סקייטפארק פתח תקווה

מחר: השקת מתחם הסקייטפארק החדש מול האצטדיון בקריית הספורט פתח תקווה

אחרי שנה וחצי של הקמה, ייחנך המתחם, שנבנה על שטח של כ-2700 מ' התחום בין הציר הראשי של רח' שלמה שמלצר לרח' המפלסים, כחלק מקריית ספורט, שכוללות שני אולמות מקצועיים להתעמלות אומנותית וקרקע, שגם הם צפויים להיפתח בקרוב. הסקייטפארק, בין הגדולים בארץ, יכיל שלושה תת-מתחמים, המתאימים כל אחד לסגנון גלישה אחר עבור אופניים וסקייטבורדים.

כפי שדיווחנו לכם בינואר 2023, הקונספט של סטייפארק פתח תקווה, הובא מברצלונה ועל התכנון וההקמה שלו הופקדה עיריית פתח תקווה בשיתוף קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אבי לוזיה (מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד ומתמחה בהקמה ותכנון מתחמים מסוג זה), הסקייטפארק נבנה בסגנון "פלזה", עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי וחדשני.

הרעיון הוא ליצור תחושה של "גלישה" ברחוב, כשבמתחם ישולבו חומרים ואלמנטים מיוחדים כדוגמת אריחי גרניט ומעקות קורטן. הסקייט פלזה מאופיין בשלושה מתחמים:
Street skate – אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט.
Pure plaza – מתחם שנראה כמו כיכר עירונית, המשלב רמפות ואזורי קפיצה MACBA מיוחדים. ההשראה למתחם זה נלקחה מכיכר מוזיאון בברצלונה. ריצוף הפלזה גם הוא מאריחי גרניט.
Concrete bowl – אזור קלאסי להרבה סקייטפארקים, במקום בור מבטון המאפשר גלישה לסקייטרים יותר מקצועיים.

במתחם שולבו אזורי ישיבה מוצלים, תאורת רחוב וברזיות. "הקמנו בפתח תקווה את אחד ממתחמי הסקייטפארק החדשניים והמתקדמים שיש בארץ", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "במתחם שלושה אזורים ושילוב סגנונות, הנותנים מענה לכל הקהלים, מחובבנים ועד מקצוענים. עיריית פתח תקווה תמשיך לקדם את מרחבי הספורט והפנאי בכל שכונות העיר, מתוך אמונה באורח חיים בריא ופיתוח מרחבים ציבוריים, המאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות ממתחמי ספורט במגוון תחומים".

טקס חנוכת הסקייטפארק יתקיים מחר (יום חמישי, 22.8) בשעה 17:30 ברחוב המפלסים 22. הטקס יתקיים במעמד ראש העיר וישולבו בו מופע סקייטרים מקצועי וכן תחרות סקייט "תחנות" לגילי 18-13.

עוד ב-ספורט

משחק ידידות נגד כוכבי המגזר הערבי מכבי פתח תקווה

כ-500 צופים הגיע למשחק ידידות של מכבי פ"ת לזכר רצח הילדים במג'דל שמס

במחווה יפה ומרגשת הקבוצה הפתח תקוואית אירחה קבוצה שהורכבה מכוכבי המגזר הערבי, כשביציעים נכחו משפחות הנרצחים, קרובים וחברים ואוהדי הקבוצה, ביניהם משפחתו של פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16, אוהד של מכבי, שהיה בין 12 הילדים שנהרגו מפגיעת טיל של חיזבאללה במגרש הכדורגל ביישוב הדרוזי. "אתם אחים שלנו, נשמח תמיד לארח אתכם בכל משחק", אמר היו"ר, אבי לוזון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: הוסרו הסנקציות מפיפ"א – יש אישור להחתמות

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והרבה דאגות, מחזיקת הגביע יכולה לנשום לרווחה מהעובדה שהאיסור להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2026 – הוסר. המשמעות היא שכבר בתחילת השבוע המועדון יחל ברישום של השחקנים שחתומים: עדן שמיר, אייל גולסה ויבקש את השחרור הבינלאומי של ויטאלי דמשקאן, מתוך מטרה ששלושתם כבר יהיו רשאים לשחק במשחק הקרוב בחוץ מול חדרה ב-16.9.

המשך קריאה »

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »