פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

י.ח. דמרי הודיעה היום על עוד פרויקט מגורים גדול בפתח תקווה. שנתיים לאחר תחילת הקמת פרויקט הפינוי-בינוי בנווה גן, נווה פארק, התבשרנו היום על צעד נוסף, בדרך לפרויקט לא פחות גדול, בשכונה העתידית "נוף ירקון" (על מחנה סירקין הישן). לפי הדיווח, מגדל ביטוח ופיננסים תיכנס עם י.ח. דמרי לשותפות עם 49% בפרויקט שצפוי לכלול 339 דירות להשכרה בלבד, כש-50% יהיו מפוקחות ו-50% יושכרו בשוק החופשי.

תכנית שכונות סירקין - ב-2033 כבר יהיו פה 50 אלף תושבים
תכנית שכונות סירקין - ב-2033 כבר יהיו פה 50 אלף תושבים?

111 מיליון ש"ח השקעה. מגדל רכשה ב-61 מיליון

הפרויקט במסגרת "דירה להשכיר", עליו דיווחנו לראשונה לפני שנה וחצי (פברואר 2023), אמור להיות פרויקט הדירות להשכרה הגדול ביותר בפתח תקווה, לפחות לפי אלה שבתכנון כרגע. דמרי זכתה לפני כשנה וחצי במכרז שיועד להקמת דירות להשכרה, שכולן מיועדות להשכרה ארוכת טווח.

עבור הזכייה במתחם, שילמה החברה סך כולל של כ-111 מיליון שקל בתוספת מע"מ וכן השקיעה עלויות נוספות בתכנון הפרויקט ומימונו. על פי תנאי המכרז, בתום תקופת ההשכרה, היא רשאית למכור את זכויותיה במתחם.

מגדל רכשה את הזכויות תמורת כ- 61 מיליון ש"ח בפרויקט, שחוץ מהדירות גם צפוי לכלול שטחי מסחר ותעסוקה ומבני ציבור. "מדובר בהבעת אמון מהותית של גוף מוסדי מוביל בישראל בשוק השכירות ארוכת הטווח ובחברת דמרי בפרט,, מסר יו"ר י.ח. דמרי, יגאל דמרי (בתמונה: משמאל). "אנו מאמינים שיש בשוק ההשכרה ארוכת הטווח, פוטנציאל לבשורה אמיתית למשק הישראלי ורואים בו חיזוק לתחום המגורים אותו דמרי מובילה".

שטח סירקין כיום

ארז מגדלי (בתמונה: מימין), מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים מסר: "אנחנו שמחים על יציאה לדרך משותפת עם דמרי, מחברות הנדל"ן למגורים המובילות בישראל. אנו משקיעים מזה תקופה בשכירות ארוכת טווח בסקטור המגורים בעיקר בארה"ב. תחום זה תפס תאוצה בשנים האחרונות גם בישראל ומגדל ממשיכה להגדיל ולהרחיב את פעילותה בזירה המקומית מתוך ראיית פוטנציאל משמעותי להמשך התפתחותו ולביקושים גבוהים לדירות להשכרה לטווח ארוך בישראל".

צילום יגאל דמרי: משה עמר. צילום ארז מגדלי: ניקולה וסטהפל

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »