מתחמים מסחריים בפתח תקווה

הבאולינג סגור, הקולנוע פתוח: מה קורה עם מתחמי הקניות והבילויים בפ"ת ב-9 באב?

עבור פתח תקוואים רבים, התשעה באב הוא יום אבל וצום, שצריך לכבד למען זיכרון חורבן בית המקדש. עבור החילונים שבינינו הוא יום רגיל, אבל כזה שעוצר לרגע את שגרת הקיץ והחופש והתעסוקה לילדים – מכיוון שחלק מהעסקים סגורים, או משנים את שעות הפתיחה. אז עשינו לכם קצת סדר, עם מידע שיעזור לכם לארגן את הלו"ז למחר ומחרתיים (שני בערב ושלישי במהלך היום).

עופר הקניון הגדול פתח תקווה:

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה יהיה פתוח מחר (שני, 12.8), ערב תשעה באב, החל מהשעה 9:30 בבוקר, אך ייסגר כבר בשעה 19:00. ביום שלישי הוא ייפתח כרגיל ב-9:30 וייסגר ב-22:00. הכל אמור להיות פתוח, כולל מתחם האוכל (חוץ מהעסקים שכשרים בהכשר של בד"צ). לשמחת המשפחות החילוניות, מתחם הקולנוע HOT סינמה, בו יוקרנו כל הסרטים.

הקניון הגדול פתח תקווה - מחכה לכם במוצ"ש
עופר הקניון הגדול פתח תקווה

עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה:

מתחם העסקים, הבילויים והקניות הגדול בפתח תקווה, הוא כשר בהגדרה – ולכן הוא כל כך אהוב על פתח תקוואים דתיים-מסורתיים, ששומרים על הצום. חלק מעסקי האוכל הכשרים למהדרין (כמו מיסטר פרצלס וג'מילה שווארמה, למשל) יהיו סגורים מיום שני ב-19:00 בערב ועד שלישי ב-19:00 בערב, אבל חלקם, יהיו פתוחים. שווה לברר לפני (אל תסמכו על השעות בגוגל). באולינג סיטי פתח תקווה, מתחם המשחקים הענק יהיה גם הוא סגור עם תחילת 9 באב עד צאתו.

עמי ב.ס.ר סיטי ביום הבחירות
עמי ב.ס.ר סיטי פח תקווה

יכין סנטר (Y-Center) פתח תקווה:

יכין הוא מתחם עסקים פתוח, שחלק מעסקי האוכל בו פתוחים בשבת ואינם כשרים וכל עסק קובע את המדיניות שלו לגבי תשעה באב בעצמו. מבירור שביצענו, רוב החנויות (כולל שופרסל דיל) יסגרו את שעריהם בשעה 19:00 עם כניסת הצום מחר בערב. החנויות יחזרו לפעול שוב ביום שלישי. מסעדת BBB הפופולארית, תהיה פתוחה עד מחר (שני) ב-18:00 – וביום שלישי תפעל כרגיל.

מתחם יכין פתח תקווה
יכין סנטר Y-CENTER פתח תקווה

עופר קניון סירקין פתח תקווה:

כמו אחיו הגדול מז'בוטינסקי, גם הקניון השני של פתח תקווה, יסגור את שעריו מחר הערב. זה יקרה כבר בשעה , 18:00, מתוך רצון לכבד את קדושת החג ואת לקוחותיו הדתיים-מסורתיים הרבים, שפוקדים אותו בשגרה. כמו הקניון הגדול, הוא ייפתח ביום שלישי במלואו, חוץ מעסקי האוכל הכשרים בהשגחת בד"צ, ביניהם קפה גרג ומאפה נאמן, שיהיו סגורים. הבורגר ראנ'ץ ייפתח בשעה 18:00.

מבצעים לחג בקניון סירקין פתח תקווה
קניון סירקין פתח תקווה

מתחם Giss-in פתח תקווה:

הסופר סופר טל, העסק הגדול והמרכזי ביותר במתחם על רח' גיסין עם המושבות, יהיה סגור ממחר בערב בשעה 19:00. הוא ייפתח שוב כרגיל ביום שלישי. עסקי האוכל צפויים להיסגר מחר ב-19:00 בערב, אבל חלקם, הלא-כשרים, כמו בית הפנקייק ומסעדת ג'ויה – ייפתחו שוב ביום שלישי כרגיל.

מתחם GISS-IN פתח תקווה ברח' גיסין
מתחם GISS-IN פתח תקווה ברח' גיסין

קניון הכיכר פתח תקווה

הקניון החדש של כפר גנים ג' ייסגר מחר (שני) בשעה 18:00 בערב, מתוך רצון לכבד את התושבים הדתיים-מסורתיים הרבים הגרים בשכונה. ביום שלישי הפעילות תחזור למתכונת כמעט רגילה מבחינת החנויות.מבחינת המסעדות ג'פאן ג'פאן יפתחו במוצאי תשעה באב החל מ-20:00, בורגר קינג יפעל רגיל, פיצה האט החל מ-13:00 וחלום יעקב החל מ-16:00.

סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

עוד ב-מהנעשה בעיר

במקום מתחם העסקים שנהרס בקפלן 7 – תורחב המדרכה לטובת הורי בית ספר "קפלן"

אתמול דיווחנו לכם ראשונים בפייסבוק על כך שעיריית פתח תקווה, בהוראת בית משפט, הרסה את המרכז המסחרי הקטן מול ביה"ח בילינסון. המרכז איכלס במשך שנים רבות מספר עסקים, ביניהם: המכון האורטופדי "אורטופדיקס", שווארמת ג'ירוס וחנות הנוחות Green. כעת נודע כי השטח ישמש כרחבת המתנה להורים, שיחכו לילדי בית הספר היסודי "קפלן". בקרוב: פרויקט פינוי-בינוי ענק באיזור.

המשך קריאה »
הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »