אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבתה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

קבוצת סופרין אחזקות בדרך לתקוע יתד נוסף בפתח תקווה, זאת לאחר שדיווחנו על השלמת הקומה האחרונה במגדל המשרדים בזל פארק, שבבעלותה, בשותפות עם קבוצת וויס. הפעם סופרין מודיעה כי היא תרכוש 70% מהבעלות על פרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה. זאת על רקע הדיווח, כי במסגרת השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות, זכתה החברה לביקושי יתר וזאת בהיקף של כ-115.4 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-80 מיליון שקל.

בניין מועמד להריסה ברחוב פרופסור שור פתח תקווה

פרויקט פרופסור שור-נפתלי פרץ, נחשב לאחד מהפרויקטים הגדולים של התחדשות עירונית במרכז בפתח תקווה, שיכלול 211 דירות חדשות, בחמישה בנייני מגורים, בעלי 10.5 קומות כ"א. מדובר במתחם על שטח של 5.3 דונם במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות וכ- 200 מטר מהקו האדום של הרכבת הקלה. לפי הערכה ראשונית, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט לקבוצת סופרין יהיה כ 210 מיליון שקל. 

יש לציין כי הפרויקט נמצא כרגע בשלב קידום התב"ע, לפני קבלת היתר והריסה של 10 הבניינים במתחם הפרויקט, הכוללים 68 יחידות דיור. "התחדשות עירונית הפכה בשנים האחרונות לעוגן מרכזי בענף הנדל"ן וזהו חלק אינטגרלי מהפיתוח העסקי של קבוצת סופרין", מסר גבי כהן (בתמונה, משמאל), סמנכ"ל הכספים של סופרין, שהוסיף: "הפרויקט במתחם הרחובות פרץ נפתלי ופרופסור שור, צפוי להיות חלק מרכזי בהתפתחות העירונית של מרכז פתח תקווה ולתרום לשוק הנדל"ן בעיר".

 

שטח הפרויקט - מתחם נפתלי פרץ פרופסור שור במרכז פתח תקווה
שטח הפרויקט - מתחם נפתלי פרץ פרופסור שור במרכז פתח תקווה

 קבוצת סופרין נוסדה בשנת 2009. בעלי השליטה במשותף בקבוצה הינם האחים ליאון וצחי סופרין, המחזיקים, כל אחד באמצעות חברה בשליטתו, בשיעור של כ- 36% מההון. החברה מתמקדת בעיקר בשלושה תחומי פעילות: קבוצות רכישה, ייזום נדל״ן ונכסים מניבים – בעיקר למסחר, משרדים ולוגיסטיקה, ביניהם, כאמור, פרויקט בזל פארק בפתח תקווה. 

שותפה של סופרין בפרויקט שור-פרץ היא חברת הנדל"ן טפירו (30%). מנכ"ל סופרין אילן שוורצזורגן (בתמונה, מימין) הוסיף ואמר: "ההשלמה המוצלחת של הנפקת אג"ח ב', בהתאם לתוכניות העבודה שלנו, מחזקת את המיצוב והגמישות הפיננסית של החברה, ותאפשר לחברה לנצל בעתיד הזדמנויות עסקיות ולייצר ערך רב לבעלי המניות".

רח' פרופסור שור פתח תקווה

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »