פסטיבל הבירה והבשר פתח תקווה

אביב גפן ושרית חדד צפויים להופיע בפסטיבל הבירה והבשר של פתח תקווה 2024

עיריית פתח תקווה פרסמה היום על האירוע, שאמור לסגור את הקיץ וצפוי למשוך אליו, כמיטב המסורת,  אלפים רבים של תושבים מהעיר ומהסביבה. לצגן גפן וחדד גם יופיעו ניקי גולדשטיין במופע מחווה לצביקה פיק ז"ל ולהקת טיפקס. הפסטיבל ייערך בשני ימים: ב-28.8 יופיעו חדד וטיפקס ואילו ב-29.9 יופיעו גפן והתעויוט, יחד גולדשטיין. הכניסה היא לבני 18+ וכרטיס יעלה 10 ש"ח בלבד.

תושבי פתח תקווה מקווים כי פסטיבל הבירה 2024 (שהשנה נוסף לו גם ה"בשר"), שמאורגן על ידי העירייה, יתקיים כמתוכנן והמציאות הביטחונית של עוד שלושה שבועות תאפשר לקיים אותו בצורה מלאה. הפסטיבל השנה יוצר ציפייה מיוחדת, לא רק בשל האומנים שצפויים להופיע בו, אלא גם בשל העובדה כי הוא יכלול דוכנים רבים של  בשר "על האש".

צפו: פסטיבל הבירה 2024

המארגנים מבטיחים שלצד עשרות דוכני בירה, יהיו גם עשרות דוכני בשר מטורפים, כמו: אסאדו במעשנה, אסאדו מפורק ונתחים של : בריסקט, אנטריקוט, פקניה, צ'וריסוס עגל, עוף בגריל, קבבים מגוונים, שווארמה, המבורגרים, עראיס, טורטיות משוגעות, שניצל בחלה ועוד. זאת לצד מתחם צמחוני. דוכנים נוספים צפויים להיות של: פיש אנד צ'יפס, דים סם, בורקס טורקי, ופל בלגי, צ'יפס הולנדי ועוד.

חוגגים עם בירה בפסטיבל הבירה

לו"ז הפסטיבל

28.8, שעה 19:30 – פתיחת שערים ולאחר מכן הופעות חימום של דפנה ארמוני, להקת רוקסטרא ועלאי כץ. לאחר מכן יעלו לבמה להקת טיפקס – ושרית חדד תסגור את המופע.

29.8, שעה 19:30 – פתיחת שערים ולאחר מכן הופעת חימום של להקת הקאברים "אוברטון. בהמשך יעלה לבמה הזמר והבדרן ניקי גולדשטיין ולהקתו במופע ״קינג אוף פופ״ מחווה ל"מאסטרו" צביקה פיק. את הפסטיבל יסיימו אביב גפן ולהקתו התעויוט.

פסטיבל הבירה בפתח תקווה
פסטיבל הבירה בפתח תקווה 2023

כניסה ב-10 ש"ח בלבד. בני 18 ומעלה. כשר

כרטיס כניסה יעלה 10 ש"ח בלבד ובעירייה מדגישים כי הכניסה תותר לבעלי 18 פלוס בלבד. לא יורשו להיכנס בני פחות מ-18, גם אם יש בידם כרטיס. את הכרטיסים אפשר לקנות דרך אתר העירייה. האירוע בארגון וניהול אגף אירועים, תרבות ופנאי בעירייה מדגישים כי דוכני המזון שישתתפו בפסטיבל יהיה עם תעודת הכשר של הרבנות.

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »