דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

אם תרצו עוד נתון שמעיד על האטרקטיביות והביקושים של מגורים בפתח תקווה, זהו שיעור עליית מחירי הדירות להשכרה בעיר שעלה ב-5.8% והעמיד ממוצע שכירות לדירה פתח תקוואית על 4685 ש"ח. אם נשווה לערים אחרות: בראשון לציון: 4,840 שקל, עלייה של 4.6%; ברחובות: 4,457 שקל, 5.3%, ברמת גן 5,447 שקל, 5.2%; ובתל אביב מחיר השכירות הממוצע הוא הגבוה ביותר: 6,979 שקל בחודש, עם שיעור עלייה של 5.1%.

מרכז העיר פתח תקווה

"יש כרגע מחסור חמור בהיצע הדירות להשכרה עקב ביקושים הולכים וגוברים", מסר לנו משווק הנדל"ן הפתח תקוואי, אלעד ביטון, מ"ענר נדל"ן. "עליית המחירים בפתח תקווה נובעת בעיקר מהגידול באוכלוסייה והגירה חיובית לעיר, הכוללת מפוני מלחמה מרחבי הארץ, תושבי חוץ וזוגות צעירים שמעוניינים להיות במרכז. למרות עליית המחירים החדה, פתח תקווה עדיין מציעה את המחיר האטרקטיבי בגוש דן ובנגישות גבוהה בזכות הרכבת הקלה והתחבורה הציבורית, מסגרות חינוך ברמה גבוהה ומקומות בילוי לכל הגילאים".

אלעד ביטון - ענר נדל"ן
אלעד ביטון - ענר נדל"ן

מומחה הנדל"ן הפתח תקוואי, ירין חממה, הוסיף: "אני רואה בנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אינדיקציה ברורה לכך שפתח תקווה ממשיכה לצבור תאוצה בשוק הנדל״ן, ובפרט בתחום הדירות להשכרה. אזורי הביקוש הבולטים כיום הם שכונות אם המושבות ונווה גן, המציעות איכות חיים גבוהה ומשיכה חזקה למשפחות ולזוגות צעירים. הביקוש לדירות להשכרה בפתח תקווה נובע בעיקר ממחסור בדירות חדשות, עקב אי בנייה מספקת בשנים האחרונות. המצב הזה מוביל לעלייה מתמדת במחירים, וככל הנראה המגמה תימשך".

ירין חממה

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »