לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

אם חשבתם שטרנד האוכל האיטלקי בעיר חלף – אז כדאי לכם לחשוב שוב. רק לאחרונה סיקרנו את מסעדת מריונלה החדשה ברחוב הסיבים, שהוקמה כשנה אחרי EATALIA, מתחם האוכל הענק בב.ס.ר. סיטי, שהוקם כשנה אחרי JOYA (ג'ויה) במתחם Giss-In. עכשיו הפתח תקוואים יכולים לגלגל על הלשון שם חדש – לה פיאדרה, שפירושו "האבן" באיטלקית, המסמל את אבן תנור הטאבון הלוהט ממנו יוצאת פיצה מהבילה.

השף אבי סינקלר מימין, הטאבון של לה פיאדרה משמאל
השף אבי סינקלר מימין, הטאבון של לה פיאדרה משמאל

פיצרייה עם פיצה של מסעדה

 מי שטעם כבר את הפיצה של לה פיאדרה (La Piedra), מבטיח שתקבלו פיצה ברמה של מסעדה, גבוהה יותר מפיצה שתקנו, למשל, בפיצריות פאפא ג'ונס, או בפיצה פופולו – הנמצאות במרחק הליכה קצר ממנה. סיכוי טוב שלהבטחות כאלה יש גם כיסוי, בטח נוכח ההכרה הבינלאומית שקיבלו לה פיאדרה, לאחר שנבחרו לפני חצי שנה במקום ה-39 מתוך 50 הפיצריות הטובות באסיה, לפי דירוג מדריך "TOP 50 PIZZA"

נראה שהתיאבון לאוכל איטלקי בקרב הפתח תקוואים רק גובר – וזה מה שמסביר את ההחלטה של אנשי לה פיאדרה לבחור בעיר שלנו להקמת הסניף הראשון מחוץ לירושלים, בה היא מפעילה שתי פיצריות: אחת במרכז העיר ברחוב אגרון (שנפתחה בשנת 2017) והשנייה בשכונת ארנונה, ליד טיילת ארמון הנציב (שנפתחה ב-2022). מבחינת השף אבי סינקלר, מבעלי המסעדה, שהשקיע 1.5 מיליון ש"ח במקום החדש – מדובר בסוג של הימור בטוח.

רואים על הבר את הכנת הפיצה - לה פיאדרה
רואים על הבר את הכנת הפיצה - לה פיאדרה

ירושלים בפתח תקווה

"אחת מהסיבות שפתחנו בפתח תקווה, הוא שהגיע הרבה קהל פתח תקוואי לסניפים שלנו בירושלים", מסביר סינקלר. "הייתה דרישה להביא את לה פידרה לפתח תקווה וידענו שזאת תהיה העיר הראשונה אליה נצא מירושלים. אחרי בדיקה של מספר מקומות, בחרנו במתחם שופ-טיים, שידוע כמקום מרכזי ומצליח, שמביא תנועה של הרבה אנשים".

במה הסניף של פתח תקווה יהיה שונה מאלה של ירושלים?

"כאן, לראשונה, אנחנו נשלב באופן מלא בר, שיגיש קוקטיילים משובחים, יין ברמה גבוהה ובירה מהחבית", משיב סינקלר. "מי שיישב על הבר יוכל להינות מהדרינק שלו, תוך כדי צפייה בהכנת הפיצה על כל השלבים – מהכנת הבצק, פיזור חומרי הגלם על הפיצה ועד ההכנסה לטאבון וההוצאה שלו ממנה. אנחנו שמים הרבה דגש על החוויה, השירות ואיכות המזון. כל יום אנחנו מכינים את הכל מאפס – גם את הבצק וגם הרטבים".

השף אבי סינקלר משמאל. פיצה מימין
השף אבי סינקלר משמאל. פיצה מימין. "דגש על השירות והחוויה"

80 מ"ר, 50 סועדים בו זמנית

במה אתם שונים מהפיצריות והמסעדות האיטלקיות, שנמצאות רדיוס הליכה מכם?

"מצד אחד, אנחנו לא מוגדרים כפיצה מזון מהיר. אבל מצד שני, אנחנו גם לא "כבדים" כמו המסעדות האיטלקיות, שמציעות גם פסטות ודגים. הייחודיות שלנו היא בשילוב שיוצר קונספט מיוחד של פיצרייה – שאין בפתח תקווה". גודל הסניף הפתח תקוואי של לה פיאדרה, יהיה כ-80 מ"ר והוא יוכל להכיל בו זמנית כ-50 סועדים. לאחר תקופת ההרצה, ניתן גם יהיה להזמין את הפיצה ב-WOLT.

