שולמית בר מנהלת אחד העם

חילופים בבית ספר "אחד העם" פתח תקווה: שולמית בר תחליף את יעל בצלאל

המנהלת החדשה תהיה אחראית על החטיבה והתיכון של אחד מבתי הספר הגדולים והותיקים בפתח תקווה. בר, מורה לביולוגיה, שב-27 השנים האחרונות עבדה בבי"ס "ליידי דייויס" ת"א, שימשה בתפקידי ריכוז וניהול מגוונים. "מאמינה בחינוך ערכי ואיכותי, ביצירת סביבה מוגנת ומכילה, המאפשרת לכל תלמיד ותלמידה לממש את יכולותיו, בעידוד למצוינות אקדמית ומעורבות חברתית וליזמות קהילתית", מסרה.

עיריית פתח תקווה הודיעה הבוקר על מינוי חדש: שולמית בר מקבלת לידיה את בית הספר "אחד העם" בשכונת אם המושבות, בין הישנה לותיקה. מדובר באחד מבתי הספר המאתגרים והמורכבים לניהול בפתח תקווה, בו לומדים כ-1750 תלמידים בשש שכבות לימוד. בר מגיעה עם רזומה רב, הן של מחנכת לביולוגיה ורכזת מדעים. בתפקיד האחרון כיהנה כסגנית מנהלת חטיבת הביניים – כך שהמעבר לפתח תקווה, מהווה קפיצת מדרגה רצינית עבורה.

בר, שתחליף בתפקיד את יעל בצלאל, הדריכה וליוותה מורים במחוז תל אביב בתחום המדעים, והדגישה את החשיבות בקידום יוזמות חינוכיות בבתי הספר, תוך מתן כלים להובלת תחום המדעים באופן חדשני ורלוונטי. עם היבחרה לתפקיד אמרה שולמית: "אני מאמינה בחינוך ערכי ואיכותי, ביצירת סביבה מוגנת ומכילה, המאפשרת לכל תלמיד ותלמידה לממש את יכולותיו, בעידוד למצוינות אקדמית ומעורבות חברתית וליזמות קהילתית".

רמי גרינברג, ראש העיר, הוסיף: "אני מברך על בחירתה של שולמית לניהול שש שנתי אחד העם בעיר ומאחל לה ולקהילת בית הספר הצלחה רבה, עוד אני מבקש להודות מקרב לב ליעל בצלאל שממשיכה לתפקיד מאתגר נוסף. העיר פתח תקווה משקיעה רבות במערכת החינוך ואנו נמשיך לקדם ואת מערך החינוך בעיר כדי לתת את כל הדרוש למען הצלחת תלמידות ותלמידי אחד העם וכלל בתי הספר בעיר".

ד"ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקווה מסרה שהיא מברכת את בר על הצטרפותה. "בטוחני, שביחד נמשיך למנף את העשייה החינוכית באחד העם ובכלל בתי הספר לפסגות ולהישגים משמעותיים. אני מבקשת להודות למנהלת היוצאת יעל בצלאל על עבודה מסורה ומקצועית במשך שנים ומאחלת לה הצלחה בהמשך".

עוד ב-מהנעשה בעיר

במקום מתחם העסקים שנהרס בקפלן 7 – תורחב המדרכה לטובת הורי בית ספר "קפלן"

אתמול דיווחנו לכם ראשונים בפייסבוק על כך שעיריית פתח תקווה, בהוראת בית משפט, הרסה את המרכז המסחרי הקטן מול ביה"ח בילינסון. המרכז איכלס במשך שנים רבות מספר עסקים, ביניהם: המכון האורטופדי "אורטופדיקס", שווארמת ג'ירוס וחנות הנוחות Green. כעת נודע כי השטח ישמש כרחבת המתנה להורים, שיחכו לילדי בית הספר היסודי "קפלן". בקרוב: פרויקט פינוי-בינוי ענק באיזור.

המשך קריאה »
הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »