אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

חנש, תושב רחובות, עובד בבזק בינלאומי Tech מאפריל 2012 (הרבה לפני שנוסף ה-Tech לשמה) והתחיל, מה שנקרא, מלמטה, כתומך טכני. תוך זמן קצר גילו בחרה את יכולותיו וקידמו אותו למנהל משמרת ולאחר מכן למנהל צוות. בהמשך קודם למנהל מחלקת התמיכה הטכנית ותפקידו האחרון היה ראש מרכז התפעול ותמיכת ה-IT, עד שמונה במרץ האחרון (2024) למנהל מחלקת הבקרה – אחד מהתפקידים החשובים בחברה.

צפו: אביב חנש על העבודה בבזק בינלאומי TECH

"מוודא שאין תקלות"

פגשנו אותו ב"מגרש הביתי" שלו, חדר הבקרה של בזק בינלאומי Tech עמוס המסכים, שנותנים אינדיקציה לנפח הפעילות של החברה, שהיא אחת מחברת ה-IT והתקשורת המובילות בישראל. החברה מספקת שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. המורכבות הטכנית הנדרשת בפעילויות אלו, יחד עם סכנות הסייבר האורבות בכל פינה – מסבירות למה התפקיד של חנש כל כך חשוב.

"אני מגיע בבוקר, מוודא שאין התראות מיוחדות, מוודאי שאין לנו אירועים פתוחים. מוודא שכלל הלקוחות שלנו מקבלים את השירות הטוב ביותר", מתאר חנש יום עבודה רגיל שלו. "יש לנו בחברה חמש חוות שרתים, שצריכים לעבוד ללא תקלות. הסיפוק והאתגר שלי זה העבודה עם ממשקים רבים, לעבוד מול הלקוחות ועם הצוות שלי".

אביב חנש במשרדי חברת בזק בינלאומי TECH בפתח תקווה
אביב חנש במשרדי חברת בזק בינלאומי TECH בפתח תקווה

650 עובדים, 20% מפתח תקווה

חנש מציין לטובה את העבודה בפתח תקווה – ובמיוחד באיזור של רחוב שחם, שמספק לא רק חנייה חינם בשפע, אלא גם שלל מסעדות, שאפשר להנעים איתם את הפה והבטן בצהרים, לפני שחוזרים לעבוד במשרד. "אנחנו גם עובדים צמוד עם עיריית פתח תקווה בכל מה שקשור על שמירת קשר עם הקהילה בעיר", הוא מוסיף. "בזמן המלחמה היו לנו שיתופי פעולה בפעילויות שהקדשנו למפונים".

בבזק בינלאומי Tech יש כ-650 עובדים, שמן הסתם, לא כולם נמצאים בו זמנית במשרדים בפתח תקווה, נוכח העבודה ההיברידית, המאפשרת גם לעבוד מהבית. כ-20% מהעובדים הם תושבי פתח תקווה, כמות נכבדת של כ-130 עובדים, שנהנים מהקירבה של מקום העבודה לבית.

לדברי החברה, העובדים של בזק בינלאומי Tech, נהנים משכר מתגמל ובונוסים לאורך השנה, השתתפות במימון ארוחות, עבודה היברידית, מתנות שוות בחגים, תנאים גמישים ומתגמלים באירועים משפחתיים, נופשי חברה, אפשרויות קידום ועוד הרבה תנאים מפנקים.

אביב חנש "הסיפוק והאתגר - עבודה עם ממשקים רבים"

עוד ב-טכנולוגיה

גילת רשתות לווין הפתח תקוואית צפויה להכניס למעלה מ-12 מיליון דולר בעסקה שנסגרה

אחת מחברות הטכנולוגיה המצליחות והוותיקות של פתח תקווה רושמת לעצמה עוד הישג עסקי, שמעלה חיוך על פניהם של ההנהלה והעובדים במשרדים הראשיים ברח' יגיע כפיים 21 בקרית אריה. לפי הדיווח, החברה זכתה בהזמנות ממפעילת לוויין מובילה עבור פלטפורמת ה-SkyEdge של החברה. חגי כץ, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בגילת: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם לקוח מרכזי זה".

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »