צפו: סקייטפארק פתח תקווה הושק אמש באופן רשמי עם מופע סקייטרים (וידאו)

מתחם הסקייטבורדים והאופניים החדש מול אצטדיון "שלמה ביטוח", נפתח אתמול עם טקס בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג, יחד עם יוזמי הפרויקט המושקע ועוד עשרות משתתפים – מקצוענים וחובבים, ילדים, בני נוער, מבוגרים ומשפחות. המתחם בענק ברח' המפסלים, נחשב ליחיד מסוגו בארץ ומכיל שלושה תתי-מתחמים. מתכנן הסקייפטארק, אבי לוזיה: "עכשיו, כשאני מסתכל על זה, הוא נראה טוב יותר ממה שחלמנו".

המתחם, ששטחו כ-2700 מ"ר, תוכנן על ידי מינהל ההנדסה של העירייה, בשיתוף קבוצת ק.ס.מ אדריכלים, תוך ליווי של אבי לוזיה, מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד ומתמחה בהקמה ותכנון מתחמים מסוג זה, הסקייטפארק נבנה בסגנון "פלזה", עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי וחדשני.

צפו בפתיחה של סקייטפארק פתח תקווה מול האצטדיון

הסקיטפארק כולל שלושה מתחמים: הראשון הוא ה-Street skate (סטריט סקייט) – אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט. השני הוא ה-Pure plaza (פיור פלזה) – מתחם הדומה לכיכר עירונית ומשלב רמפות ואזורי קפיצה MACBA מיוחדים. ההשראה למתחם נלקחה מכיכר מוזיאון בברצלונה (מתחם האהוב על סקייטרים מכל העולם). גם כאן ריצוף הפלזה יהיה גם הוא מאריחי גרניט.

במתחם השלישי Concrete bowl (קונקרייט בול), הוא הסקייט הקלאסי ויכיל בור מבטון המאפשר גלישה לסקייטרים מקצועיים. "המתחם הזה נבנה בהשראת סקייטפארקים דומים בעולם, כמו בברצלונה ולוס אנג'לס. הושקעה פה מחשבה רבה וכסף", אמר לוזיה. "הוא נבנה עם החומרים הטובים והיקרים ביותר. זה יצא בסוף יותר טוב אפילו ממה שחלמנו. גם סקייטרים מקצועיים שביקרו פה, אמרו לי שלא ראו דברים כאלה".

סקייטפארק פתח תקווה קריית אריה - על מפה

עוד ב-ספורט

משחק ידידות נגד כוכבי המגזר הערבי מכבי פתח תקווה

כ-500 צופים הגיע למשחק ידידות של מכבי פ"ת לזכר רצח הילדים במג'דל שמס

במחווה יפה ומרגשת הקבוצה הפתח תקוואית אירחה קבוצה שהורכבה מכוכבי המגזר הערבי, כשביציעים נכחו משפחות הנרצחים, קרובים וחברים ואוהדי הקבוצה, ביניהם משפחתו של פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16, אוהד של מכבי, שהיה בין 12 הילדים שנהרגו מפגיעת טיל של חיזבאללה במגרש הכדורגל ביישוב הדרוזי. "אתם אחים שלנו, נשמח תמיד לארח אתכם בכל משחק", אמר היו"ר, אבי לוזון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: הוסרו הסנקציות מפיפ"א – יש אישור להחתמות

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והרבה דאגות, מחזיקת הגביע יכולה לנשום לרווחה מהעובדה שהאיסור להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2026 – הוסר. המשמעות היא שכבר בתחילת השבוע המועדון יחל ברישום של השחקנים שחתומים: עדן שמיר, אייל גולסה ויבקש את השחרור הבינלאומי של ויטאלי דמשקאן, מתוך מטרה ששלושתם כבר יהיו רשאים לשחק במשחק הקרוב בחוץ מול חדרה ב-16.9.

המשך קריאה »

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »