ממזמן. יחד עם בעלה, מיכאל, הם לקחו הלוואה גדולה והחלו לשפץ את המקום מאפס. המקום מחולק לשני מכונים – אחד, מכון פילאטיס, עם 7 מיטות פילאטיס והשני, סטודיו לאימונים פונקציונליים מגוונים, קיקבוקס, זומבה, TRX ועוד.

התחרות בתחום הכושר והפילאטיס בפתח תקווה היא גדולה. מה מייחד את הסטודיו שלך מאחרים?

"קודם כל ביחס ובליווי האישי – וזה לא עוד משפט 'קלישאתי", משיבה לוי-קדם. "הסטודיו פתוח מ-7 בבוקר עד 10 בלילה – וכל הזמן יש מישהי בקבלה, שנותנת מענה ותמיכה לכל מי שפונה. אנחנו יודעים את הרקע של כל מתאמנת אצלנו. גם מבחינה רפואית וגם מבחינת היכולות הגופניות שלה. אנחנו עוקבים בצורה הדוקה על ההתקדמות שלה ותומכים בכל מה שצריך. היחס פה למתאמנות מורגש בכל רגע נתון, והן תמיד מופתעות ולא רגילות לאכפתיות כזו. אני מקפידה על זה מאוד".

לא דוחסים. לא מוכרים. משמרים

לוי-קדם מספרת שהיא מקפידה שלא "לדחוס" מתאמנות לכל שיעור/אימון. למרות הביקוש הרב, היא עדיין מגבילה: לא יותר משבע מתאמנות בשיעור פילאטיס ולא יותר מ-15 מתאמנות באימון הפונקציונלי. בצוות שלה יש כ-20 מדריכות מקצועיות, שנבחרו, לדבריה, בקפידה. עוד דגש שיש ב"לייט פיט", הוא על סדר וניקיון. ובאמת, נראה שהמקום מתוקתק מהבחינה הזאת.

מי הקהל שמגיע להתאמן אצלך?

"קודם כל קהל שאוהב כושר ופילאטיס ואוהב ספורט ולשמור על הגוף שלו. יש גיוון רב", היא משיבה. "נערות, סטודנטיות, אמהות צעירות – וגם מבוגרות יותר. העובדה שמדובר במכון שמיועד לנשים בלבד, מושכת גם נשים מהמגזר הדתי, שלא רוצות להתערבב עם גברים, כמו שיש במכוני כושר אחרים. מי שמגיע ל"לייט פיט" מחפש את היחס האישי. בניגוד למכונים אחרים, אנחנו פחות מתמקדים במכירות – אלא יותר באיך לשמר את הקהל הקיים". 

במה זה מתבטא?

* יש המון תחרות במקצוע הזה ויש המון סטודיואים, במיוחד עכשיו עם ההטבות של קופת חולים – הכל מאוד נגיש במחירים זולים יותר. אבל מה שמייחד את הסטודיו שלי זה ה-'מעבר' . זה היחס האישי, השירות שהן מקבלות, האימונים המקצועיים, שמוגבלים במספר מתאמנות, ההתחשבות, האכפתיות והמשפחתיות שיש אצלנו שאין באף סטודיו אחר".

אור לוי-קדם - אימון כושר ופילאטיס לנשים בהריון
אור לוי-קדם - אימון כושר ופילאטיס לנשים בהריון

לצאת באנרגיות עם חיוך על הפנים

אור-לוי מוסיפה: "אני ובעלי מנהלים את העסק עם כל הלב והנתינה בעולם, כדי לתת לכל אחת את מה שהיא צריכה. אנחנו חיים בתקופה מאתגרת מאוד ושוכחים את עצמינו לפעמים. מוקפים בלא מעט חדשות עצובות ופחד, אבל המטרה שלנו זה להישאר אופטימיים. לא משנה מה – ולאפשר למתאמנות שלנו, למרות הכל, להגיע לסטודיו ולצאת עם אנרגיות מחודשות – וחיוך ענק על הפנים. זו המתנה הכי גדולה שניתנה לנו".

 

ואיך את ובעלך, באופן אישי, עוברים את התקופה המאתגרת הזו?

"גם אני בתקופה כזו צריכה לנהל את העסק לבד עם לא מעט אתגרים וחששות, אבל הסיפוק הוא מדהים ואני גאה בשנינו, שלמרות הכל אנחנו נשארים נאמנים לעצמנו, לעקרונות שלנו ולטוב שאנחנו עושים לאחרים – וזו הסיבה שפתחנו את הסטודיו הזה".

 

מיכאל ואור - עם שני הבייבים שלהם: הראשון והבקרוב

רוצים לשאול את אור שאלה? צרו קשר ויחזרו אליכם

עוד ב-בשיתוף-עם

טוודרוס (טדי) אטנאו

משערייה לצהובים: טדי אטנאו בן ה-12 התקבל לאקדמיית המצוינים וחתם במכבי ת"א

ילד הפלא הפתח תקוואי, בן למשפחה יוצאת אתיופיה בת 12 ילדים, התגלה בקבוצת הילדים של מחנה יהודה, עבר למחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה – ועכשיו הוא בדרך לפריצה הגדולה בשנתון 2012 של התל אביבים (מכבי דרום, ילדים ב', ליגה ראשונה). בעונה שעברה, במדי הפועל, כבש 15 שערים ובישל שמונה – בדרך לנבחרת ישראל ולקריית שלום. "יש לו יכולות שלא רואים בגיל הזה", אומר סוכנו, רן רוזנטל

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »