סטודיו פילאטיס SHE

חדש: הסניף הראשון של סטודיו פילאטיס SHE נפתח במטרו פארק פתח תקווה

הסטודיו החדש של הבעלים אורן נח, במתחם המסחרי המרענן של העיר, על רח' משה דיין פינת הרכש (מול הקניון הגדול), כבר מתחיל לקבל הכרה ושם בקרב חובבות פילאטיס פתח תקוואיות ומהסביבה, שמחפשות מקום חדש. יש כ-12,500 מתאמנות פילאטיס בפ"ת, בכ-20-30 מכוני סטודיו ועוד עשרות בבתים ומועדונים קטנים. "הייחודיות שלנו: מייצרים קהילה צומחת, עוצמתית ותומכת", אומר נח, שלא מפחד מהתחרות.

את המתחם המסחרי מטרו פארק על משה דיין פינת הרכש, התחלנו לסקר כבר באוגוסט 2021, כשהוא היה לא יותר מבור עם אדמה. בינתיים הוא עומד מוכן וממשיך להתמלא ומושך אליו עניין של בעלי עסקים רבים ומגוונים, שמחפשים לוקיישן אטרקטיבי למקום החדש שלהם. כזה הוא גם סטודיו פילאטיס SHE (שי) פתח תקווה, סניף ראשון (ואולי לא אחרון) של מה (שאולי), יהפוך גם לרשת.

סטודיו SHE פילאטיס פתח תקווה
סטודיו SHE פילאטיס פתח תקווה

"10% מהנשים בפתח תקווה עושות פילאטיס"

הסטודיו, שנמצא ברחוב הרכש 3 מתפרש על שטח של 90 מ"ר ובכל שיעור מתאמנות 8 נשים (גברים מחוץ לתחום 🙂), על 8 מכשירים חדישים ומשוכללים, אותם הביא נח לסטודיו, שנפתח לפני חודשיים – וכבר רשם לעצמו מעל 100 נרשמות. "אנחנו מרגישים ביקוש רב לתחום הפילאטיס בפתח תקווה", מסביר נח למה פתח את המקום. "זה כמובן גם מגיע אלינו. המקום גם יכול להכיל 200 מנויות".

נח, איש עסקים ויזם, ערך בדיקה לפני שפתח את המקום וגילה שבפתח תקווה יש כ-125,000 נשים, מתוכן 10% מתאמנות בפילאטיס. להערכתו יש בין 20 ל-30 סטודיו לפילאטיס בפתח תקווה ועוד עשרות בבתים, מועדוני בניינים ובמשרדי חברות. "מעבר לביקוש, בחרתי במקום מרכזי, שאמור להתמלא בקרוב בכ-600 עובדים במשרדים של מטרו פארק", הוא מציין.

איך בעצם הגעת לפילאטיס?

"היו לי לפני מספר חודשים כאבים חזקים בכתף", מספר נח. "הלכתי לפיזותרפיה ושם המטפלת אמרה לי שהפיזיותרפיה הכי טובה היא פילאטיס. אז הלכתי והתאמנתי – ותוך שלושה חודשים עברה לי הדלקת. פה הבנתי מה זה באמת פילאטיס והחלטתי לפתוח מקום".

אורן נח בעלים סטודיו פילאטיס SHE פתח תקווה
אורן נח בעלים סטודיו פילאטיס SHE פתח תקווה

"לא רק מקום להתאמן"

למה דווקא כאן? בפתח תקווה?

"אני גדלתי פה וההורים שלי מכאן. אני מאמין בעיר הזאת שהולכת ומתפתחת בקצב מהיר. באתי לביקור במטרו פארק ופגשתי ביזם ואחד מבעלי המתחם, אורן תומא – והבנתי שהמקום הזה בשבילי והחלטתי לפתוח. המיקום פה מנצח. דקה הליכה מהרכבת הקלה ועוד מספר שנים גם נקבל תנועה שתגיע ממתחם BIG שממול. פתח תקווה זה ה-מקום לפתוח היום מקום כזה". 

יש בעיר כמו שאמרת, עשרות מקומות של פילאטיס. מה מייחד אתכם?

"מעבר לזה שיש פה מכשור חדשני, מה שמייחד אותנו זה הייחודיות שלנו: יצירה שלקהילה צומחת, עוצמתית ותומכת. כלומר, מבחינתנו, סטודיו SHE פילאטיס פתח תקווה, הוא לא רק מקום להתאמן, אלא בעיקר מקום להתחבר. להפוך לסוג של קבוצה, שכל אחת מדרבנת ונותנת מוטיבציה לשניה".

מחירים תחרותיים. לא לואו קוסט

פילאטיס SHE פתח תקווה מיועד לנשים בלבד ולכן הוא גם פונה לנשים מהמגזר הדתי-חרדי בפתח תקווה. מחירי המנויים, אמנם לא מחירי "לואו-קוסט", אבל הם בהחלט תחרותיים:

  • מתחילות (כניסה אחת בשבוע) – 320 ש"ח
  • מתמידות (שתי כניסות בשבוע) – 400 ש"ח
  • משקיעות  (שלוש כניסות בשבוע) ב-480 ש"ח.

    אלה שפחות מתאים להן מנוי, יכולות לעשות כרטיסיית היכרות של:

  • 3 אימונים ב-100 ש"ח
  • 10 אימונים ב-650 ש"ח
  • 12 אימונים ב-720 ש"ח
  • 20 אימונים ב-1100 ש"ח (חבילה ללא הגבלת זמן)

שעות הפתיחה של סטודיו SHE הן ראשון עד חמישי מ-7:00 בבוקר עד 22:00 עד לסגירה. שישי מ-7 בבוקר עד 16:00 בצהרים. שבת ומוצ"ש סגור. הסטודיו נמצא ברח' הרכש 3, בניין C, קומה 10

מטרו פארק פתח תקווה

עוד ב-ספורט

משחק ידידות נגד כוכבי המגזר הערבי מכבי פתח תקווה

כ-500 צופים הגיע למשחק ידידות של מכבי פ"ת לזכר רצח הילדים במג'דל שמס

במחווה יפה ומרגשת הקבוצה הפתח תקוואית אירחה קבוצה שהורכבה מכוכבי המגזר הערבי, כשביציעים נכחו משפחות הנרצחים, קרובים וחברים ואוהדי הקבוצה, ביניהם משפחתו של פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16, אוהד של מכבי, שהיה בין 12 הילדים שנהרגו מפגיעת טיל של חיזבאללה במגרש הכדורגל ביישוב הדרוזי. "אתם אחים שלנו, נשמח תמיד לארח אתכם בכל משחק", אמר היו"ר, אבי לוזון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה

בשורות טובות למכבי פתח תקווה: הוסרו הסנקציות מפיפ"א – יש אישור להחתמות

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים והרבה דאגות, מחזיקת הגביע יכולה לנשום לרווחה מהעובדה שהאיסור להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2026 – הוסר. המשמעות היא שכבר בתחילת השבוע המועדון יחל ברישום של השחקנים שחתומים: עדן שמיר, אייל גולסה ויבקש את השחרור הבינלאומי של ויטאלי דמשקאן, מתוך מטרה ששלושתם כבר יהיו רשאים לשחק במשחק הקרוב בחוץ מול חדרה ב-16.9.

המשך קריאה »

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »