מיניגוד MINI GOOD פתח תקווה

מיניגוד (MINI GOOD) פתחה סניף ביכין סנטר פתח תקווה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

פחות מחודשיים מפתיחת החנות של הרשת הדרום קוריאנית – והיא כבר מעוררת עניין בעיר ומקבלת תנועה יפה של קונים, שמחפשים מוצרי 'סטוק' זולים, אבל איכותיים וייחודיים יותר, בהשוואה לחנויות הסטוק ה'רגילות'. זהו הסניף ה-24 של הרשת והשני שלה כאן, אחרי זה שברח' חובבי ציון במרכז העיר. לרגל פתיחת שנת הלימודים, הרשת יוצאת במבצע של קנו ב-200 ש"ח ושלמו 150 ש"ח על כל מוצרי בית הספר.

חנויות סטוק בפתח תקווה ובישראל בכלל, הן סוג של מתכון בטוח להצלחה. מוצרי צריכה בסיסיים, שצריכים להיות בכל בית ולספק צורך של כל משפחה, שמחפשת גם לקנות בזול. מיניגוד (MINI GOOD) בדיוק עונה על צורך זה, אבל עושה את זה גם עם סטייל מסוים, שלא תראו למשל בסניפי סטוק אחרים. זה יכול להסביר את פתיחת הסניף הנוסף של הרשת – הפעם ביכין סנטר (Y-Center) פתח תקווה.

מתחם יכין פתח תקווה
מתחם יכין פתח תקווה

הסניף, שנפתח ביוני ונמצא צמוד למסעדת BBB, מציע מגוון של רחב של מוצרים איכותיים, פרקטיים וייחודיים, עם סטייל ונוחות ומחירים נוחים לכל כיס. תוכלו למצוא שם פתרונות אחסון, צעצועים, משחקים, מוצרי אמבט ובישום לבית, מזוודות ותיקים, מוצרי ניקוי, פריטים לעיצוב הבית, מוצרי פנאי, בובות, מתנות, כלי בית ועוד.

בביקור בחנות, ששטחה כ-360 מ"ר, גילינו שרוב הקונים התעניינו במוצרי בית הספר, שמציעה מיניגוד, שם אפשר למצוא בעיקר תיקי גב, ילקוטים, תיקי גן, מחברות, קלסרים, ציוד משרדי ובקבוקי מים. לרגל פתיחת הסניף החדש ושנת הלימודים הקרבה, במיניגוד יוצאים מבצע של "קנו ב-200 ש"ח ושלמו רק 150 ש"ח" על כל מוצרי בית הספר – רק בסניף יכין סנטר פתח תקווה.

הסניף הפתח תקוואי החדש הוא הסניף ה-24 של הרשת, שהוקמה ב-2013 בדרום קוריאה והגיעה לישראל ב-2018 – ומאז פותחת סניפים בפריסה ארצית. לדברי בעלי הרשת, אשר וליאור מתתיהו מקבוצת SCOOP, הושקעו בו כ-1.5 מיליון ש"ח. "מצאנו את מתחם Y-Center פתח תקווה מתאים הן מבחינת הקהל והן מבחינת המוצרים שאנו משווקים", מסרו לנו. "הסניף במתחם הרבה יותר גדול מהסניף שהמרכז העיר – ומשום כך מציע מגוון רחב יותר של מוצרים".

שעות הפתיחה של סניף מיניגוד פתח תקווה יכין סנטר הם בימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 21:30 וביום ו' בין השעות 9:00 – 14:30. במוצ"ש החנות נפתחת חצי שעה לאחר צאת שבת ונסגרת ב-22:30.

המוצרים המעניינים והמחירים שלהם שמצאנו בביקור במיניגוד פתח תקווה יכין סנטר

עוד ב-חנויות

עוד עסק פתוח בשבת בפ"ת: סיטי מרקט פתחה "מיני סופר מרקט" במונטיפיורי 13

רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, בעלת 75 סניפים, השיקה את החנות החדשה לפני מספר ימים, במה שיהיה סניף הזכיינות ראשון בפורמט 'מיני סיטי מרקט'. סניף זה יצטרף לחמישה סניפים גדולים נוספים שיש לרשת – ברח' הרצל, הנביאים, היבנר, פינסקר ועין גנים. שטח הסניף הוא כ-130 מ"ר והוא יהיה פתוח בכל שעות היממה, כולל סופי שבוע. "שמיש דגש על שירות מסביב לשעון", אומר יוסי שוורץ, מבעלי הרשת.

המשך קריאה »
סבן אילבן OUT סבן אקספרס IN - מרכז רום פתח תקווה

סבן אקספרס (7Seven-Express) יפתחו בקרוב סניף במרכז רום אם המושבות פ"ת

רשת חנויות הנוחות הגדולה ביותר בישראל, תחליף את הסניף של סבן אילבן, ממנה רכשה את כל סניפיה בארץ, כולל זה הפתח תקוואי, שנפתח רק לפני שנה, אך נסגר לפני כשבוע. זכיין הסניף בפתח תקווה הוא שרון בן מנחם, תושב ותיק של העיר, שאמר: "הסניף יכלול את כל מה שהיה בסבן אילבן, אבל נעשה שינויים והתאמות לפי דרישה". אם שאלתם – הסניף, כרגע, יהיה סגור בשבת.

המשך קריאה »
סבן אילבן פתח תקווה

רק שנה מהפתיחה: סניף סבן אילבן פתח תקווה נסגר – יחד עם כל סניפי הרשת

זה לא כל כך נעים לראות חנות נוחות סגורה. הסניף של המותג האמריקאי, שנפתח בקול תרועה רמה ב"מרכז רום" באם המושבות החדשה ביולי 2023, סגר את שעריו לפני שבועיים. זה קרה לאחר שבעלת השליטה והזכיינית המלאה, "אלקטרה מוצרי צריכה", דיווחה על הפסדים של כ-70 מיליון ש"ח ומכרה את הרשת לחברת 7 אקספרס תמורת 3.3 מיליון ש"ח. מסתמן: סניף של 7 אקספרס ייפתח במקום.

המשך קריאה »
בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »