ברד קלאב פתח תקווה

צפו: ברד קלאב פתח תקווה נפתח השבוע בקהילון נווה גן בהשקעה של כמיליון ש"ח

סופסוף תושבי השכונה יכולים לפתוח (גם לסגור) את היום בכיף עם קפה ומאפה, מרחק הליכה מהבית, מבלי להזיז את האוטו. רשת הבייקרי מקבוצת לנדוור בחרה במרכז המסחרי השכונתי החדש, כנקודת היציאה שלה מתל אביב, שם כבר פועלים בהצלחה שני סניפים. מצאנו סנדוויצ'ים, לחמים, עוגות ושבלולים – שכולם נאפים במקום. "שמחים להביא בשורה חדשה לשכונה", אומר בעלי הסניף, אור רז הפתח תקוואי.

ברד קלאב פתח תקווה, שנפתח השבוע בקהילון נווה גן, אמור לשנות את הרגלי הצריכה של תושבים רבים רבים הגרים בצד המערבי והדרומי של השכונה, שעד היום, היו צריכים לנסוע לקניון הגדול, למימי ונונו, ל-meex אם המושבות, או להרחיק למתחם Giss-in – רק בשביל למצוא שכיף לשבת בו עם קפה ומאפה טוב. מהשבוע, לאחר כשנתיים של הקמה ותכנון והשקעה של כמיליון ש"ח – סופסוף נפתח ברדקלאב פתח תקווה, באיחור של כשנה מהתכנון, בעיקר בגלל המלחמה.

צפו: הלקוחות הראשונים של ברד קלאב פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok בראד קלאב פתח תקווה בייקרי חדש נפתח בנווה גן בהשקעה של מיליון שקלים #נווהגן #ברדקלאב #בייקרי #פתחתקווה ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

לא כמו רולדין וארומה

הגענו אל המקום אתמול (3.9) בשעות הבוקר המאוחרות והברד קלאב היה די הומה – ולא רק בגלל ההתלהבות של ההתחלה. ברדיוס של חמש דקות הליכה ממנו גרים כ-10,000 תושבים, שמבחינתם מקום כזה הוא "מאסט" גדול – וזה מסביר את העניין הגדול שברדקלאב פתח תקווה יוצר בנווה גן. ואפשר להתפלא איך לא היה מענה לזה כל השנים. "אני שמח שפתחנו מקום שמביא בשורה לשכונה", אומר לנו אור רז, זכיין ומנהל הסניף. "קיבלנו עד עכשיו פידבקים מצוינים ומרגישים בהתלהבות של התושבים".

רז, שנולד וגדל בפתח תקווה, מכיר היטב את העיר והבין שיש דרישה חזקה למקום כמו הברד קלאב. לאחר שבע שנות עבודה בלנדוור שברחוב שם, הוא גם למד את הטעם של הפתח תקוואים והוא בטוח שיידע לקלוע אליו במקום החדש. "הייחודיות שלנו, בהשוואה למקומות כמו רולדין וארומה – זה היחס האישי שמקבל כאן הלקוח והתפריט המגוון והמיוחד", הוא אומר. "מעבר לכך אנחנו חדשים וחדשניים. ומעל הכל – הטריות. הכל כאן נאפה במקום. אנחנו לא שומרים שום דבר מאתמול".

אופיר רז, שיר מרכוס ואור רז (מימין לשמאל) - פותחים את ברד קלאב פתח תקווה

אפשר לארגן פרלמנט

ברד קלאב הוא למעשה "מותג-בן" של רשת בתי הקפה הענקית לנדוור, שהבינה שהיא יכולה להתפתח לכיוון מותג מתחום הבייקרי, שאהוב על הקהל הישראלי. הסיפור של בראד קלאב התחיל מרצון של רשת לנדוור לייצר בעצמם את הלחם שמוגש בבתי הקפה של הרשת. מתוך הבנת הפוטנציאל, החליטו בלנדוור להקים רשת בייקריות, שצפויה להפוך לרשת כלל ארצית עם מעל 40 סניפים.

בברדקלאב לא תמצאו את הלוגו של לנדוור, אבל אפשר להרגיש את הנגיעות של הרשת במוצרים ובעיצוב. המקום נותן אווירה טובה. מעצם זה שהוא נמצא בשכונה ולא בקניון או במרכז שכונתי הומה – זה כבר נותן את הרוגע שצריך לקפה ומאפה טוב. מעבר לכך, יש נישה של חצר מרופדת בדשא סינטטי עם כיסאות ושולחנות נוחים וקלים, שאפשר תמיד לחבר – אם רוצים, למשל, לארגן פרלמנט בית קפה. אין מלצרים. מזמינים בדלפק ולוקחים לשולחן.

הצוות של ברד קלאב פתח תקווה
הצוות של ברד קלאב פתח תקווה

אז מה בתפריט?

מצאנו במקום שבלולי מאפה מתוקים ב-24 שקלים ש"ח, עוגות בחושות במחירים של בין 47 ל-52 ש"ח ולחמים בין 21 ל-27 ש"ח. זאת בנוסף לכריכים בכל מיני סוגי לחמים ולחמניות, כמו כריך חביתה בלחם כפרי, מקושקשת עם חמאה או עם חמאת כמהין בלחמניות, כריך טונה בלחם ארבעה קמחים, כריך סלמון, כריך קפרזה מוצרלה, כריכי פניני גבינות בלחם פוקאצ'ה רך במחירים שנעים בין 18 ל-36 ש"ח.

בברד קלאב מספקים את כל סוגי הקפה למיניהם מקפוצינו ואמריקנו ואייס קפה ועד למשקאות תה וחליטות לימונית לואיזה ופירות יער במחיקים שנעים בין בין 9 ש"ח ל-21 ש"ח – תלוי המשקה. בברד קלאב גם מוכרים מיצים טבעיים ואורגניים במחירים שנעים בין בין 15 ל-19.

למרות שהוא רק עכשיו הוקם, לא צריך כרגע עובדים חדשים לברד קלאב פתח תקווה, בו עובדים כרגע במשמרות כ-15 עובדים. שעות הפתיחה הן כרגע מ-7 בבוקר עד 21 בערב וייתכן שיהיה פתוח לשעות מאוחרות יותר בהתאם לדרישה. בימי שישי פתוח מ-7 בבוקר עד 15 בצהרים, או לפני כניסת השבת. כתובת: מבצע דקל 9, פתח תקווה.

 

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »