סטודיו סקינס SKINS ריקוד על עמוד פתח תקווה

ריקוד על עמוד בפתח תקווה: סטודיו SKINS (סקינס) נפתח במטרו פארק 456 (וידאו)

ביקור בסטודיו החדש, שנפתח במתחם הטרי שברח' עזרא גבאי ליד הקניון הגדול, יוציא לכם.ן הרבה סטיגמות על ענף ריקוד, שאם פעם קישרו אותו  למשהו זול, היום גילו אותו נשים כתחליף אולטימטיבי לאימונים הסזיפים והמשעממים של פילאטיס, יוגה וחדר כושר. היוזמה של הקמת הסטודיו החדשני היא של המאמנת גל מילשטיין, שאמרה: "פתחתי את SKINS מתוך הרצון שלי לראות נשים מתחזקות ומרגישות טוב עם עצמן".

אם תרצו הוכחה לכך ש"ריקוד על עמוד" הפך לאחרונה לסוג של טרנד, תוכלו למצוא אותה בסטודיו החדש SKINS (סקינס), שנפתח לאחרונה במתחם העסקים מטרו פארק פתח תקווה בבניין B (קומה 4). כשהגענו למקום, המתאמנות שני, אמילי ועדן כבר היו בעיצומו של אימון, כשגופן עוטף את העמוד בתנועות ריקוד מעגליות, על רקע מוסיקה קצבית.

צפו בביקור בסטודיו SKINS (סקינס) ריקוד על עמוד פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok חדש בפתח תקווה: סטודיו ריקוד על עמוד נפתח במתחם מטרו פארק. צפו בראיון עם בעלת הסטודיו סקינס גל מילשטיין ובחוות דעת המתאמנות #פתחתקווה #skins #poledance #ריקודעלעמוד @עיריית פתח תקווה @סטודיו ריקוד❤️ @ריקודים זה החיים ❤️🦋 @הנדירה מהטיקטוק @צדוק בן משה @דוד קמחי ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

דרגת קושי גבוהה

מי שהדריכה אותן, היא בעלת הסטודיו, גל מילשטיין, בת 36, מאמנת מוסמכת לריקוד על עמוד ומתחרה בינלאומית בעלת זכיות בארץ ובעולם. הסטודיו הקטן, משדר תחושה חזקה של אינטימיות בין המאמנת למתאמנות, המקבלות הדרכה ויחס אישי. "מה שהביא אותי לפתוח את SKINS זה קודם כל הרצון שלי לראות נשים מתחזקות ומרגישות טוב עם עצמן ויודעות שיש להן מקום להגיע אליו ולהתנתק מהכל ולהתחבר לעצמן", אמרה לנו מילשטיין.

לאחר שהפילאטיס, היוגה, הזומבה ושאר החוגים, שהפכו תחליף מעניין וחוויתי לספורט ה"רגיל", כבשו את הפתח תקוואיות – עכשיו נכנס לזירה הזאת גם הריקוד על העמוד, שמביא איתו משהו חדשני ומרענן. "ריקוד על עמוד הוא ענף ספורט בדרגת קושי גבוהה", מציינת מילשטיין.

"פי 4 מחדר כושר"

"יש צורך בשילוב של אלמנטים כמו גמישות, כח, סיבולת, קואורדינציה ולכן כל תרגיל מפעיל את כל קבוצת השרירים, מה שהופך את האימון הזה למשתלם פי 4 מאימון בחדר כושר – עליו עובדים כל פעם על קבוצת שרירים ספציפית".

מה צריך כדי להצליח עם ריקוד על עמוד? 

"הספורט הזה מצריך התמדה כדי להגיע לתוצאות ולבצע את מה שרואים ברשתות, זה נראה קל אבל זה לא", משיבה מילשטיין. "מאחורי כל ריקוד יש תרגילים ומעברים, שעובדים עליהם במשך חודשים על־מנת שיבוצעו כראוי".

אז זה ספורט לכל דבר? 

"בהחלט. כיום, נערכות תחרויות בכל העולם על ידי אירגונים גדולים, לתחרויות מגיעים אלפי משתתפים מכל העולם המפגינים יכולות גופניות יוצאות מן הכלל וישנה הערכה כי ענף ספורט זה ישתלב בעתיד במשחקים האולימפיים".

 

מימין לשמאל: עדן, שני ואמילי - מתאמנות סקינס פתח תקווה

חופשי-חודשי ב-800 ש"ח

 

ב-SKINS פתח תקווה מציעים למתאמנות מנוי חודשי של 4 כניסות ב-350 ש"ח, 6 כניסות ב-510 ש"ח, 8 כניסות ב-650 ומנוי חופשי-חודשי ב-800 ש"ח. אם תרצו אימון אישי, אפשר לקבל אותו בעלות של 280 ש"ח לאימון. חמישה אימונים אישיים יעלו לכם 250 ש"ח לאימון. אימון בודד בקבוצה יעלה לכם 100 ש"ח. בסקינס אפשר להזמין סדנאות יום הולדת/ מסיבת רווקות – תלוי בכמות המשתתפות.

סטודיו סקינס במטרו פארק פתח תקווה

עוד ב-ספורט

משחק ידידות נגד כוכבי המגזר הערבי מכבי פתח תקווה

כ-500 צופים הגיע למשחק ידידות של מכבי פ"ת לזכר רצח הילדים במג'דל שמס

במחווה יפה ומרגשת הקבוצה הפתח תקוואית אירחה קבוצה שהורכבה מכוכבי המגזר הערבי, כשביציעים נכחו משפחות הנרצחים, קרובים וחברים ואוהדי הקבוצה, ביניהם משפחתו של פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16, אוהד של מכבי, שהיה בין 12 הילדים שנהרגו מפגיעת טיל של חיזבאללה במגרש הכדורגל ביישוב הדרוזי. "אתם אחים שלנו, נשמח תמיד לארח אתכם בכל משחק", אמר היו"ר, אבי לוזון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: הוסרו הסנקציות מפיפ"א – יש אישור להחתמות

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והרבה דאגות, מחזיקת הגביע יכולה לנשום לרווחה מהעובדה שהאיסור להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2026 – הוסר. המשמעות היא שכבר בתחילת השבוע המועדון יחל ברישום של השחקנים שחתומים: עדן שמיר, אייל גולסה ויבקש את השחרור הבינלאומי של ויטאלי דמשקאן, מתוך מטרה ששלושתם כבר יהיו רשאים לשחק במשחק הקרוב בחוץ מול חדרה ב-16.9.

המשך קריאה »

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »