ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

שחם 30 פתח תקווה הוא מתחם שנראה הימור ביטוח לכל עסק אוכל חדש שנכנס אליו, בעיקר בגלל התנועה שהוא מביא – עובדי משרדים בבוקר-צהריים ומבלים בערב-לילה – שהמשותף לכולם זה הרצון למלא את הבטן באוכל טוב. במצב רגיל, המתחם בדרך כלל הומה ולא פעם צריך לחכות בתור עד שיתפנה שולחן. אבל בשביל באמת להצליח, במיוחד אם אתה לא מותג ארצי ומוכר, אתה חייב לספק את הסחורה עם אוכל טעים, איכותי, שלא קורע את הכיס.

מנת הדגל בריקו החדש - אסאדו

"אנחנו RICCO - וזה מורגש מהרגע הראשון"

בר סלמס (בעלים) ויהונתן סלומונוב (מנהל) של ריקו (Ricco) פתח תקווה, שפתחו אמש סניף חדש במתחם, בטוחים שהם יוכיחו כי הם עונים להגדרה הזאת – והסועדים והמבלים יצביעו ברגליים. אתמול נפתחו המטבח והקופה ללקוחות הראשונים, שהגיעו למקום, למרות שהרשת לא הכריזה עדיין באופן רשמי על הפתיחה. המקום נפתח לאחר כשלושה חודשים של תכנון והקמה והוא יחליף הסניף הפתח תקוואי של רשת "סמאש בורגר", שלא הצליח – ונסגר לפני כחצי שנה.

"חיפשנו מקום חם, שהוכיח את עצמו מאז ומתמיד, כאחד ממוקדי המשיכה של פתח תקווה", מסביר לנו סולומונוב, את הסיבה לבחירה בשחם 30. "אנחנו מביאים פה סטנדרט חדש, מקום מיוחד וממותג. אנחנו לא עוד ׳מקום של טורטיה או המבורגר – אנחנו RICCO וזה מורגש מהרגע הראשון. התפריט יישאר באותו סגנון של הסניף שלנו בבר כוכבא – עם הטורטיות הכי מסוגננות ומטורפות שקיימות וההמבורגר עם הלחמניה השחורה, שהביא אותנו צעד אחד קדימה במשחק".

המבורגר וטורטייה בריקו פתח תקווה

אסאדו ב-56 ש"ח, המבורגר קצבים ב-58 ש"ח

מנת הדגל בסניף החדש, תהיה כמו זו מהסניף בבר כוכבא: טורטיה אסאדו ב-56 ש"ח, אבל בריקו מבטיחים שהיא תגיע עם טוויסט של "מתכון שונה ומנצח". בריקו שחם 30 גם תמצאו טורטיה פרגית חדשה ב-48 ש"ח והמבורגר קצבים עם מתכון חדש ב-58 ש"ח.

גם טורטיית האנטריקוט (שתוצע רק החל משבוע הבא) תעלה 58 ש"ח. בנוסף, אפשר למצוא בריקו מנות סלטים במחירים דומים. אלו לא המחירים הכי זולים של טורטיות בפתח תקווה – אבל בריקו מבטיחים איכות ונדיבות שלא קיימים במקומות אחרים.

"אנחנו לא מחפשים להיות הכי זולים, אבל – וזה אבל גדול – אצלנו לא משלמים על תוספות כמו כמו ריבת מנגו, ריבת בצל חלפיניו ואפילו בצל מטוגן. היד אצלנו היא רחבה ולקוח יקבל כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים סלמס וסולומונוב. "הטעמים שלנו מותאמים לכל פה בפני עצמו. הטורטייה אצלנו נאפת במקום ולא קנויה מהסופר, כמו שאר השחקנים. גם הרטבים שלנו נעשים בעבודת יד במקום, עם מתוכנים ייחודיים שלנו. בהמשך, נוסיף מנות ללא גלוטן וגם לטבעוניים וצמחוניים".

דלפק הסלטים בריקו השחם 30 פתח תקווה

150 מ"ר, 50 סועדים בו-זמנית

בריקו שחם 30 פתח תקווה יש מקום לכ-50 סועדים בו זמנית, על שטח של כ-150 מ"ר, המחולק לישיבה בשולחנות למשפחה, שולחנות זוגיים ובר ישיבה עם חברים. "חשבנו על כולם שיהנו אצלנו ויהיה לכולם מקום לשבת במקום ממוזג ומרווח בין שולחן לשולחן", מציין סולומונוב. "גם אם יגיעו כמה משפחות לאכול ביחד – תהיה להן אפשרות לשבת בנפרד אחת מהשנייה".

סלמס לא מגלה כמה השקיע במקום החדש בשחם 30, אבל רק מציין ש"השקענו מה שצריך על המקום כדי להגיע באמת למקום הכי יפה בעיר. עשינו מייקאובר מקצה לקצה". בניגוד לרוב העסקים במתחם, ריקו (Ricco) יהיה סגור בערבי שישי ובנוסף הם יפעלו כדי לשדרג את הכשרות מ"רגילה פתח תקווה", לכשרות של מהדרין.

שעות הפתיחה של ריקו שחם 30 יהיו בתחילה בין 10:30 בבוקר לחצות או 1:00 בלילה (בהתאם לדרישה). בהמשך גם צפויים בריקו להריץ משלוחים ופיקאפ. הפתיחה הרשמית של המקום צפויה להתקיים ביום שלישי הבא (10.9) בשעה 20:00 באירוע עם טעימות של האוכל, אלכוהול ומוסיקה.

ריקו מדגישים כי לצד הסניף החדש בשחם 30, ימשיך לפעול גם הסניף בבר כוכבא 27, אבל יצמצם את שעות הפתיחה למ-18:00 עד 3:00 בבוקר והוא יתמקד בעיקר בלקוחות "פיק אפ", שיהנו מגישה נוחה עם הרכב למסעדה ויקבלו את המנה במהירות.

בריקו מחפשים עובדים לכל התפקידים לסניף בשחם 30 ומבטיחים תנאים טובים ומסלולי התקדמות מהירים לניהול ואפילו זכיינות בסניפים שנוספים שמתוכננים להיפתח בעתיד. פרטים במקום.

ריקו פתח תקווה שחם 30 - על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ברד קלאב פתח תקווה

צפו: ברד קלאב פתח תקווה נפתח השבוע בקהילון נווה גן בהשקעה של כמיליון ש"ח

סופסוף תושבי השכונה יכולים לפתוח (גם לסגור) את היום בכיף עם קפה ומאפה, מרחק הליכה מהבית, מבלי להזיז את האוטו. רשת הבייקרי מקבוצת לנדוור בחרה במרכז המסחרי השכונתי החדש, כנקודת היציאה שלה מתל אביב, שם כבר פועלים בהצלחה שני סניפים. מצאנו סנדוויצ'ים, לחמים, עוגות ושבלולים – שכולם נאפים במקום. "שמחים להביא בשורה חדשה לשכונה", אומר בעלי הסניף, אור רז הפתח תקוואי.

המשך קריאה »