מתחם שילר פתח תקווה

פרויקט "מתחם שילר" של מגדלי שרונים על אורלוב-רוטשילד – החל בהרשמה מוקדמת

הפרויקט, הכולל צמד מגדלי מגורים מודרניים ויוקרתיים בני 25 קומות כל אחד, עם למעלה מ-250 יחידות דיור – יצא לדרך, עם תלייתו של שלט בשטח, הפונה למתעניינים בדירה – להירשם אליו. המתחם נמצא במיקום מרכזי, על תוואי הרכבת הקלה. בפרויקט יוצעו למכירה דירות בנות 3,4 ו-5 חדרים ובנוסף מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. אריה בר, שותף במגדלי שרונים: "הפרויקט מתוכנן להיבנות בסטנדרטים גבוהים במיוחד".

מרכז העיר הצפוני של פתח תקווה, צפוי להתאכלס בעוד מספר שנים בפרויקט דגל נוסף של התחדשות עירונית על ציר מרכזי. "מתחם שילר", שנמצא על תוואי של הרחובות אורלוב ורוטשילד המרכזיים, בשטח הכולל גם את רחובות שילר ומשעול משיח מורזיוף. מדובר במיקום אטרקטיבי, הקרוב מרכז העיר, לשוק, לשכונות החדשות – וכמובן על ציר הרכבת של ה"קו האדום", שעוצרת בתחנות "אורלוב" ו-"קרול", הנמצאות כ-200 מטר מהפרויקט.

איזור מתחם שילר כיום (משמאל) ולמה שהוא אמור להפוך בעוד מספר שנים (מימין)
איזור מתחם שילר כיום (משמאל) ולמה שהוא אמור להפוך בעוד מספר שנים (מימין)

לפי התכנון, יוקמו בפרויקט 252 יחידות דיור, שיתפרסו על שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד, שימוקמו על רחוב אורלוב בצדו המערבי של רחוב רוטשילד, בשטח השייך לשכונת "לב המושבה". כמות כזאת של דירות חדשות, הופכת את "מתחם שילר" פתח תקווה, לאחד מהפרויקטים הגדולים של התחדשות עירונית על ציר אורלוב-ז'בוטינסקי.

תצ"א איזור מתחם שילר פתח תקווה
תצ"א איזור מתחם שילר פתח תקווה

בפרויקט יהרסו המבנים במספרים אורלוב 12-28, שילר 1,2,3,5 ורוטשילד 27, המכילים סך הכל 86 יחידות דיור. תמהיל הדירות החדשות, צפוי להיות מגוון ויכלול דירות בנות 3-5 חדרים, כולל פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים. יזמית הפרויקט היא חברת מגדלי שרונים, שהשותפים בה הם "קופרלי ושלום השקעות" (בעלי "חצי חינם") ואריה בר, איש ציבור ומנכ"ל לשעבר של משרד הבינוי והשיכון, חברת ערים, חברת נתיבי איילון, משרד התחבורה ומשרד הפנים. הפרויקט הוא בשיתוף פעולה עם חב' ליאורה השקעות.

השלט במתחם שילר. 252 דירות חדשות
השלט במתחם שילר. 252 דירות חדשות

אריה בר מסר לפתח תקווה NEWS: "מדובר בפרויקט שמתוכנן להיבנות בסטנדרטים גבוהים ועם עיצוב מיוחד. מיקומו ליד תשתית רחבה של תחבורה ציבורית, יוצרת נגישות מיוחדת".

על פסי הרכבת - איזור מתחם שילר
קרוב לתחנות הרכבת - מתחם שילר

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »