מעדניה מעדנים מבית אבא - קהילון פתח תקווה

רשת "המעדניה – מעדנים מבית אבא" פתחה חנות ראשונה בנווה גן פתח תקווה

בהשקעה של כמיליון ש"ח, יחד עם הרבה מחשבה, בשילוב אהבה לאוכל והבנה קולינארית, נפתח סניף ראשון של רשת המעדניות ב"קהילון" – המרכז המסחרי החדש שבשכונה. במקום תמצאו דליקטסים, כמו: סלטים וחמוצים מובחרים במשקל, יריד אוכל ביתי שמבושל מדי יום, מבחר מטוגנים, גבינות משק ונקניקים מובחרים. "ענינו פה על צורך קיים של התושבים – מעדניה במרחק הליכה", אמר הבעלים, אבי אילוז.

 במה שאמורה להיות סנונית ראשונה לחנויות נוספות ברשת "המעדניה – מעדנים מבית אבא", נפתחה לפני שבוע המעדניה החדשה בשכונת נווה גן בפתח תקווה. ביקרנו היום במקום ומצאנו תושבים פתח תקוואים רבים שהגיעו ל"חנות קטנה וממזרה", כמו שבמעדניה מתארים את החנות, שגודלה כ-100 מ"ר. ושווה להגיע ולבדוק – לפחות כל מי שאוהב לקנות לבית אוכל טוב ואיכותי ולא מוכן להתפשר רק על הקניות בסופר.

צפו בתמונות ראשונות מפתיחת "המעדניה- מעדנים מבית אבא" - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok #מעדניה #פתחתקווה @petachtikva_city ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

הבעלים, איש העסקים, אבי אילוז, הוא תושב נווה גן ותיק ומוכר בעיר, בעלים של אולם האירועים "ליאל גרדן" שבסגולה, שהחליט להתפתח לעולם המעדניות, כשבכוונתו להגדיל את הרשת מפתח תקווה גם להוד השרון וחולון. "מעצם העובדה שבאולמות אירועים עיקר העיסוק הוא באוכל, אז אני כבר מחובר לתחום", הוא מספר. "ראיתי צורך של התושבים בשכונה במקום מהסוג הזה, שיוכלו לקנות אוכל טוב – מבלי להזיז את האוטו".

המעדניה - מעדכנים מבית אבא - פתוח בקהילון נווה גן פתח תקווה
המעדניה - מעדכנים מבית אבא - פתוח בקהילון נווה גן פתח תקווה

"חוסך את הבישול. משהו מעבר לג'אנק פוד"

אילוז בן ה-46, שאף רץ בעברו למועצת העיר, מכיר היטב פתח תקוואים ואת הטעם שלהם באוכל. "במעדניה תוכלו למצוא אוכל איכותי – כזה שישדרג לכם כל ארוחה", הוא אומר. "האוכל הביתי שלנו מבושל כל יום ומגיע טרי. משפחות שרוצות לחסוך להם את הבישול, יכולים לקנות אצלנו – ולסגור להם את הפינה, בין אם מדובר בארוחה של כל המשפחה ביום שישי, או ארוחת צהרים לילדים שחוזרים מבית הספר וההורים שבעבודה רוצים לתת להם משהו שהוא מעבר לג'אנק פוד".

מיליון ש"ח השקעה

אילוז ניגש למכרז של קהילון נווה גן, כשהוא שמע שאחת מהחנויות בתמהיל הנדרש – היא מעדניה. תחילה נרקמה שותפות בינו לבין רשת המעדניות "מעדני צדקיהו" המוכרת מירושלים, אבל לבסוף הם החליטו להיפרד ואילוז לקח על עצמו את כל ההשקעה במעדניה (לדבריו, כמיליון ש"ח). כמו כל העסקים בקהילון, גם הפתיחה של המעדניה של אילוז התעכבה בגלל המלחמה – אבל עכשיו, כשהוא נפתח, אפשר כבר היה לראות היום (שישי, 13.9) את העניין של התושבים בחנות החדשה.

גם ראש העיר הגיע לברך. לצידיו: מימין ויקי אילוז ומשמאל קארין אילוז

אז מה אפשר למצוא ב"מעדניה - מעדנים מבית אבא"?

למעשה, הכל מהכל. אז מתחיל באוכל ביתי מבושל ומוכן, שכולל סיגרים, שניצלונים, קציצות, תפוחי אדמה, ממולאים ועוד. לצד זה, מבחר מגוון רחב של גבינות משק משובחות, נקניקים באיכות גבוהה, פיצוחים מסוגים שונים, חמוצים וסלטים של מותגי הסלטים "משני ו"מונטה קרלו". בנוסף תוכל למצוא רטבים ומשקאות אלכוהול.

בחנות מוכרים מבחר בשרים טריים כמו שוקיים, כרעיים, חזה עוף שניצל, קציצות קבב כבש ואנטריקוט, בורגר אנגוש וכבש, שווארמה עגל והודו, אנטריקוט פרימיום (240 ש"ח לקילו), וצלעות טלה פרוס (280 ש"ח
לקילו). בנוסף תוכל למצוא רטבים ומשקאות אלכוהול. שעות הפתיחה הן בין 7 בבוקר ל-9 בערב. ביום שישי פתוח עד 3 ובשבת סגור (כמו כל המתחם). כתובת: מבצע דקל 9, פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »