פרויקט גרינלוג פתח תקווה של חברת גרינלנד

המרכז הלוגיסטי גרינלוג פתח תקווה התחיל בנייה לגובה – איזה עסקים ייכנסו לשם? (וידאו)

אחד מהפרויקטים המסחריים המסקרנים בעיר, הולך ונבנה בקריית אריה, במתחם ענק ברחוב עמל-החרש, סמוך לציר ז'בוטינסקי. הפרויקט, ביוזמת חברת גרינלנד וחברי קבוצת רכישה, שמבוצע על ידי חברת הבנייה "שובל נחשון", נמצא כבר בשלב בנייה התחלתי, בדרך לתחילת אכלוס ב-2026. לא פחות מ-48 אלף מ"ר מתוכננים לפרויקט בשטח של 12 דונם. "נתנו קדימות למשאיות", אומר היזם, עמית מזרחי.

מרכזים לוגיסטיים הפכו להיות בפתח תקווה צורך הכרחי לחנויות גדולות, מוסכים, אולמות תצוגה, מיפעלם, בתי חרושת – ולמעשה, כל עסק שצריך מקום בו הוא יוכל לאחסן ציוד ולשנע ממנו ולתוכו. מכאן נולדה היוזמה של "גרינלוג" פתח תקווה. מדובר במרכז לוגיסטי רב-תכליתי חדש, שמכיל כ-100 יחידות (החל מ-165 מ"ר) עם נגישות לכבישים 4, 5 ו–6 ובסמיכות לרחוב ז'בוטינסקי וציר אם המושבות, 200 מטרים בלבד מתחנת הרכבת הקלה.

צפו בפרויקט גרינלוג פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

המרכז הלוגיסטי גרינלוג פתח תקווה התחיל בנייה לגובה - כל הפרויקט כבר שווק אחד מהפרויקטים המסחריים המסקרנים בעיר, הולך ונבנה בקריית אריה, במתחם ענק ברחוב עמל-החרש, סמוך לציר ז'בוטינסקי. הפרויקט, ביוזמת חברת גרינלנד וחברי קבוצת רכישה, שמבוצע על ידי חברת הבנייה "שובל נחשון", נמצא כבר בשלב בנייה התחלתי, בדרך לתחילת אכלוס ב-2026. לא פחות מ-48 אלף מ"ר מתוכננים לפרויקט בשטח של 12 דונם. "נתנו קדימות למשאיות", אומר היזם, עמית מזרחי. #פתחתקווה #עמיתמזרחי #משרדיםבפתחתקווה #תעשייהבפתחתקווה @עיריית פתח תקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

קונים ב-10,000 למ"ר, מוכרים ב-13,000 למ"ר

ביקרנו היום במתחם, בו אנשי צוות של חברת הבנייה "שובל נחשון", שבונה את הפרויקט המורכב הזה, עובדים במרץ, למרות החום הכבד של אמצע היום. כרגע הפרויקט נמצא בשלב הבנייה של הקומה הראשונה, לאחר שבשנה האחרונה בעיקר עסקו בהריסה, חפירה, דיפון ובבניית הקומה התת-קרקעית, שתכלול כ-300 מקומות חנייה, מתוך כ-400 מקומות חנייה בפרויקט כולו.

"כל הפרויקט כבר שווק", מספר לנו עמית מזרחי, בעלים של "גרינלנד", החברה היזמית, שזיהתה את הפוטנציאל של המקום וארגנה קבוצת רכישה. "כל מי שרוכש נכס בפרויקט מקבל תשואה של עשרות אחוזים – הרבה יותר מנכס מסחריים אחרים, כמו משרדים. האתגר הוא כמובן למלא את הפרויקט בשוכרים. אנחנו רואים ביקוש גדול, שנובע מצורך של עסקים למקום כזה – ומעריכים כי כבר במהלך 2026 הוא יתחיל להתאכלס".

קומה ראשונה מתוך 4 - גרינלוג פתח תקווה

לדברי מזרחי, הנכסים, שנמכרו לחברי קבוצות הרכישה בכ-10,000 ש"ח מ"ר בתחילת ההתארגנות, יכולים להיות שווים כיום 13,000 מ"ר ומעלה. "המקום מתאים לסוגים רבים של עסקים, שזקוקים למקום רחב, מודרני – לאחסנה, שילוח והפצה. זה יכול גם להתאים למפעלי הרכבה, מחסני הפצה ליבואנים, למוסכים קטנים, או חנויות אביזרי רכב. פונים אלינו גם חברות הייטק וטכונולוגיה, שיש להם ציוד, הדורש אחסון ושינוע".

שלט הפרויקט בגרינלוג פתח תקווה
שלט הפרויקט בגרינלוג פתח תקווה

"יותר טוב מסגולה"

מזרחי, הוא שועל קרבות ותיק בתחום המתחמים המסחריים של העיר – בה הוא פועל כ-30 שנים. ב-2018, הוא זיהה את המקום, בפינת הרחובות עמל וחרש, אז היו שם שטחי חניה ומוסכים. "העירייה, ברשות מהנדס העיר איציק אוז'לבו ובתמיכת שלמה בנימין, ראש מינהלת העסקים וההייטק, תמכו בפרויקט ועזרו לו להתפתח – כי הם מבינים שמקום כזה יכול לעזור להשאיר עסקים בפתח תקווה – שזקוקים למחסנים ולוגיסטיקה". 


בפתח תקווה אין כמעט מרכזים לוגיסטיים מסוג הזה. אחד, שכבר נמצא בשלב בנייה מתקדם, הוא "יו פארק" של יוקה פארק ויובלים בסגולה, בו ביקרנו ביוני 2023 ומכיל כ-100,000 מ"ר. "המיקום שלנו טוב בהרבה מזה של סגולה", אומר מזרחי. "יותר מרכזי. יש פה גישה נוחה לצירים המרכזיים של ז'בוטינסקי והכבישים המהירים 4,5, ו-6. בנוסף, הפרויקט נמצא מרחק 300 מטרים מתחנת שנקר של הקו האדום של הרכבת הקלה".

גרינלוג פתח תקווה - מלמעלה
גרינלוג פתח תקווה - מלמעלה

עוד ב-נדלן

כסף גדול: עיריית פתח תקווה תקבל 118 מיליון ש"ח דמי השבחה על פרויקט ביג

לפי דיווח באתר "מרכז הנדל"ן", לאחר התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בלוד, הגיעו היזמים לפשרה, לפיה ענקית הנדל"ן הקמעונאי, תשלם את הסכום, שהוא נמוך יותר מה-180 מיליון ש"ח, שדרשה העירייה, זאת לאחר שוועדת הערר דחתה לפני חמישה חודשים שומה מכרעת, שקבעה שהתשלום שיש לשלם לה הוא רק 81 מיליון ש"ח. המתחם נמצא היום עדיין בשלב הדיפון והחפירה, לפני בניית רפסודה.

המשך קריאה »
אפעל 15 פרויקט PTK

24 קומות של משרדים בכניסה לעיר: העירייה מדווחת שאושר להפקדה פרויקט PTK פ"ת

עיריית פתח תקווה וראש העיר רמי גרינברג פרסמו היום כי הפרויקט, שממוקם בין אפעל 15 לאפעל 13, ונמצא בסמוך לכביש 4 במרכז העסקים פארקטק (קרית אריה), עולה שלב, כשהועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה להפקיד אותו. לדברי העירייה, התכנית מציע הקמת מגדל תעסוקה המתפרס על פני 3.9 דונם מעל חניון תת קרקעי, ובמגדל יוצעו מגוון שירותי מסחר, פנאי וכן מלונאות.

המשך קריאה »

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »