צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 10ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

פסטיבל הבירה והבשר הסתיים אתמול לאחר שני ימי הופעות מוצלחים, בהם נכחו במצטבר כ-25 אלף צופים. בתחילת השבוע, המתיחות הבטחונית העלתה חשש מסוים כי הפסטיבל לא יתקיים, אך הוא נמוג במהרה עם החזרה לשגרה. האווירה הטובה שהייתה אמש, הוכיחה כי הפתח תקוואים צמאים (תרתי משמע) לבילוי עירוני טוב.

צפו בכתבה מתוך YOUTUBE TV פתח תקווה NEWS:

נגן וידאו

ראש העיר הבטיח: בחול המועד - אירוע נוסף

"כמה מסיבות יש בעיר הזאת, בכלל?", שואל אביב גפן בשירו 'מחר', איתו פתח את המופע – אז בפתח תקווה הוא קיבל תשובה מראש העיר, רמי גרינברג, שעלה לבמה לפניו וסיפר כי העירייה מתכננת אירוע דו יומי דומה ב-21 וב-22 באוקטובר. גרינברג ציין בדבריו את פתיחת שנת הלימודים עם 80 אלף תלמידים ואת התמיכה שהעירייה נותנת לחיילי העיר בסדיר ובמילואים וכמובן למשפחות של החטופים עידן שתיוי, דניאלה גלבוע וענבר הימן ז"ל.

"בעוד חודשיים ייפתח הגשר שיחבר את נווה גן לפארק", הבטיח. "בנוסף, בשבוע הבא נפתח את את רחוב אחדות ישראל שיחבר בין הרב מלכה לרחוב בזל וייקרא 'אחדות ישראל'". לפני גפן, עליו התבשרנו השבוע, כי בקרוב יהיה אבא לילד נוסף, הופיע הזמר והקומיקאי ניקי גולדשטיין, ששר ממיטב שירי צביקה פיק ז"ל, כשלבמה עלה לשיר גם בן זוגו הפתח תקוואי, אייל שלום, איתו התארס בשנה האחרונה.

ראש העיר רמי גרינברג: "אירוע נוסף בחול המועד"

כוס גולדסטאר ב-26 ש"ח. 17 שב"חים נתפסו

המבלים הרבים בפארק נהנו ממגוון גדול של דוכני בירה ובשר, כשחלקם התלוננו על המחיר הגבוה כמו כוס בירה גולדסטאר קטנה ב-26 ש"ח ומנות בשר קטנות ב-40 ש"ח, אבל התנחמו בזה שהם קיבלו שתי הופעות משובחות בכרטיס מסובסד אחד של 10 ש"ח בלבד. למרות המורכבות הביטחונות והקהל הגדול, האירוע עבר בהצלחה וללא תקלות, למעט מספר צופים שלא הרגישו טוב ונזקקו לטיפול רפואי.

במהלך ביקורות שערכה המשטרה במקום, התברר כי מתוך 20 עובדי הניקיון בפסטיבל  17 היו שוהים בלתי חוקיים שהובאו על ידי קבלן. העובדים לבשו סרבלים כתומים של עובדי ניקיון והתערו בקהל הרב בפסטיבל. שטרת פתח תקווה עצרה את השב"חים ואת מעסיקיהם.

העירייה בתגובה: ""עיריית פתח תקווה הזמינה שירותי ספק ניקיון שהיה צריך לעמוד בכל הכללים והנהלים שנדרשו ממנו ועליהם התחייב. במידה ואכן הייתה חריגה מהנהלים ואי עמידה בסעיפי החוזה העירייה רואה זאת בחומרה רבה ותטפל בנושא בכל הכלים שיעמדו לרשותה".

תמונות מהאירוע: לחצו להגדלה

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »