צפו: הפאב BeerZ (בירז) פתח תקווה נפתח אמש לראשונה בערבי שישי (וידאו)

מהקמתו, במשך חמש וחצי שנים הפאב המיוחד והאינטימי היה סגור בערבי שישי, לאכזבתם לא מעט מלקוחותיו, שנאלצו לחפש את הבירה שלהם במקומות אחרים בערבים אלה. מיקומו, במרכז העיר, בו גרים פתח תקוואים שומרי שבת רבים וקירבתו לבית כנסת, מנעו את פתיחתו – עד לאחרונה, כשהתקבל היתר מהעירייה לפתוח את המקום. קוריאט, הבעלים: "התגובות לפתיחה מאוד טובות".

בינואר דיווחנו לכם שמה-7.10 קיבל פאב ה-BeerZ (בירז) של שי קוריאט, מכה קשה, לאחר שהוא נאלץ לסגור את המקום ולזרוק סחורה, עקב שירות המילואים אליו נקרא. "המלחמה הזאת תימשך עוד זמן, אני כנראה לא אצליח להחזיק את העסק ויותר מזה -יש גם חובות, שאני לא יודע מתי אחזיר", אמר אז קוריאט. אלא שמאז, נקרא כי BeerZ התאושש ואמש הוא אפילו נפתח לראשונה גם בערבי שישי.

צפו בכתבת הוידאו (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

צפו: הפאב BeerZ (בירז) פתח תקווה נפתח אמש לראשונה בערבי שישי (וידאו) מהקמתו, במשך חמש וחצי שנים הפאב המיוחד והאינטימי היה סגור בערבי שישי, לאכזבתם לא מעט מלקוחותיו, שנאלצו לחפש את הבירה שלהם במקומות אחרים בערבים אלה. מיקומו, במרכז העיר, בו גרים פתח תקוואים שומרי שבת רבים וקירבתו לבית כנסת, מנעו את פתיחתו - עד לאחרונה, כשהתקבל היתר מהעירייה לפתוח את המקום. קוריאט, הבעלים: "התגובות לפתיחה מאוד טובות". בינואר דיווחנו לכם שמה-7.10 קיבל פאב ה-BeerZ (בירז) של שי קוריאט, מכה קשה, לאחר שהוא נאלץ לסגור את המקום ולזרוק סחורה, עקב שירות המילואים אליו נקרא. "המלחמה הזאת תימשך עוד זמן, אני כנראה לא אצליח להחזיק את העסק ויותר מזה -יש גם חובות, שאני לא יודע מתי אחזיר", אמר אז קוריאט. אלא שמאז, נקרא כי BeerZ התאושש ואמש הוא אפילו נפתח לראשונה גם בערבי שישי. כשביקרנו במקום היו בו כמה עשרות מבלים, שמן הסתם, הגיבו טוב מאוד לשינוי המרענן של הפתיחה גם בערבי שישי. "קיבלנו תגובות מאוד טובות לפתיחה בערב שישי", אמר לנו קוריאט. "מרגיש שהפתיחה הזאת נותנת אור למרכז העיר החשוך. עכשיו הלקוחות שלנו שגרים קרוב, יכולים לבוא לכאן, אפילו ברגל, גם בערבי שישי ולא צריכים לנסוע ליכין סנטר, או מחוץ לעיר". בירז קיבל לאחרונה מעיריית פתח תקווה את האישור המיוחל לפתוח את הפאב גם בערבי שישי - והוא לא חיכה הרבה. הפאב יהיה מעכשיו פתוח בערבי שישי בין השעות 18:00 לחצות. זהו למעשה הפאב היחידי במרכז העיר, בו אפשר לשבות בערב שישי וליהנות מבירה טוב. BeerZ קיבל את האישור, זאת למרות שבקרבתו גרה אוכלוסיה מסורתית והוא ממוקם 100 מטרים מבית כנסת "עץ חיים - אוהל ישראל", בו התפללו בזמן שהפאב נפתח. אולי הוכחה שאפשר דו קיום במרכז בפתח תקווה. @אורי אהד @עיריית פתח תקווה #פתחתקווה @beerz #בירות #בילויים @צדוק בן משה @רמי גרינברג

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

כשביקרנו במקום היו בו כמה עשרות מבלים, שמן הסתם, הגיבו טוב מאוד לשינוי המרענן של הפתיחה גם בערבי שישי. "קיבלנו תגובות מאוד טובות לפתיחה בערב שישי", אמר לנו קוריאט. "מרגיש שהפתיחה הזאת נותנת אור למרכז העיר החשוך. עכשיו הלקוחות שלנו שגרים קרוב, יכולים לבוא לכאן, אפילו ברגל, גם בערבי שישי ולא צריכים לנסוע ליכין סנטר, או מחוץ לעיר".

בירז קיבל לאחרונה מעיריית פתח תקווה את האישור המיוחל לפתוח את הפאב גם בערבי שישי – והוא לא חיכה הרבה. הפאב יהיה מעכשיו פתוח בערבי שישי בין השעות 18:00 לחצות. זהו למעשה הפאב היחידי במרכז העיר, בו אפשר לשבות בערב שישי וליהנות מבירה טוב. BeerZ קיבל את האישור, זאת למרות שבקרבתו גרה אוכלוסיה מסורתית והוא ממוקם 100 מטרים מבית כנסת "עץ חיים – אוהל ישראל", בו התפללו בזמן שהפאב נפתח. אולי הוכחה שאפשר דו קיום במרכז בפתח תקווה.

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »