צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות החדשה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

בראיון סיפרה לגלילה על החיבור שלה לפתח תקווה ומה היא אוהבת לעשות בעיר, על סיפור החיים האישי שלה, נומרולוגיה, מיסטיקה ואיך חזתה את המלחמה – הכל בכמעט שעה של שיחה זורמת ומעניינת. צפו:

עוד ב-בשיתוף-עם

גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
בית קפה הולה HOLA פתח תקווה

קפה הולה (HOLA) פתח תקווה נפתח אתמול במרכז העיר. מה בתפריט ומה המחירים?

חודש אחרי שפרסמנו ראשונים על פתיחתו של בית הקפה, שנושק לעירייה ברח' חיים עוזר פינת העלייה השנייה, הוא פתח לפני 24 שעות את שעריו – וכבר עורר עניין רב בקרב תושבי העיר. כשהגענו למקום בשעות הבוקר הוא היה הומה באורחים, שרצו לטעום מהמקום החדש שנפתח. למרות העומס והראשוניות, נראה שהעובדים של בית הקפה עמדו באתגר הלא-פשוט ונתנו שירות שהשביע את רצון הלקוחות.

המשך קריאה »
עמית קדוש - רן רוזנטל

חדש בין הקורות: השוער עמית קדוש חתם במכבי עירוני עמישב

קדוש, בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ולאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי יבנה בליגה הלאומית לנוער דרום. לאחר מכן, התקבל לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי עונה אחת לטובת בית"ר תל אביב מליגה ב'. לקראת העונה הבאה, הוא חתם במכבי עירוני עמישב, במטרה להתקדם בקריירה שלו ולעזור לקבוצה הפתח תקוואית להעפיל לליגה א'.

המשך קריאה »