גילת רשתות לווין הפתח תקוואית צפויה להכניס למעלה מ-12 מיליון דולר בעסקה שנסגרה

אחת מחברות הטכנולוגיה המצליחות והותיקות של פתח תקווה רושמת לעצמה עוד הישג עסקי, שמעלה חיוך על פניהם של ההנהלה והעובדים במשרדים הראשיים ברח' יגיע כפיים 21 בקרית אריה. לפי הדיווח, החברה זכתה בהזמנות ממפעילת לוויין מובילה עבור פלטפורמת ה-SkyEdge של החברה. חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בגילת: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה".

חברת גילת רשתות לוויין, המתמחה בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הכריזה ביום חמישי כי היא זכתה בהזמנות בהיקף של למעלה מ-12 מיליון דולר ממפעילת לוויין מובילה (ששמה עדיין לא נחשף) להרחבת רשת התקשורת הלוויינית הגלובלית שלה באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge של גילת.

על פי ההודעה הרשמית, שפרסמה חברת התקשורת הלוויינית, אספקת ההזמנה צפויה להתבצע במהלך 12 החודשים הקרובים. לדברי אנשי גילת, הרחבת רשת התקשורת, הינה פעולה חשובה, שמאפשרת למפעילת הלוויין צבר הכנסות עתידי משמעותי. בנוסף, חברת גילת מציינת כי מפעילת הלוויין עושה שימוש בארכיטקטורת הרשת הגמישה של גילת כדי להבטיח תקשורת אמינה ורציפה בין לוויינים שונים.

משרדי גילת לווינים בפתח תקווה
משרדי גילת לווינים בפתח תקווה

"אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה, המדגיש את מחויבותנו לקידום טכנולוגיית תקשורת לוויינית ומשקף את האמון של לקוחותינו בפתרונות שלנו", מסר חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים של חברת גילת, שבירך על השותפות האסטרטגית בין השתיים. "אנו מאתגרים באופן קבוע את גבולות החדשנות בתחומנו כדי לחזק את יכולות פלטפורמת ה-SkyEdge החדשנית שלנו, ומחויבים לספק למפעילי לוויין פתרונות תקשורת פונקציונאליים, גמישים להרחבה ומוכחים במענה לצרכים שלהם".

גילת, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה, מעסיקה במשרדים בפתח תקווה כ-600 עובדים מתוך יותר מ-1000, נוסדה ב-1987 ומשרדיה הראשיים (הנהלה ופיתוח) נמצאים בפארק דנוב ברחוב יגיע כפיים 21. נכון להיום (ספטמבר 2024) שווי השוק שלה הוא כ-950 מיליון ש"ח והיא נסחרת בנסד"ק במחיר של כ-4.5 דולר למניה.

עוד ב-טכנולוגיה

אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »