גד מכנס 19-21 פתח תקווה של קטה גרופ

36 במקום 12: קטה גרופ החלה בהריסה ובנייה בגד מכנס 19-21 פתח תקווה

חברת הנדל"ן עם הכי הרבה פרויקטים למגורים בעיר, שכבר הרסה מאז תחילת השנה שמונה מבנים, עולה שלב בפרויקט חדש: הפעם בשכונת שיכון מפ"ם, המקביל לרחוב פינס במרכז העיר. את 12 הדירות הישנות בבניין רעוע משנות ה-60, יחליפו בעוד שנתיים-שלוש, 36 דירות בבניין מודרני וחדש. רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית בחברה: "בכל חודש אנחנו עורכים טקס הריסה לפרויקט אחר".

לטקס ההריסה הגיעו דיירי הפרויקט, עורכי הדין המלווים, נציגי קטה גרופ ועוברי אורח מהשכונה, שהסתקרנו לראות איך השכונה שלהם מתפתחת ומתחדשת. הטרקטורים הרסו בטקס שלושה בנייני מגורים בני שלוש קומות כל אחד  ברחוב גד מכנס 19-21 בפתח תקווה – במסגרת תמ"א הריסה ובניה. בקטה גרופ מעריכים שהפרויקט צפוי להיות מאוכלס 2026.

רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית ופיתוח עסקי - קטה גרופ
רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית ופיתוח עסקי - קטה גרופ

קטה גרופ מציעים בפרויקט דירות 3.5 חדרים בשטח של כ- 87 מ"ר + 16 מ"ר מרפסת וחניה במחיר של החל מ- 2.4 מיליון שקל, הפרויקט ממוקם בסמיכות ליציאה לכביש 471 , ובקרבה למוסדות חינוך, גינות ילדים ומרכזי קניות. רון מנשרוב מרום, ראש תחום התחדשות עירונית של קטה גרופ: "בכל חודש אנחנו עורכים טקס הריסה לפרויקט אחר. זהו הפרויקט השמיני שהתחלנו לבנות רק בחצי השנה האחרונה".

מנשרוב הוסיף כי תנופת הבניה וההתפתחות שעוברת פתח תקווה מאפשרת להגדיל את קצב הפרויקטים של קטה גרופ. "כמי שפועל כבר שני עשורים בעיר, הקמנו עד היום למעלה מ- 1,000 יחידות דיור. עד סוף השנה הקרובה אנחנו צפויים להרוס בסך הכל 10 פרויקטים שונים, לפנות 300 משפחות ולבנות 900 דירות חדשות בפתח תקווה. לא פשוט להגיע למעמד של טקס הריסה כל חודש אחרי החתמת מסמכי הליווי, הוצאת ההיתר הסופי ופינוי הדיירים בפועל, אנחנו פועלים ועובדים קשה כדי להגיע לכך".

גד מכנס 19-21 פתח תקווה של קטה גרופ: לפני-אחרי

קטה גרופ (KATA GROUP) עוסקת בייזום וביצוע פרויקטי מגורים ונדל"ן מניב מרכז הארץ. החברה נוסדה על ידי גיל קטה לפני כעשרים שנה ומנוהלת על ידו יחד עם שלושת בניו: אור, עוז, ורון. החברה בנתה ואכלסה עד היום למעלה מ- 1,000 יחידות דיור למגורים וכ-5,000 דירות נוספות נמצאות בשלבים שונים של תכנון וביצוע. סך הנכסים של החברה נאמד בכ-850 מיליון שקל וצפי ההכנסות מפרויקטים לשנה הקרובה מוערך בכמיליארד שקל.

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »