משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

לפני חצי שנה (פברואר 2024), בישרנו לכם ראשונים על פתיחתו הצפויה של הסניף הפתח תקוואי של רשת האטליז "משק בשר", שעד לעכשיו היה באמתחתה סניף אחד ומצליח ברחובות (שם גם מפעל הבשרים שלה). התכנון האופטימלי היה לפתוח לפני יום העצמאות (חג הבשר), אך הפתיחה התעכבה, בשל ההכנות הרבות. אתמול (רביעי, 28.8) – הסניף סופסוף נפתח במתחם Giss-in ברח' גיסין 17.

צפו בפתיחה של משק בשר פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok משק בשר פתח תקווה נפתח אתמול במתחם גיסין פתח תקווה אם המושבות החדשה. ברשת מבטיחים מוצרי בשר מהטריים והאיכותיים שתמצאו בפתח תקווה. #פתחתקווה #בשר#רובמלךהמנגל #עלהאש @עיריית פתח תקווה @בשר @על האששששש>>>> ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

ארגנטינה, נברסקה ורמת הגולן

ליאם לוזון, מבעלי הסניף, עסקה בקדחתנות בסידור המוצרים הטריים בויטרינות, אך התפנתה לומר לנו מספר מילים עם פתיחת המקום. "פתחנו פה מקום שיביא לכם בשר איכותי וטרי", סיפרה בהתרגשות. "אנחנו מקבלים פה כל יום את הסחורה שלנו מהמפעל ברחובות. סחורה הכי איכותית ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. יש לנו בשרים מארגנטינה, יש לנו מנברסקה, יש לנו ישראלי מרמת הגולן".

במשק בשר פתח תקווה תמצאו מגוון ענק של בשרים כמו אנטריקוטים, עופות, בשרים טחונים (במקום), קבבים, המבורגרים, נקניקיות ועוד. "בקרוב נעשה פה פתיחה חגיגית עם מנגל בחוץ", מבטיחה לוזון. "בנוסף, אנחנו מבטיחים לכל מי שיגיע בשבועיים-שלושה הראשונים, מבצע לקונים ב-200 ש"ח ומעלה – קבבים, או המבורגרים במתנה". בנוסף אפשר למצוא ב"משק בשר" את המוצרים שישלימו לכם את ה"על האש" – כמו תבלינים, אלכוהול, לרבות יינות מובחרים ועוד.

משר בשר פתח תקווה - הפתיחה

ל'משק בשר' מועדון חברים גדול המעניק ללקוחות מגוון מבצעים על בסיס קבוע. קצביית משק בשר כשרה בהשגחת הרבנות המקומית פתח תקווה. ב"משק בשר" מחפשים עוד כוח אדם של קצבים, שיודעים ואוהבים לעבוד עם בשר. 

מחירי הבשר במשק בשר פתח תקווה (מחיר לקילו)

משק בשר פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »