החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

רק אתמול דיווחנו לכם ראשונים (איך לא?), על הפיצריה לה פיאדרה, שהגיעה לפתח תקווה, למתחם שופ טיים, אחרי שני סניפים בירושלים. ועכשיו, אפשר לבשר על מהלך דומה של מסעדה ירושלמית אחרת, אבל הפעם על טהרת הבשרים. "החברים" מגיעים לפתח תקווה, בתקווה להפוך למוסד קולינארי שיתחבב גם על הפתח תקוואים – בעיקר כאלה שאוהבים בשר והכשרות מאוד חשובה להם (וכידוע, יש הרבה כאלה בעיר).

מגוון בשרים על האש - מסעדת "החברים" פתח תקווה
מגוון בשרים על האש - מסעדת "החברים" פתח תקווה

מסעדה. לא מזון מהיר

שם המסעדה מייצג שלושה חברי ילדות טובים שנולדו וגדלו יחד בעיר בית שמש, עם חלום משותף ומקצועיות של כל אחד בתחומו הקימו יחד את מסעדת "החברים. שלומי מלכה, מנהל הכספים, שאחראי על הניהול הכספי והמשרדי של המסעדה; אלמוג אדרי, מנהל המסעדה, שאחראי על חווית האירוח, התנהלות המסעדה וצוות העובדים ותומר איתח השף, שמנהל את המטבח, אחראי על התפריט, הטעמים ועל צוות המטבח.

"סגרנו על המקום לפני כשלושה חודשים", מספר מלכה לפתח תקווה NEWS. "היה חשוב לנו למצוא מקום מרכזי בפתח תקווה. אחד מהספקים שלנו הפנה אותנו לכך שהתפנה מקום בעמי ב.ס.ר סיטי, שנראה כמו מקום מרשים ומתוקתק, שמתוחזק טוב. יצרנו קשר עם בעלי המתחם והם נתנו הצעה טובה. השקענו הרבה מאוד כסף במקום. הקונספט יהיה דומה לסניפים בירושלים – מסעדה עם ישיבה ומלצרים. מגוון גדול של בשרים. לא מזון מהיר".

סלטים של "החברים" פתח תקווה

250 מ"ר, 80 סועדים בו זמנית

"החברים", הוא מותג חדש, שנולד מלפני שנתיים, למרות שהמסעדה הירושלמית קיימת כבר משנת 2014. "מאז למדנו, התכשלנו, שיפרנו, חיזקנו כשרות למהדרין, תיקנו טעמים, ובנינו תפריטים עשירים ומגוונים", מספר מלכה. "עם השנים יצרנו במסעדה אווירה חברית, משפחתית ונעימה, צוות המטבח, הפלור ושאר העובדים במסעדה הפכו לחברים של ממש, כאלה שעובדים יחד עם המון אהבה, אכפתיות ועשיייה בלתי פוסקת".

בירושלים יש להם שני סניפים: אחד במתחם ה"סינמה סיטי" והשני בקניון של שכונת רמות. מבדיקה בגוגל יש חוות דעת טובות, יחסית לשיפודיות אחרות – בשני הסניפים. הסניף הפתח תקוואי יהיה בגודל של כ-250 מ"ר עם סגירה בחוץ ויוכל בו זמנית להאכיל כ-80 סועדים. המקום יתאים גם לארוחות עסקיות, ארוחות משפחתיות וגם לאירועים כמו ימי הולדת. הסגנון יהיה דומה למה שאנחנו מכירים משיפודי חן, שיפודי ציפורה ומסעדת אחלה – אבל עם ניחוח ירושלמי.

יש גם סיגר מרוקאי - מסעדת "החברים פתח תקווה"

אז מה בתפריט של "החברים"?

לדברי מלכה, התפריט מורכב מ"מבחר מנות כמו כבד עוף, פילה עוף, שניצל, קבב, לבבות, חזה עוף, פרגית, שישליק, ואיך לא, מעורב ירושלמי. "בנוסף יהיו במסעדה מגוון בשרים פרימיום אנטריקוט/אנגוס, שקדים, צלעות טלה עסיסיות, סינטה וספיישלים, שמתחלפים מדי יום על ידי השף שלנו, תומר איתח".

מה חוץ מבשרים?

"אנחנו גם מפנקים במנות פתיחה למלא את הקיבה כמו חומוס בשר עם צנוברים ושמן זית, סיגר מרוקאי, סלט קצוץ וצ'יפס גדול/קטן. בנוסף יש לנו 15 סוגי סלטים טריים מיוחדים. בסניף של פתח תקווה הקמנו עבורכם במיוחד בר שתיה עם יינות יחודיים ממגון כרמים. לילדים סידרנו לכם שניצלונים או מיני המבורגר עם תוספת חמה וסלט ירקות .

מה לגבי המחירים?

"המחירים יהיו שווים לכל כיס ומבחר ענק של עיסקיות עד השעה 17:00 בכל יום עסקים.

לאפה ב-59 ש"ח - "החברים פתח תקווה
לאפה ב-59 ש"ח - "החברים פתח תקווה

הפתיחה - לקראת נובמבר

מלכה עדיין לא מתחייב על תאריך פתיחה, אבל מכוונים לאחרי החגים, לקראת נובמבר – אם הכל יתקדם כמתוכנן. שעות הפתיחה יהיו דומות לשאר עסקי האוכל בעמי ב.ס.ר סיטי – זה אומר שיהיה סגור בערב שישי וביום שבת. במוצאי שבת הסניף צפוי להיות סגור בהתחלה, אבל בהמשך, ייתכן שהוא ייפתח בהתאם לדרישה. במסעדה מחפשים עובדים מכל הסוגים ובקרוב יתחילו בגיוס.

מלצרים ב"החברים. בקרוב בפתח תקווה
מלצרים ב"החברים. בקרוב בפתח תקווה
תמונות: מתוך אתר האינטרנט של "החברים"
"החברים" פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי - בינתיים רק בפוטושופ
"החברים" פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי - בינתיים רק בפוטושופ
עמי ב.ס.ר סיטי
עמי ב.ס.ר סיטי - עוד בשר

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »