גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

ביקרנו במשרדים של "גל ליטוש" במטלון סנטר, רחוב המגשימים 20 בקרית מטלון, וגילינו עסק שעונה על ההגדרה הזאת. החברה הוקמה כבר בשנת 1995 על ידי גל גבאי. "נקלעתי לתחום במקרה בגיל 25", הוא מספר. "כאשר בן דוד שלי, שלמד את מקצוע ריצוף ועיבוד רצפות עץ בציריך באקדמיה מקצועית וקיבל תעודת מאסטר, ביקש שאצטרף אליו לחברת ההתקנות שפתח בישראל. מאז התאהבתי בתחום והפכתי אותו לקריירה שלי".

מכונת ליטוש פרקט של גל ליטוש - הדגמה

גל ליטוש צמחה עם הפופולאריות של רצפות הפרקט

גל ליטוש הוקמה תחילה כחברה להתקנת רצפות פרקט עץ אמיתי, שהתחיל לצבור פופולריות באותה תקופה. עם השנים, עלתה הפופולאריות של רצפות עץ ופרקט, ולקוחות רבים פנו לחברה על מנת לחדש ולרענן את הפרקט. בעקבות הפניות הרבות החלה החברה להתמקד בתחום הליטוש, חידוש ותחזוקה של רצפות מעץ.

בשנת 2007 רכשה החברה את המכשור המתקדם ביותר לחידוש רצפות עץ, הצוות עבר הכשרה ייעודית בגרמניה. "כך הפכנו את חברת 'גל ליטוש' לחברה הראשונה והמובילה בישראל העוסקת באופן אקסקלוסיבי בתחום חידוש רצפות עץ ופרקט", מציין גל.

בשנת 2011 החלה חברת 'גל ליטוש' לשתף פעולה עם היצרן הגרמני 'Lagler', היצרן המוביל בגרמניה למכונות ליטוש וחידוש של רצפות עץ. החברה החלה לייבא מכונות מתקדמות לבעלי מלאכה בתחום, ולמכור אותן למתקיני פרקט. במקביל, לצורך תהליכי ההכשרה וההדרכה, הקימה החברה משטח אימון מיוחד.

פרויקטים מובחרים של גל ליטוש וחידוש פרויקט
פרויקטים מובחרים של גל ליטוש וחידוש פרויקט

הקפיצה הגדולה - בפתח תקווה

הקפיצה הגדולה של העסק, לפי גל, קרתה עם המעבר לפתח תקווה ב-2015. "בחרנו בפתח תקווה בשל מיקומה הנוח והנגיש במרכז הארץ, קרוב לכבישים מרכזיים כמו כביש 4 ו-5", מסביר גל את הבחירה למקם את העסק שלו בעיר. "אזור התעשייה סביבנו כולל עסקים כמו בתי דפוס, חברות שיווק ואספקות טכניות, שסייעו לנו רבות בצמיחה". 

תוכל לספר לנו על פרויקט מיוחד שביצעתם בפתח תקווה? 

"פרויקט בולט שלנו בפתח תקווה היה במטה של חברת מזון גדולה ברחוב הסיבים", הוא מספר. "במסגרת הפרויקט, חידשנו את רצפת העץ בלובי הכניסה, תוך שימוש במכונות שיוף לפרקט של Lägler, שאינן מייצרות אבק, ובציפוי מסוג Green Star של Berger-Seidle, חומרי גימור מתקדמים לשימור ותחזוקת פרקט, העומדים בתקני איכות הסביבה המחמירים ביותר".

חידוש פרקט במסעדה - גל ליטוש

מהיכל התרבות ועד הכנסיה המורמונית

גל מספר שבשנת 2016 החלה חברת 'גל ליטוש' בשיתוף פעולה עם היצרן הגרמני 'Berger-Seidle', המוביל בייצור, שמנים, לכות וחומרי תחזוקה של פרקט ורצפות עץ. "בעקבות שיתוף הפעולה, הצלחנו לשלב בין האיכות הגבוהה ביותר של חומרים, מכשור מתקדם והכשרות מתקדמות בתחום חידוש הפרקט – על מנת ליצור מוצר איכותי ושירות מעולה ללקוח".

"גל ליטוש" הוא עסק ייחודי בפתח תקווה. למרות שהוא עוסק בתחום נישתי, הדורש מקצועיות ומומחיות רבה, רבים מאוד זקוקים לשירותיו ולכן לא חסרה לו עבודה. בין הפרויקטים הבולטים שביצעה החברה לאורך השנים, מונה גל את "מלון כרמים, אחוזת יערות הכרמל, רויאל ביץ' אילת, הבימה, היכל התרבות, לשכת ראש הממשלה, בית הנשיא, הכנסייה המורמונית ועוד".

הסוד: תמהיל עובדים ותיקים וחדשים

הצוות שלו מורכב מאנשי מקצוע ותיקים (9-12 שנים), לצד עובדים חדשים, שלומדים את התחום ייחודי הזה. "העובדים הם הנכס היקר ביותר של חברת 'גל ליטוש' וישנה השקעה גדולה בצוות ובהכשרתו", מציין גל. לדבריו, הצוות המקצועי של החברה עובד לפי כל כללי הבטיחות בעבודה ומועסק לפי חוק שעות עבודה ומנוחה.

"עובדי החברה עוברים קורסים מקצועיים והכשרות, מקיפות בהן הם לומדים לעומק כל מה שנחוץ על מנת להעניק את השירות המקצועי ביותר ללקוח" הוא אומר. "בנוסף, עובדים חדשים מצוותים לעובדים ותיקים בתהליך של חפיפה מקצועית ומקיפה".

הדרכות ליטוש וחידוש פרקט - גל ליטוש

"שביעות הרצון של הלקוחות היא סימן להצלחה שלנו"

יום העבודה של ב"גל ליטוש" מתחיל בשעה 7:00 במחסן ובמשרדי החברה במטלון סנטר. צוות המחסן מטפל בהזמנות של קבלנים בתחום חידוש פרקטים ומספק להם מכונות שיוף לפרקט, ניירות שיוף, שמן לפרקט, חומרי גימור ופתרונות תחזוקה נוספים. במקביל, צוות הביצוע יוצא לאתר הלקוחות לביצוע העבודה. צוות המשרד מתחיל את עבודתו ב-9:00 ומטפל בשירות הלקוחות והזמנות חדשות. יום העבודה מסתיים בשעה 16:00.

מהם האתגרים המרכזיים בעבודת חידוש פרקטים?

"חידוש פרקטים דורש שטח פנוי ללא רהיטים ותנועת אנשים, עבודה נקייה מאבק וסיום מהיר של הפרויקט", משיב גל. "בעצם נדרשת כמעט השבתה מלאה של המשטח ולכן המטרה היא להחזיר את הדיירים חזרה לשגרה במהירות וללא צורך בחברות ניקיון אחרינו כפי שנדרש בשיפוצים אחרים. אנחנו עושים כל כדי לבצע את העבודה במהירות וביעילות. אני נהנה לראות את הצוות והספקים שלנו, שמלווים אותנו לאורך שנים, עובדים במיומנות ומספקים לקוחות מרוצים. שביעות הרצון של הלקוחות היא סימן להצלחה שלנו".

מה מייחד את העסק שלך בתחום חידוש ותחזוקת פרקטים ביחס למתחרים?

"אנחנו מתבלטים בזכות המיומנות והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, עם אלפי שעות עבודה ועשרות אלפי מטרים של פרקטים שטופלו. אנו משלבים שיטות חדשניות ועובדים ותיקים שמשתתפים בהדרכות עדכניות בארץ ובחו”ל, כדי להבטיח שאנחנו מציעים את השירות הטוב ביותר. הלקוחות שלנו מגיעים מכל המגזרים, כולל לקוחות פרטיים, עסקים, משרדים ציבוריים ופרטיים, שטחי מסחר, מלונות, עיריות, אדריכלים ומעצבי פנים".

משרדי "גל ליטוש" נמצאים ברחוב המגשימים 20, קריית מטלון, פתח תקווה (מטלון סנטר). טלפון: 03-527-7754

גל ליטוש במטלון סנטר - מגשימים 20 פתח תקווה
גל ליטוש במטלון סנטר - מגשימים 20 פתח תקווה

גל ליטוש פרקט - על המפה

מחפשים חידוש וליטוש פרקט? צרו קשר עם גל ליטוש

עוד ב-בשיתוף-עם

משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
בית קפה הולה HOLA פתח תקווה

קפה הולה (HOLA) פתח תקווה נפתח אתמול במרכז העיר. מה בתפריט ומה המחירים?

חודש אחרי שפרסמנו ראשונים על פתיחתו של בית הקפה, שנושק לעירייה ברח' חיים עוזר פינת העלייה השנייה, הוא פתח לפני 24 שעות את שעריו – וכבר עורר עניין רב בקרב תושבי העיר. כשהגענו למקום בשעות הבוקר הוא היה הומה באורחים, שרצו לטעום מהמקום החדש שנפתח. למרות העומס והראשוניות, נראה שהעובדים של בית הקפה עמדו באתגר הלא-פשוט ונתנו שירות שהשביע את רצון הלקוחות.

המשך קריאה »

צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות הותיקה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

המשך קריאה »
עמית קדוש - רן רוזנטל

חדש בין הקורות: השוער עמית קדוש חתם במכבי עירוני עמישב

קדוש, בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ולאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי יבנה בליגה הלאומית לנוער דרום. לאחר מכן, התקבל לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי עונה אחת לטובת בית"ר תל אביב מליגה ב'. לקראת העונה הבאה, הוא חתם במכבי עירוני עמישב, במטרה להתקדם בקריירה שלו ולעזור לקבוצה הפתח תקוואית להעפיל לליגה א'.

המשך קריאה »