לאטרקטיביות של לה פיאדרה אצל הפתח תקוואים, יש להוסיף את העובדה שמדובר בפיצה כשרה למהדרין (רבנות פ"ת), שמתאימה לאופי ולקהל המסורתי, שמגיע למתחם השופ-טיים הכשר והסגור בשבת.
סינקלר, חרדי לשעבר, יודע עד כמה חשובה הכשרות לחלק גדול מהקהל הפתח תקוואי.

פיצה עם יין טוב - תמיד הולך. יילך גם בלה פיאדרה פתח תקווה?
פיצה עם יין טוב - תמיד הולך. יילך גם בלה פיאדרה פתח תקווה?

כשרים עם דגים

"אנחנו הפיצה הכשרה היחידה שדורגה בטופ ה-50 העולמי", הוא מציין. "עשינו הרבה עבודה כדי להביא חומרי גלם איכותיים, שיעברו את דרישות הכשרות. במהות, פיצה היא לא מוצר שיש לו נחיתות, אם הוא כשר. אנחנו כמובן לא משלבים בשר בתוספות – רק דגים".

בלה פיאדרה עושים כעת עבודות קדחתניות לפתיחה של המקום, בו הייתה פעם מסעדה מרוקאית (צ'יצ'ו בר), שלא הצליחה – ונסגרה עוד בתקופת הקורונה. בלה פיאדרה עדיין לא מוכנים להתחייב על תאריך, אך אם הכל יילך כמתוכנן – זה יקרה בשבועות הקרובות. בינתיים, כחלק מההתארגנות לפתיחה הם מחפשים עובדים בתפקידי שירות והכנת הפיצה.

הפיצות של לה פיאדרה והמחירים:

  • מרגריטה עם רוטב עגבניות, מוצרלה ובזיליקום טרי ב-‏62.00 ₪
  • נאפוליטנית עם רוטב עגבניות, מוצרלה פרסקה, גבינת פקורינו, בזיליקום טרי ושמן זית ב-‏65.00 ₪
  • מרינרה עם רוטב עגבניות, שום פרוס, צלפים, אורגנו ושמן זית (ללא גבינה\טבעוני) ב-‏58.00 ₪
  • כחולה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, גורגונזולה, פטריות פורטובלו ושמן כמהין ב-‏74.00 ₪
  • רוקט עם רוטב עגבניות, מוצרלה, מוגשת עם עלי רוקט ושבבי גבינת תום לאחר האפייה ב-‏68.00 ₪
  • חלב ודבש עם רוטב עגבניות, מוצרלה, גבינת עיזים, אגוזי מלך, דבש צילי ופטרוזיליה ב-‏74.00 ₪
  • מלנזנה עם רוטב עגבניות, סטייק חציל, מוצרלה, בזיליקום, פקורינו ושבבי גרנה פדנו ב-‏74.00 ₪
  • בוראטה עם רוטב עגבניות, גבינת פקורינו, שמן זית, פלפל צ׳ילי, בזיליקום וגבינת סטרטצ׳לה לאחר האפיה ב-‏68.00 ₪
  • מטריצ'אנה עם רוטב עגבניות חריף מעושן, מוצרלה פרסקה, פלפל, שמן זית ושבבי גרנה פדנו ב-‏68.00 ₪

הסלטים של לה פיאדרה והמחירים:

  • סלטון קפרזה עם תערובת עגבניות, בזיליקום, מוצרלה פרסקה, שמן זית ובלסמי מצומצם ב-‏26.00 ₪
  • סלט ורדה עם תערובת ירוקים, פרי עונתי , צנונית, וינגרט בזיליקום ושבבי גרנה פדנו. מוגש עם מקל לחם ב-‏52.00 ₪
  • סלט פנצנלה עם עגבניות ומלפפון חתוכים גס, קרעי פוקאצ׳ה, מוצרלה פרסקה, בצל סגול, זיתי קלמטה, צלפים, בזיליקום, מעט עלי בייבי, שמן זית וחומץ בן יין ב-‏58.00 ₪
מתחם שופ טיים פתח תקווה על רחוב תוצרת הארץ
מתחם שופ טיים פתח תקווה על רחוב תוצרת הארץ
צילומי אוכל ושף סינקלר: דוד מויאל

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »