קפה הולה HOLA פתח תקווה

שלום לך: בית קפה הולה (HOLA) פתח תקווה צפוי להיפתח בקרוב ליד העירייה

לאחר למעלה שנה של מכרז, תכנון והקמה, בעוד מספר שבועות, הלקוחות הראשונים של בית הקפה החדש ברח' חיים עוזר, יוכלו ליהנות ממה שיכול להפוך למוסד פתח תקוואי, שלא יהיה תושב שלא יבקר בו ויטעם מהקפה והמאפה (וגם מהפסטות, השקשוקות והפיצות). אילן קקון ויורם מלול, שני היזמים שלקחו עליהם את האתגר, בונים קודם כל על התפריט האיכותי, אבל בעיקר על הלוקיישן המרכזי.

לפני שנה וחצי, בינואר 2023, דיווחנו לכם לראשונה על המכרז שעיריית פתח תקווה הוציאה על הקמת בית קפה סמוך לכניסה לבניין העירייה. היום הבחנו בשלט שנתלה, המבשר על פתיחתו הקרובה של המקום. מאז שהמכרז נסגר, התבצעו פעולות קדחתניות (עם הפסקת מלחמה) להקמת "קפה הולה" (HOLA בספרדית: שלום), שמבטיח להיות לא רק בית קפה, אלא גם סוג של מסעדה חלבית, שתסגור לנו פינה של ארוחת בוקר, צהרים וגם ערב – כשהכל כשר בהשגחת הרב מחפוד.

השלט שנתלה היום - קפה HOLA הולה פתח תקווה
השלט שנתלה היום - קפה HOLA הולה פתח תקווה

גודלו של בית הקפה הוא 206 מ"ר של שטח פנים ועוד כ-120 מ"ר של שטח חסות, מה שאפשר לקפה הולה לארח כ-150 סועדים בו זמנית. קהל היעד, שצפוי להגיעה לקפה הולה, הוא כמובן עובדי העירייה והמבקרים בה, אבל גם אלפי עוברי האורח, שמסתובבים במרכז של מרכז העיר מדי יום. "בניגוד לעסקי האוכל כאן בסביבת רח' חיים עוזר, אנחנו מביאים הרבה יותר מפאסט פוד. סוג של חוויה קולינארית, שהיא יותר מעוד בית קפה", אומר לנו אילן קקון, מבעלי המקום.

ב-19.8 צפויה להיות פתיחה רשמית של המקום ותנו לנו להניח שראש העיר רמי גרינברג יפקוד גם אותה, ולו ולו רק בשל העובדה כי הלשכה שלו נמצאת מרחק נגיעה ממנו. בתפריט של קפה הולה יהיה כמובן קפה, שמבטיחים שיהיה איכותי וטחון במקום (שיכלול גם אייס קפה וקפה קר), זאת לצד מאפים ועוגות מובחרות. אבל מעבר לזה, המקום מתאים לארוחת בוקר לצהרים עם פסטות, פיצות, שקשוקות, מנות מבוססי דג ועוד.

הרעיון של מיזם בית הקפה, ביוזמת עיריית פתח תקווה והחלפ"ת (החברה לפיתוח פתח תקווה), הוא להפוך לסוג של מוסד קולינארי, שמבוסס כמובן גם על המקום המרכזי שלו, סמוך לבניין עיריית פתח תקווה, היכן שגם צפויה (בעוד כ-10 שנים), לקום תחנה של רכבת המטרו, בו יעברו אלפים רבים של אנשים מדי יום ביומו. היזמים קקון ומלול יודעים שהתפריט ואיכות האוכל צריכה להצדיק את המקום, ולכן השקיעו בנושא הקולינארי, תחת הייעוץ של השף המקצועי קובי מזרחי.

הכנות אחרונות לפתיחה - קפה הולה פתח תקווה
הכנות אחרונות לפתיחה - קפה הולה פתח תקווה -מחפשים עובדים

קקון ושותפו יורם מלול, בעליו של מאפיית קצר חיטים ברח' בר כוכבא, הם יזמים ואנשי עסקים ותיקים בתחום המסעדנות, אבל גם הם יודעים עד כמה האתגר בהצלחה של "קפה הולה", יהיה מורכב. הלוקיישן והכשרות בעצמם לא יספיקו, אם האוכל והקפה לא יהיו איכותיים והשירות לא יהיה מספק. קקון בטוח: "המקום ישרת את כל תושבי פתח תקווה. נמשוך אנשים, שיעדיפו לבוא לכאן מאשר לבלות ביכין סנטר".

"זה יהיה מקום שיהיה כיף בו לשבת, אם זה עם חברים או לפגישות עסקיות. אפילו עשינו פינת ישיבה VIP, שמעוצבת ברמה גבוהה", מוסיף קקון. בקפה הולה יודעים שיהיה "הייפ" והתלהבות מצד הלקוחות בפתיחה, ולכן מחפשים עוד אנשים, שיחזקו את הצוות שלהם, כמו עובדי דלפק, מלצרים וטבחים. שעות הפתיחה המתוכננות מ-6 וחצי כל בוקר ועד השעה 23:00. בשישי עד 15:00 ובמוצ"ש יהיה סגור.

קפה הולה HOLA בלילה פתח תקווה
קפה הולה HOLA בלילה פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »